تولید کننده برتر دمنوش هسته خرما

دمنوش هسته خرما کمک می کند تا شما به راحتی با بیماریهای خود مبارزه کنید. کسانی که بیماری دیابت دارند، با خوردن دمنوش خرما به کنترل قند خون خود کمک کنند.

تولیدکنندگانِ این دمنوش ها سعی در تولید محصولی با کیفیت و بدون افزدونی دارند؛ مرغوبیت خوب این محصول دلیل بسیار خوبی برای صادرات آن به کشورهای همسایه شده است.

روش تهیه دمنوش هسته خرما

روش تهیه دمنوش هسته خرما

دمنوش هسته خرما که یکی از متداول ترین دمنوش ها در ایران است، تولید شده از هسته های تمیز و جدا شده از خرمای مرغوب می باشد. در تهیه دمنوش نیازی به تفت دادن هسته خرما وجود ندارد، اما برای تولید قهوه هسته خرما، معمولا هسته ها را تفت داده و سپس آسیاب می کنند.

با قرار دادن طولانی مدت هسته های خرما در مقابل نور خورشید به مدت چندین روز و سپس خشک کردن آنها توسط دستگاه، از کپک زدن یا ایجاد آلودگی ها جلوگیری می شود.

شاید کمتر کسی به این فکر کند که پس از خوردن خرما، می توان هسته های آن را جمع آوری کرد و برای تولید دمنوش یا آرد از آنها استفاده نمود. اگر نیک بنگرید، متوجه می شوید که هر یک از اجزای میوه خرما دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است. تلاس مجموعه ما در شناساندن این محصولات خرمایی به مشتریان و آشناسازی آنها با فواید این میوه گرمسیری است.

دمنوش هسته خرما انتخاب مناسبی برای افراد دیابتی و کنترل قند خون است. کافیست به مدت ۱۰ دقیقه مقدار ۲ قاشق از دمنوش را در یک لیوان آب جوش بریزید و سپس میل کنید.

فروش عمده دمنوش هسته خرما

پخش کننده برتر دمنوش هسته خرما

فرآورده های حاصل از هسته خرما عبارتند از :

  1. دمنوش هسته خرما
  2. آرد هسته
  3. قهوه خرما

هر یک از این محصولات دارای خواص دارویی بسیاری هستند. از دمنوش آن می توان برای درمان و دفع سنگ کلیه نیز استفاده کرد. مصرف روزانه این دمنوش بجای چای یا نوشیدنی های کافئین دار توصیه می شود.

محصولات بر پایه خرما در این مرکز به صورت عمده به فروش میرسند و حداقل سفارش ۲ کارتن می باشد.

تمامی این فرآورده ها دارای سیب سلامت، تائیدیه بهداشت و استاندارد هستند و به دو صورت فله و بسته بندی شده به بازار عرضه می گردند. بسته بندی های این دمنوش عبارتند از:

  1. بسته بندی ۳۰۰ گرم استوانه ای
  2. سلفون ۲۵۰ گرمی
  3. تی بگ
  4. کارتن ۱۰ کیلویی

قیمت این دمنوش با توجه به نوع بسته بندی و حجم سفارش تعیین می گردد؛ یکی از مراکز عرضه محصولات خرمایی، مجموعه مُرساست  که آماده همکاری و عرضه محصول در بازار داخلی و همچنین صادرات می باشد.

یکی از دغدغه های توزیع کنندگان مواد خوارکی، ارسال و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان است. زیرا اگر به هر دلیلی توزیع کننده نتواند اطمینان خاطری به مشتریان خود در خصوص فروش محصولاتش بدون خرابی و آسیب بدهد؛ با مشکل بسیار جدی روبرو خواهد شد.

ارائه دمنوش های هسته خرما با کیفیت عالی و ماندگاری زیاد باید از اهداف اولیه این دسته از افراد باشد تا شاهد موفقیتهای پیروزمندانه خود در بازار باشند. از طرفی مشتریان هم بسیار هوشمندانه خرید می کنند و به دنبال محصولات باکیفیت هستند.

بنابراین افرادی که قصد راه اندازی یک فروشگاه یا پخش محصولات خرمایی را دارند، لازم است که گزینه های مناسبی را برای عرضه در بازار انتخاب کنند. مشاورین مجموعه، شما را برای این امر راهنمایی می کنند تا بتوانید بدون پرداخت هزینه اضافی، محصولات دارای استاندارد و مرغوب را به مشتریان خود معرفی کنید. محصولاتی که برچسب تاریخ و بهداشت را دارا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما