قیمت حبه قند خرما طعم دار و ساده

قیمت حبه قند خرما با توجه به طعم دار یا ساده بودن فرآورده متفاوت است. حبه قند خرما طعم دار را می توانید با قیمت عمده و بصورت مستقیم از کارخانه از طریق این مرکز خریداری نمایید.

آشنایی با حبه قند خرما

حبه قند خرمایی تمریران

همانطور که می دانید خرما یکی از محصولات کشاورزی پرطرفدار در کشور به شمار می رود. بسیاری از مناطق جنوب و غرب ایران به دلیل شرایط آب و هوایی، مستعد رشد نخل و تولید انواع خرما هستند. در این مناطق علاوه بر تولید و بسته بندی خرما، بسیاری از فرآورده های خرمایی نیز در کارخانه های پیشرفته تولید می شود.

حبه قند خرما یکی از محصولات خرمایی است که با استفاده از خرمای تازه و رطب زرد خمیر شده، به صورت کاملا طبیعی و توسط دستگاه های مکانیزه تهیه می گردد.

ویژگی های حبه قند خرما عبارت است از:

  1. انرژی زا
  2. ضد سرطان
  3. کاملا طبیعی
  4. مقوی
  5. بدون مواد نگهدارنده و افزودنی غیر مجاز
  6. عاری از شکر

 انواع طعم های خرما حبه ای

انواع حبه قند خرما

تولیدکنندگان این محصول برای تنوع در طعم و بازارپسند بودن اقدام به استفاده از طعم دهنده های طبیعی کرده و حبه قند را در ۵ طعم خوشمزه تهیه کرده اند:

  1. خرما حبه ای ساده
  2. دارچینی
  3. طعم زنجبیل
  4. خرما حبه ای با طعم هل
  5. با طعم آلو جنگلی

 فروش عمده حبه خرما به صورت فله و بسته بندی

قیمت حبه قند خرما

حبه خرما را می توانید به صورت فله و بسته بندی شده خریداری نمایید. در مجموعه آراد خرما که یکی از عرضه کنندگان انواع خرما و فرآورده های خرمایی در ایران به شمار می رود، این محصول به صورت عمده به فروش میرسد. چنانچه قصد خرید و سفارش انواع محصولات خرمایی را دارید، می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید و از قیمت های فروش مطلع گردید.

مزیت خرید این محصول در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی، ماندگاری بیشتر و فروش بیشتر آن است. اکثر مشتریان در ابتدا که با یک فرآورده جدید روبرو می شوند، درخواست خرید جزیی برای تست کردن آن دارند. به همین دلیل خرمای حبه شده را در وزن های کمتر بسته بندی کرده ایم تا این امر برای شما آسان گردد.

همچنین به دلیل استفاده از قند حبه در کنار چای و نوشیدنی های دیگر، وجود یک ظرف مناسب برای پذیرایی و استفاده از این محصول، امری ضروری است. خرید انواع بسته بندی شده، شما را برای مصرف راحتتر فرآورده و نگهداری آن، کمک می کند.

قیمت حبه قند خرما تمریران

date cube

خرما حبه ای تمریران یکی از برندهای معروف تولید فرآورده های خرمایی در بوشهر است که کیفیت و قیمت محصولات آن در بازار زبانزد خاص و عام است.
قیمت این محصول با توجه به خرید عمده یا جزیی متفاوت می باشد.

در محصول فله برای خریدهای بالای ۱۰ کارتن تخفیف در نظر گرفته می شود و همچنین برای نمایندگی های پخش و فروشگاه ها محصول با قیمت عمده و با ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف از قیمت مصرف کننده ارائه می گردد.

قیمت این محصول هم همانند سایر مواد خوراکی، با توجه به هزینه مواد اولیه تولید دچاز نوسان می گردد. تغییر در نرخ موارد زیر در قیمت نهایی خرما حبه اثرگذار است:

  1. نرخ خرید خرما از کشاورز
  2. هزینه های آماده سازی و تولید
  3. نرخ خرید ظروف و کارتن
  4. هزینه های چاپ
  5. قیمت ادویه های خوراکی

تمامی این هزینه هایی که اشاره شد، بر قیمت تمام شده حبه خرمایی اثر دارند. بنابراین برای سفاشرات صادراتی این محصول، می بایست نوع و میزان درخواست خود را از قبل به واحد تولید اعلام کنید تا با توجه به موارد گفته شده، شما را برای خرید این فرآورده راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما