قیمت خرما تزیین شده با شکلات در تهران

خرما تزیین شده با شکلات یکی از فراورده های تولید شده از میوه خرماست که بسیار لذیذ و مقوی است. در تهیه خرماهای شکلاتی معمولا از مغز آجیل نیز استفاده می شود. قیمت خرما مغزدار شکلاتی با توجه به تنوع طعم و بسته بندی در بازار تهران متفاوت است.

تهیه انواع خرما تزیین شده با شکلات

خرما شکلاتی

خرماهای تزیین شده با مغز آجیل و روکش شکلات از جمله پرطرفدارترین محصولات خرمایی هستند که در مناطق جنوبی کشور با دستگاه های مکانیزه تولید می شوند. تنوع در مواد اولیه این فرآورده بالاست. همچنین برای تزیین خرما از ترکیبات زیادی استفاده می شود که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. تزیین خرما با شکلات سفید
  2. با بادام
  3. با کنجد
  4. با شکلات تخته ای
  5. با بادام پرک
  6. با گردو و پودر نارگیل

خرما تزیین شده با شکلات از طرفی به دلیل خواص بی نظیر خرما و از طرف دیگر ترکیبات شکلات، دارای انرژی و کالری زیادی است. این فراورده برای گروه های سنی مختلف متناسب با برنامه غذایی آنها، می تواند مفید باشد. برای مثال ورزشکاران می توانند برای تامین کالری بدن پس از تمرینات ورزشی، از این محصول استفاده کنند.

چگونه خرمای مجلسی درست کنیم؟

اکثر بانوان تمایل به یادگیری و تهیه خوراکی های متنوع دارند. یکی از میان وعده های پرانرژی و خوشمزه برای کودکان استفاده از خرماست. درست کردن خرمای مجلسی مغزدار بسیار آسان است و شما هم می توانید برای اعضای خانواده خود براحتی آن را تهیه کنید.

خرما شکلاتی قالبی

لازم است ابتدای مقداری خرمای شیره دار یا نرم را هسته گیری کنید. سپس انها را با چرخ گوشت به صورت خمیری نرم در بیاورید. سپس از مغز گردو یا بادام برای میانه خمیر استفاده کرده و در نهایت برای تزیین آن، شکلات تلخ یا پودر نارگیل و کاکائو را به کار ببرید.

این دستور تهیه خرمای مجلسی برای مصارف خانگی و کم است. همانطور که اشاره شد بسیاری از کارخانه های تولید محصولات خرمایی، بصورت کاملا بهداشتی انواع شکلات و ترافل خرمایی را با استفاده از بهترین خرما تولید می کنند. چنانچه تمایل به امتحان کردن این محصولات و خرید آنها دارید، می توانید با کارشناس فروش محصولات ارتباط گرفته و محصول را از  نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی خود، خریداری نمایید.

انواع بسته بندی خرما با گردو و شکلات

ترکیب خرما با گردو و شکلات نیز یکی دیگر از فرآورده های خرمایی خوش طعم و مقوی است که طرفداران بسیاری دارد. این محصول در بسته بندی های کادویی و تک نفره به بازار عرضه می شود. یکی از امتیازات فرآورده های خرمایی نسبت به خرمای فله، این است که بسته بندی بهداشتی و جداگانه دارند، و برای پذیرایی و تغذیه دانش آموزان گزینه مناسبی خواهند بود.

انواع بسته بندی خرماهای مغزدار شکلاتی به شرح زیر است:

  1. بسته بندی تک نفره
  2. بسته ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی زیپدار
  3. بانکه ۱۵۰ گرمی
  4. بسته بندی کادویی

برای اطلاع از قیمت انواع بسته بندی و اعلام سفارش می توانید با مسئول فروش محصولات ارتباط بگیرید و لیست بروز قیمت های فروش عمده را دریافت نمایید.

محصولات چکوپالم

قیمت خرماهای شکلاتی در تهران چقدر است؟

خرماهای شکلاتی مغزدار در طعم و بسته بندی متنوع با برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند. چنانچه قصد معرفی این محصول را در بازارهای صادراتی دارید، توجه به یکسری نکات، اهمیت ویژه ای دارد:

  1. کیفیت و طعم محصول
  2. نوع بسته بندی
  3. دارا بودن مجوز و استانداردهای محصول
  4. تاریخ تولید و انقضای میلادی
  5. گواهی سلامت محصول

همچنین برخی از کارخانه های تولیدی خرما، امکان بسته بندی محصولات با برند مشتری را دارند که متناسب با بازار هدف و میزان سفارش، هزینه ای تولید برآورد خواهد شد. صادرات خرما شکلاتی سود اقتصادی خوبی به همراه دارد.

در بازار تهران اکثر فراورده های خرمایی از جمله خرما با روکش شکلات و مغز بادام را می توان با قیمت کارخانه خریداری کرد. برای خریدهای جزئی نیز نمایندگی های پخش محصولات در تهران و شهرهای بزرگ، آماده ارائه خرماهای شکلاتی به مشتریان هستند. برای اطلاع از قیمت های روز می توانید از طریق راه های ارتباطی، درخواست لیست محصولات را اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما