فروش شکلات خرما با مغز گردو

خرما با مغز گردو یکی از ترکیبات مغذی و خوش طعم است که مصرف روزانه آن برای بدن مفید می باشد. در این مرکز انواع خرما مغزدار با روکش شکلات به صورت عمده به فروش می رسد.

خرما با مغزیجات و روکش شکلات

شرکت خرما شکلاتی

خرما یکی از محصولات کشاورزی پرمصرف در کشور ما به شمار می رود. علاوه بر مصرف روزانه خرما، استفاده از فرآورده های خرمایی در رژیم غذایی نیز توصیه شده است. برای مثال استفاده از شیره خرما برای تقویت قوای جسمانی بسیار مفید است. همچنین خرما حبه ای یا حبه قند رژیمی خرما می تواند گزینه ی مناسبی برای افراد مبتلا به دیابت و علاقه مند به خرما باشد.

از این بین بسیاری از تولیدکنندگان برای تنوع در محصولات خرمایی، دست به تولید خرماهای مغزدار با روکش شکلات زده اند. این فرآورده انواع متنوعی دارد که به آن اشاره می کنیم:

  1. شکلات خرما با مغز گردو
  2. شکلات خرما با مغز بادام
  3. خرما شکلاتی طعم دار
  4. خرما با مغز آجیل (پسته، بادام زمینی، فندق، تخم آفتابگردان و …)
  5. خرما با انواع خشکبار (انجیر، برگه زردآلو، نارگیل و …)
  6. خرما کنجدی با مغز گردو

تمامی این محصولات دارای تنوع و خواص منحصر به فردی هستند که با توجه به ذائقه مشتریان تولید شده اند.

خواص خرما با مغز گردو

خرما گردویی

خرما و گردو هردو از مواد غذایی پرخاصیت هستند که مصرف روزانه آنها برای کودکان و افراد ضعیف توصیه شده است. شکلات خرما با مغز گردو با ادغام این دو ماده مفید بهمراه روکش شکلات می تواند گزینه مناسبی برای میان وعده های روزانه باشد.

در زیر برخی از خواص خرما و گردو را بیان می کنیم:

  1. بدن را آرام می کند
  2. سبب آرامش اعصاب می شود
  3. استرس را کاهش می دهد
  4. مفید برای تقویت حافظه
  5. سبب تقویت قلب می شود
  6. مفید برای افراد لاغر

فواید خوردن خرما و گردو در بارداری

همانطور که اشاره شد خرما دارای خواص بسیاری است و مصرف ان برای بدن ضروری می باشد. یکی از خاصیت های خرما یا گردو تقویت قوای جنسی در مردان است. همچنین سبب بهبود سلامت پوست و مو می شود.

مصرف این دو ماده خوراکی در زمان بارداری می تواند سبب تقویت بنیه زنان باردار و بهبود کیفیت شیر آنها شود. همچنین به بهبود بیش فعالی در کودکان و قوای بدنی آنها نیز کمک می کند. از این رو مصرف خرما بهمراه گردو و حتی شکلات می تواند برای زنان باردار نیز مفید باشد.

مرکز فروش انواع خرما مغزدار شکلاتی

امروزه برای دسترسی و سفارش آسان انواع خرما و محصولات خرمایی، مراکز فروش اینترنتی بسیاری دائر شده است. مجموعه آراد خرما با سابقه فعالیت در زمینه فروش خرما، آماده ارائه انواع خرما مغزدار شکلاتی و حبه قند خرمایی به مشتریان می باشد.

چنانچه قصد خرید عمده این محصولات را دارید، می توانید با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و ضمن دریافت لیست قیمت محصولات، سفارش خود را تهیه نمایید.
خرما شکلاتی مغزدار در بسته بندی و طرح های متنوعی تولید می شود که برای معرفی در بازار داخلی و حتی صادرات بهترین گزینه هستند.

پذیرش سفارش تولید خرما با مغزیجات

خرما شکلاتی مغزدار

کارخانه تولید محصولات خرمایی در جنوب با داشتن تیم بازاریابی قوی و سنجش بازار، توانسته است فرآورده های متنوعی را به مشتریان عرضه کند. تولید خرماهای مغزدار با روکش شکلات ساده و طعم دار یکی از محصولات پرطرفدار است که در بسته بندی های کادویی و بصورت فله به بازار ارائه می شود. همچنین در صورت داشتن سفارشات عمده برای مجالس و یا صادرات، امکان تولید انواع خرما مغزدار با روکش شکلات و در طرح های دلخواه مشتریان وجود دارد.

برای این منظور می توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش مجموعه ما، سفارش خود را اعلام کنید تا محصولی منحصر به فرد برای شما تولید شود. توجه داشته باشید که تولید خرما با مغز گردو فقط برای سفارشات عمده و تناژ انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما