فروش ویژه خرما مغزدار بسته بندی

فروش ویژه خرما مغزدار شکلاتی با قیمت مناسب آغاز شد. خرمای مغزدار بسته بندی شده یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش می باشد. ترکیبات این فرآورده شامل خرمای تازه، مغز بادام و شکلات است. شما می توانید برای تهیه شکلات خرما سفارش خود را از طریق ارتباط با مسئولین فروش سایت اعلام کنید.

موارد استفاده خرما مغزدار

خرما مغزدار

آیا می دانید خرما مغزدار چه میزان کالری دارد؟ آیا با موارد استفاده خرما مغزدار آشنایی دارید؟

خرما مغزدار با روکش شکلات طعم دار یکی از جدیدترین محصولات است. این فرآورده خرمایی در ایران به صورت حرفه ای تولید می شود. ویژگی طعمدار بودن این محصول به دلیل استفاده از اسانس و طعم دهنده های طبیعی می باشد. خرما مغزدار از بهترین ماده اولیه تولید می شود. استفاده از این مواد به گونه ای است که خرمای مغزدار را با روکشی از شکلات می پوشاند. این امر سبب کیفیت و جذابیت محصول می گردد.

خرمای مغزدار بسته بندی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. از جمله صادرات، پخش مجالس، میان وعده ورزشکاران و نوجوانان و … . در همه این زمینه ها در تهیه آن باید دقت زیادی داشت تا انرژی و کالری لازم را داشته باشد.

میزان انرژی و کالری خرما مغزدار شکلاتی بستگی به ترکیبات آن دارد. برای مثال خرما شکلاتی مغزدار حاوی ۴۱۷/۵۲ کیلوکالری انرژی می باشد. میزان پروتئین آن نیز برابر ۲/۹۳ گرم است.

فروش ویژه خرما مغزدار

خرما مغزدار بسته بندی

تولید کنندگان انواع خرما مغزدار برای ارائه محصولات به بازار از بسته بندی های متنوع استفاده کرده اند. هرکدام از انواع بسته بندی ها با توجه به بازار هدف انجام می شود. انواع خرما مغزدار را می توان به صورت فله در پلاستیک های ۵ کیلویی خریداری کرد. همچنین بسته بندی های ۱۵۰،۲۵۰ و ۴۰۰ گرمی شکلات خرمایی برای فروش در مغازه ها تولید می شود. انواع بسته های کادویی و شکیل برای صادرات خرما مغزدار نیز ارائه شده است. همچنین واردات انواع شکلات خرما به ایران از برخی کشورهای عربی و ترکی صورت می گیرد.

فروش ویژه خرما مغزدار شکلاتی بسته بندی با ارائه درصد تخفیف برای نمایندگان پخش آغاز شده است. اگر قصد خرید عمده و یا دریافت نمایندگی را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما