تولید خرما کنجدی مغزدار ۵۰۰ گرمی

خرما کنجدی مغزدار از جمله فرآورده های خرمایی پرطرفدار و خوش طعم است. این محصول به صورت سنتی در قالب ست های پذیرایی و خرما مجلسی به بازار عرضه می شود. فروش خرما کنجدی با مغز گردو در بسته بندی ۵۰۰ گرمی در این مرکز انجام می شود.

طرز تهیه خرما کنجدی جهرمی

خرما کنجدی گردویی

خرمای منطقه جهرم یکی از ارقام شیره دار و خوش طعم است که برای تولید فرآورده های خرمایی بسیار مناسب است.
یکی از محصولات خرمایی که تولیدکنندگان محلی از دیرباز آن را به صورت سنتی تولید می کردند، خرما کنجدی با مغز گردو یا بادام است.

برای تهیه این محصول، از خرمای شیره دار یا خمیر خرما استفاده می شود که آن را به کنجد آغشته می کنند. همچنین مغز بادام یا گردو داخل آن به کار می رود. سپس هر کدام بصورت تکی درون کاغذهای کوچک قرار می گیرند و در ظروف ۵۰۰ یا ۸۰۰ گرمی چیده می شوند.

تهیه خرمای مجلسی چگونه است؟

خرید خرما مغزدار

آنچه که به عنوان خرمای مجلسی در بازار مرسوم است، خرما یا رطب به همراه مغزیجات است. برای تهیه خرمای مجلسی پس از خارج کردن هسته، از مغز بادام یا گردو برای تزیین خرما استفاده می شود. همچنین خرما برای تهیه حلوا یا رولت خرمایی برای مجالس به کار می برند. نوع بسته بندی فرآورده های خرما برای استفاده در مجالس و پذیرایی یا ارائه به بازارهای خارجی بسیار مهم است.

یکی از فرآورده های خرمایی که بعنوان خرما مجلسی به فروش می رسد، خرما بار است. این محصول از مواد زیر تشکیل شده:

  1. خرما
  2. آرد گندم و نخودچی
  3. مغز تخمه کدو
  4. مغز تخم آفتابگردان
  5. کنجد

خرما بار در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی پیلوپک شده و به تعداد ۶ عدد در هر کارتن به بازار عرضه می شود. همچنین حلوا خرما سکه ای هم به صورت بسته بندی مناسب پذیرایی و مجالس طراحی گردیده است.

انواع بسته بندی خرما کنجدی مغزدار

خرما کنجدی مغزدار

تنوع در محصولات خرمایی از یک طرف و استفاده از انواع بسته بندی از طرف دیگر، برای استقبال از یک محصول اهمیت ویژه ای دارد. برخی از بسته بندی هایی که برای خرما کنجدی به کار می رود به شرح زیر است:

 

  • بسته بندی کریستالی خرما کنجدی ۵۰۰ گرمی
  • خرما کنجدی مغزدار ۷۰۰ گرمی
  • ست های پذیرایی ۵۰۰ و ۸۰۰ گرمی
  • بسته بندی کادویی خرمای کنجدی

همچنین امکان تولید و بسته بندی محصول مطابق سفارش مشتریان در تناژهای بالا وجود دارد. چنانچه قصد صادرات محصولات خرمایی و معرفی محصولی جدید را در بازارهای بین المللی دارید، می توانید با مشاورین فروش مجموعه ما ارتباط بگیرید.

فروش اینترنتی انواع خرما کنجدی و ست پذیرایی

فروش اینترنتی انواع خرما کنجدی و ست پذیرایی

امروزه با گسترش تجارت الکترونیک و فروش های اینترنتی، اکثر مشتریان برای خرید سریع به اینترنت و سایت های فروش مراجعه می کنند.
در این سایت، انواع خرماهای مغزدار و خرما کنجدی بسته بندی با قیمت مناسب به فروش می رسد. برای خرید عمده این محصولات و دریافت لیست قیمت فرآورده های جدید می توانید به کارشناس فروش مجموعه درخواست خود را اعلام کنید.

ارسال سفارشات شما معمولا ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از واریزی مبلغ پیش فاکتور از یکی از راه های زیر انجام می شود:

  • ارسال از طریق پست
  • ارسال از طریق تیپاکس
  • ارسال با باربری
  • ارسال از نمایندگی استان شما با پیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما