قیمت خرما تنگسیر شکلاتی در بازار

آخرین قیمت خرما تنگسیر شکلاتی در بازار بر اساس کیفیت و نرخ تهیه مواد اولیه برآورد می گردد. خرما شکلاتی تنگسیر در ۵ طعم متنوع بصورت فله و بسته بندی ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی به فروش می رسد.

خرما شکلاتی

قیمت خرما تنگسیر

آیا تا به حال از خرماهای شکلاتی که دارای خاصیت و انرژی فراوان هستند، امتحان کرده اید؟

خرمای مغزدار با روکش شکلات یکی از فرآورده های بسیار محبوب است. این محصول با استفاده از خرمای با کیفیت بالا و مغز بادام تهیه می شود و برای تزیین آن از شکلات های تلخ به همراه طعم دهنده های خوراکی استفاده می شود. بسته بندی جدید این محصول در دو وزن ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی وارد بازار شده است، کارخانه های بسیاری در جنوب کشور اقدام به تولید شکلات خرمایی در بسته بندی متنوع نموده اند.

اما کیفیت محصولات خرمایی تنگسیر در مقایسه با انواع دیگر بسیار منحصر به فرد است، بطوریکه در بازارهای خارجی نیز طرفدار دارد. در همین راستا امکان خرید خرما شکلاتی در حجم بالا مهیا شده است و اماده همکاری با تجار محترم خواهیم بود.

انواع محصولات خرما تنگسیر بوشهر

صادرات خرما شکلاتی

محصولات خرما تنگسیر شامل تنوع بالایی است ک در زیر به آن اشاره می شود:

  1. خرما شکلاتی ساده که در بسته بندی های فله و معمولی عرضه می شود.
  2. شکلات شیری که طعمی متفاوت و به یادماندنی خاصه برای بچه ها دارد.
  3. خرما شکلاتی تلخ ۷۰ درصد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.
  4. خرما شکلاتی طعمدار که در این نوع از روکش شکلاتی با طعم دهنده های خوراکی استفاده می شود.
  5. ترافل های خرمایی که خمیر خرما در تهیه آنها به کار می رود.

تمامی این شکلات ها از انواع فرآورده های پرفروش میباشند که با دو قیمت مصرف کننده و عمده، در بازار عرضه و به فروش گذاشته میشوند.

آخرین قیمت خرما تنگسیر شکلاتی

خرما شکلاتی مغزدار

حال که اطلاعات کمی درباره این محصول به دست آورده اید، شاید راغب باشید برای یکبار هم که شده طعم آن را بچشید. اما برای تهیه این خرما شکلاتی و سفارش آن چه باید کرد؟

اگر قصد خرید عمده محصول را دارید، کافی است با کارشناس فروش مجموعه ارتباط گرفته و یا از طریق فرم سفارش خود را اعلام نمایید. در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و محصول را به دستتان می رسانیم. اما برای خریدهای جزیی می توانید خرما تنگسیر را از فروشگاه های پخش و نمایندگی های فروش در شهر خود تهیه کنید. در تهران امکان ارسال با پیک وجود دارد.

قیمت خرما تنگسیر مانند خرماهای معمولی نیست، بلکه با توجه به هزینه تهیه مواد اولیه و تولید آن قیمت برآورد می گردد. اما اغلب مشتریان دوست دارند بدانند آخرین قیمت این محصولات چه مقدار است. قیمت این خرماها با توجه به انواع بسته بندی که در بالا اشاره شد، از ۶۵ تا ۸۹ هزار تومان متغیر است. برای اطلاع از آخرین قیمت خرما مغزدار شکلاتی بهتر است با کارشناس فروش ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما