خرید دمنوش هسته خرما

خرید دمنوش هسته خرما، به دو صورت بسته بندی فله و تی بک امکان پذیر است. این دمنوش برای کنترل قند خون در بیماران دیابتی مناسب بوده و دارای خواص دارویی بسیاری می باشد. برای آشنایی بیشتر با خواص دمنوش خرما این مقاله را دنبال کنید.

با خواص هسته خرما بیشتر آشنا شوید

خواص خرما

طبق آمار های سال ۲۰۱۲ سازمان خواربار و کشاورزی جهانی – FAO – تولید خرما در جهان ۷۵۴۸۹۱۸ تن بوده و کشور ایران با تولید ۱۰۶۶۰۰۰ تن خرما رتبه دوم را بعد از کشور مصر به خود اختصاص داده است. از این میزان تولید خرما در کشور، معمولا هسته خرمای مصرفی دور ریز می شود. اما اگر از خواص این میوه و خاصه هسته آن آگاه باشید، شما هم از این پس هسته خرما را دور نخواهید ریخت.

هسته خرما بین ۶ تا ۱۴ درصد وزن خرما را در ارقام مختلف تشکیل می دهد و شامل مقدار چشمگیری پروتئین، چربی، کربوهیدرات، انتی اکسیدان و فیبر غذایی است. به برخی از خاصیت های هسته خرما در زیر اشاره شده است:

  1. کاهش وزن بدن
  2. تقویت پوست و مو
  3. بهبود زخم
  4. افزایش ایمنی در بارداری
  5. دفع سنگ کلیه
  6. رفع آبریزش چشم

چرا دمنوش هسته خرما؟

دیابت و خرما

یکی از خواص بسیار مهم هسته خرما که طبعی گرم و خشک دارد، کنترل میزان قند خون در بیماران دیابتی است. به همین دلیل تولید قهوه از هسته خرما بعنوان دمنوش برای استفاده این افراد مناسب است. هسته خرمای پودر شده براحتی در آب گرم دم کشیده و یک دمنوش خوش طعم را بوجود می آورد.

بسیاری از افرادی که برای کنترل قند خون خود رژیم غذایی دریافت می کنند، از حذف برخی مواد خوراکی نگران هستند و یا به مصرف محصولاتی رو می آورند که برای بدن مضر هستند. بنابراین معرفی فرآورده هایی مثل دمنوش و آرد هسته خرما به این افراد توصیه می شود.

دمنوش خرما را می توانید در کنار خرمای حبه ای در طول روز تا سه فنجان مصرف کنید و دیگر نگران سطح قند خونتان نباشید.

دمنوش هسته خرما چه خواصی دارد؟

پیش از این به برخی از خواص هسته خرما اشاره کردیم، یکی دیگر از خاصیت های دمنوش خرما (Herbal kernel date) تقویت سیستم ایمنی بدن و منبعی برای رفع خستگی می باشد.

همچنین از دمنوش هسته خرما در موارد زیر می توان استفاده کرد.

  1. تسکین درد دندان
  2. بهبود دردهای مفصلی
  3. پایین آوردن چربی خون
  4. کمک به پاکسازی کبد
  5. افزایش شیر مادر
  6. رفع اسهال

خرید دمنوش های خرمایی

دمنوش هسته خرما

دمنوش های خرمایی در بسته بندی متنوعی به بازار عرضه میشوند:

  1.  بسته بندی تی بک
  2. بسته بندی ۵۰۰ گرمی فله

استفاده از نوع تی بک آسانتر است و براحتی می توانید در یک لیوان آب ولرم، دمنوش را تهیه نمود و در کنار حبه قند خرما میل کرد.

جزییات بسته بندی محصول

  1. وزن هر تی بک : ۶ گرم
  2. تعداد در بسته : ۲۰ عدد تی بک
  3. وزن بسته بندی : ۳۵۰ گرم
  4. ابعاد : ۱۲×۹
  5. ماندگاری این محصول از زمان تولید، یک سال است.

قیمت انواع فرآورده های هسته خرما

 

فرآورده های خرمایی دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری هستند. برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، می توانید از این محصولات استفاده کنید. از انواع فرآورده های هسته خرما علاوه بر دمنوش، می توان به آرد هسته خرما و روغن هسته خرما نیز اشاره کرد. قیمت این محصولات با توجه به نوع بسته بندی متفاوت است. همچنین برای فروش عمده و پخش درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت محصولات خرمایی، با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید یا از طریق تکمیل فرم موجود در برگه تماس با ما، درخواست خود را اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما