خرید حبه قند خرما با قیمت عمده

خرید حبه قند خرما به صورت مستقیم از درب کارخانه و با قیمت مناسب امکان پذیر شد. فروش عمده انواع خرما حبه ای در بسته بندی ۳۰۰ گرم و فله در این مرکز انجام میشود.

حبه قند خرما

چرا خرما حبه ای؟

خرما حبه ای از جمله فراورده های خرمایی است که از خرمای تازه تهیه می شود و بصورت کاملا طبیعی و ارگانیک است. این محصول دارای خواص بسیاری است و به دلیل عدم وجود شکر در تولید آن، می تواند گزینه مناسبی برای افراد دیابتی باشد.
از این رو چنانچه مبتلا به دیابت هستید و یا برای مصرف خرما محدودیت دارید، می توانید از حبه قند خرما استفاده کنید. طعم بی نظیر و متنوع این فرآورده موردپسند بسیاری از ذائقه ها قرار گرفته است.

قند خرماپزشکان عوارض استفاده از قند را در برنامه غذایی مکررا اعلام می کنند. برخی از این عوارض به شرح زیر است:

  • افزایش وزن
  • کاهش سطح حافظه
  • مشکلات پوستی
  • افزایش کلسترول
  • سرکوب سیستم ایمنی
  • پیری زودرس
  • کاهش ویتامین خون
  • ابتلا به دیابت
  • افزایش بیماری قلبی و عروقی

در مواردی که محققین مطالعه کرده اند استفاده و اعتیاد به مواد قندی، حتی از اعتیاد به سیگار و الکل هم می تواند بدتر باشد.
از این رو وجود جایگزین هایی برای مواد قندی در برنامه غذایی احساس می شود. خرما حبه ای یکی از گزینه های مناسب و مفید برای جایگزینی قند و شکر به شمار می رود.

حبه قند خرما  خمیر خرما

طرز تهیه حبه قند خرما

آیا می دانید حبه قند خرما چگونه تهیه می شود؟
برای تولید این محصول از خرما یا رطب تازه استفاده شده که پس از هسته گیری تبدیل به خمیر خرما می شوند. سپس از با استفاده از دستگاه مخصوص به حبه های ریز مکعبی شکل همانند قند، برش می خورند.
برای طعمدار کردن حبه قند خرما می توان از افزودنی های مجاز و طعم دهنده های طبیعی استفاده کرد. برای مثال دانه یا پودر هل، چوب دارچین، زنجبیل و قهوه برای مزه دار شدن حبه خرما گزینه های مناسبی هستند.
در انتها با توجه به بازار هدف حبه قند خرما را در بسته های کوچک یا بصورت فله می توان بسته بندی نمود.

حبه قند خرما زنجبیل

خرید حبه قند خرما طعم دار

حبه خرما طعمدار تمریران یکی از برندهای معروف و پرفروش در ایران می باشد که این فرآورده را در ۶ طعم متنوع در بسته های ۳۰۰ گرمی به بازار عرضه می کند.
همچنین امکان خرید فله این محصول در کارتن های ۱۰ کیلویی نیز وجود دارد. برای خرید عمده حبه قند خرمایی می توانید ضمن برقراری ارتباط با مشاورین فروش مجموعه از تخفیف ویژه اولین خرید نیز برخوردار شوید.

لیست قیمت قند خرما

خرید حبه قند خرما

قیمت فرآورده های خرمایی از جمله قند خرما بستگی به قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید آنها دارد.
برای مثال در ابتدای فصل تولید به دلیل پایین بودن قیمت رطب و خرما، قیمت تمام شده حبه قند خرما نیز پایین تز از زمانی ست که موجودی خرما کاهش یافته یا برای تهیه ان باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.
تولیدکنندگان قند خرما در تلاشند که محصول قابل عرضه را با قیمتی مناسب و تقریبا ثابت در طول سال به دست مشتریان عزیز برسانند.
جهت دریافت لیست قیمت انواع فراورده های خرمایی و اعلام خرید می توانید با مجموعه آراد خرما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما