خرمای شکلاتی ساده ۴۵۰ گرمی با مغز بادام

خرمای شکلاتی ساده ۴۵۰ گرمی تعداد ۴۴ الی ۴۵ عدد خرما مغزدار با روکش شکلات در هر بسته دارد. طعم جدید این محصول با شکلات تلخ تولید شده است که محصولی منحصر به فرد و لذیذ است. برای آشنایی با این فرآورده و اطلاع از قیمت فروش آنها می توانید با ما در ارتباط باشید.

طرز تهیه خرمای شکلاتی مغزدار

dates chocolate

خرما یکی از میوه هایی است که در قرآن هم به آن اشاره شده است و از دیرباز توسط پیامبران الهی نیز بعنوان غذایی پرخاصیت مورد مصرف قرار می گرفته است. مصرف این میوه به همراه بادام نیز ترکیبی مفید و سالم است که سبب استحکام استخوان بندی بدن و درمان کم خونی می شود.

تولیدکنندگان این محصول در جنوب کشور با در نظر گرفتن تغییر ذائقه های مردم و تنوع در فرآورده های خرمایی، اقدام به تولید انواع مغزدار با روکش شکلات نموده اند. تهیه این محصول با استفاده از بهترین خرماهای جنوب انجام می شود. پس از هسته گیری و آماده سازی خرما توسط دستگاه های مخصوص، مغز بادام در میان آن قرار گرفته و برای تزیین هم از مواد متنوعی استفاده می شود ازجمله:

  1. شکلات تخته ای
  2. شکلات های سفید
  3. به همراه طعم دهنده های طبیعی
  4. پودر کاکائو و نارگیل

تزیین خرما با شکلات تخته ای

خرما شکلاتی

یکی از ترکیبات بسیار خوش طعم و پرطرفدار استفاده از شکلات های تخته ای تلخ و کاکائویی برای روکش خرمای مغزدار است. شکلات تخته ای دارای خواص بسیاری است که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. احساس شادی و جلوگیری از افسردگی
  2. جلوگیری از پوکی استخوان
  3. کاهش کلسترول بد خون
  4. کاهش فشار خون
  5. درمان خشکی پوست و جوانسازی
  6. برطرف کردن خشکی لب

استفاده از شکلات تلخ ۷۰ % در کنار بادام و خرما، ترکیبی بسیار مقوی و انرژی زا را ایجاد می کند که برای ورزشکاران، نوجوانان و افراد دچار کم خونی و لاغری بسیار مفید است. علاوه بر نوع تلخ، از طعم دهنده های طبیعی و میوه ای نیز در تولید این محصول استفاده می شود.

خرما شکلاتی تنگسیر در طعم های متنوع و خوشمزه ای تولید می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

خرمای شکلاتی ساده در بسته بندی مختلف

همانطور که گفته شد محصولات تنگسیر، یکی از برندهای خرما شکلاتی مغزدار است که طرفداران زیادی در بازار پیدا کرده است. تنوع در طعم روکش ِاین محصول، سبب شده است تا مشتریان با هر ذائقه و سلیقه ای اقدام به خرید محصول کنند. در حال حاضر در طعم های زیر تولید می شود:

  1. موزی
  2. توت فرنگی
  3. شیری
  4. نسکافه
  5. کاکائویی
  6. شکلات تلخ

خرما شکلاتی در بسته بندی های ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی در بازار عرضه می شود. که بسته های ۴۵۰ گرمی به تعداد ۹ عدد در کارتن قرار دارند و می توانند گزینه مناسبی برای معرفی محصول در بازارهای صادراتی باشند. تمامی اطلاعات از جمله آنالیز غذایی خرما، مجوز و ایزوهای تولید، تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی ها درج شده است.

همچنین در صورت اعلام سفارشات ویژه برای ارگان های دولتی و یا بازارهای صادراتی، امکان تولید بسته بندی های ویژه و شیک وجود دارد. در این خصوص می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

فروش خرما شکلاتی بوشهر

تولید خرمای شکلاتی

استان بوشهر را همه با رقم کبکاب می شناسند. این میوه دارای شیره و طعم شیرین است و برای تولید اکثر فرآورده های خرمایی از جمله شیره خرما، خمیر، خرما شکلاتی و ترافل ها به کار می رود. به همین دلیل خرما شکلاتی بوشهر هم معروف است و اغلب این محصول را به این نام در بازار و فروشگاه های اینترنتی جستجو می کنند.

فروش خرماهای شکلاتی برای نمایندگی ها و فروشگاه ها با درصد نخفیف در نظر گرفته شده و با قیمت اعلام شده از سوی کارخانه توزیع می شود. چنانچه قصد خرید و فروش این محصول را به صورت عمده در استان خود دارید، می توانید از شرایط ویژه فروش محصولات برخوردار شوید و از جشنواره ها نیز مطلع گردید.

خرید خرمای شکلاتی با شرایط ویژه

با توجه به استقبال مشتریان برای خرید فرآورده های خرمایی، در ایامی از سال اقدام به برگزاری جشنواره های فروش ویژه می کنیم. در این جشنواره ها علاوه بر نخفیف خرید محصولات، می توانید از اشانتیون و سایر فرآورده ها نیز برخوردار بشوید.

برخی از جشنواره های فروش برگزار شده عبارتند از:

  1. فروش عید تا عید
  2. جشنواره یلدایی
  3. فروش ویژه سال نو میلادی
  4. ویژه دهه فجر
  5. فروش به مناسبت روز مادر
  6. ویژه عید نوروز
  7. جشنواره فروش اعیاد شعبانیه
  8. فروش فوق العاده ماه رمضان

اطلاع از قیمت خرما شکلاتی مغزدار و ساده

فرآورده های خرمایی تنگسیر با توجه به نوع بسته بندی و طعم محصول، قیمت های متفاوتی دارند. عرضه محصول به صورت فله در کارتن های ۸ کیلویی و بسته بندی های ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی انجام می شود. همچنین قیمت فروش عمده و مصرف کننده محصولات متفاوت است. در جدول زیر به قیمت مصرف کننده انواع خرما شکلاتی اشاره شده، برای اطلاع از قیمت های خرید عمده و نحوه سفارش می توانید با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما