فرآورده های خرمایی فروش ویژه شب یلدا

فرآورده های خرمایی فروش اینترنتی به مناسبت شب یلدا در مجموعه مُرسا دیت آغاز شد. انواع خرما مغزدار شکلاتی و حبه قند خرما را می توانید از این مجموعه با قیمت مناسب خریداری نموده و به ازای خرید خود، از تخفیف و اشانتیون نیز برخوردار شوید.

محصولات تولید شده از خرما

 

خرما محصولی پرطرفدار و مقوی است که مشتریان زیادی در ایران دارد. این محصول به دلیل ویژگی ها و خواصی که دارد برای تولید اکثر فراورده های خرمایی استفاده می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  1. خرما مغزدار شکلاتی
  2. قند حبه ای
  3. خرما مغزدار
  4. ترافل خرما
  5. حلوا خرما کنجدی
  6. رنگینک خرما
  7. خمیر
  8. شیره خرما
  9. دمنوش هسته خرما
  10. قهوه خرما

هر یک از این محصولات دارای طعم و خواص منحصر به فردی هستند که با توجه به ذائقه مشتریان و بازار هدف، فروش خاص خود را دارند. برای مثال در ادامه به معرفی دو فرآورده ی خرما شکلاتی و خرما حبه ای میپردازیم:

خرما مغزدار شکلاتی

خرما شکلاتی توت فرنگی

این محصول با استفاده از خرمای تازه، مغز بادام یا گردو بهمراه روکشی از شکلات تهیه می شود. برخی از تولیدکنندگان برای تنوع در طعم محصولات از طعم دهنده های طبیعی و خوراکی استفاده می کنند. برای مثال در تولید خرما شکلاتی، از روکش شکلات در ۵ طعم متنوع استفاده شده است:

  1. شیری
  2. قهوه
  3.  کاکائویی
  4.  موزی
  5.  توت فرنگی
  6. تلخ

این محصول در بسته بندی های ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی به تعداد ۲۰ و ۱۲ عدد در مادرکارتن به بازار عرضه می گردد. همچنین اگر طرفدار طعم تلخ شکلات هستید، می توانید خرما شکلاتی تلخ ۷۰ % را انتخاب کنید. این محصول از خرمای مرغوب با مغز بادام و روکش شکلات تلخ تهیه می شود. بسته بندی این فرآورده به صورت جعبه های کادویی و فله می باشد.

خرما حبه ای

حبه قند خرما

حبه قند خرما یا همان قند رژیمی خرما، به دلیل طعم ملایمی که دارد اکثرا بین افرادی که به دنبال یک محصول خرمایی ساده هستند، طرفدار دارد. این فرآورده خرمایی بدون هیچگونه مواد افزودنی یا مواد نگهدارنده تولید می شود و فقط بجهت تنوع طعم، از برخی طعم دهنده های گیاهی استفاده شده است ماننده:

  1. زنجبیل
  2. دارچین
  3. هل
  4. آلوی جنگلی

این محصول دارای خواص بی نظیری است که به طور مختصر به انها اشاره می کنیم:

  1. حاوی مواد معدنی
  2. حاوی مقادیر بالای آهن
  3. مکملی رژیمی برای افراد دیابتی و کم خون
  4. سرشار از انرژی
  5. ضد سرطان

بسته بندی رایج این محصول با برند تمریران به شرح زیر است:

نوع وزن تعداد در کارتن فله
حبه قند خرما ساده ۳۰۰ گرم ۱۲ عدد کارتن ۱۰ کیلویی
حبه قند خرما هلی ۳۰۰ گرم ۱۲ عدد کارتن ۱۰ کیلویی
حبه قند خرما دارچینی ۳۰۰ گرم ۱۲ عدد کارتن ۱۰ کیلویی
حبه قند خرما زنجبیلی ۳۰۰ گرم ۱۲ عدد کارتن ۱۰ کیلویی
حبه قند خرما الویی ۳۰۰ گرم ۱۲ عدد کارتن ۱۰ کیلویی

کارخانه تولید فرآورده های خرمایی

اکثر کارخانه های تولیدی فرآورده های خرمایی در مناطق خرماخیز جنوب کشور دایر شده است. به این جهت که دسترسی آسان تری به انواع خرما دارند. این کارخانه مجهز به دستگاه های مکانیزه می باشند که محصولات خرما را به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می کنند. درصد بیشتری از این فراورده ها در یک کارخانه تولید می شود، البته برخی برندها تولید و توجه خود را منحصر به محصولی خاص نموده اند تا بتوانند تولیدی باکیفیت و بی نقص به بازار عرضه کنند.

برای مثال شرکت تنگسیر لیان، برای اولین بار در ایران، تولید خرماهای شکلاتی طعمدار را آغاز نموده است و توانسته در این امر موفقیت زیادی کسب نماید. بطوریکه این محصول در بازارهای جهانی و اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی معرفی شده و در حال پذیرش نمایندگی فروش می باشد.

شب یلدای امسال شما شیرین تر خواهد شد. به مناسبت شب یلدا، به ازای هر ۵ کارتن خرید، می توانید یک بسته از محصولات خرمایی را به انتخاب خود دریافت نمایید.

انواع فرآورده های خرمایی فروش شب یلدا

فرآورده های خرمایی فروش

شب یلدا از دیرباز رسمی دیرینه و دلنشین برای دورهمی های خانوادگی است که همه سعی دارند از این لحظات کمال استفاده را برای ثبت خاطره ای جدید داشته باشند. وجود انواع آجیل، خشکبار و خرما خشک در کنار میوه های رنگارنگ پاییزی، بر سر سفره یلدا از ملزومات این شب طولانی به شمار می رود.

با توجه به قیمت های بالای اکثر آجیل و خشکبار، مردم به دنبال جایگزینی برای سفره یلدایی خود هستند. پیشنهاد مجموعه مُرسا دیت به شما عزیزان، تهیه فراورده های خرمایی با قیمت مناسب از جمله خرمای شکلاتی، چیپس خرما و حبه قند خرماست. این محصولات علاوه بر طعم و خواص منحصر به فرد خود، از بسته بندی شکیل و مناسب پذیرایی هم برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما