فروش خرما مغزدار با روکش شکلات دی

فروش خرما مغزدار تازه با روکش شکلاتی به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه انجام میشود. خرما مغزدار شکلاتی با برندها و بسته بندی های مختلف یکی از محصولات جدید و پرطرفدار می باشد. کافی است برای خرید خرما مغزدار بسته بندی شده با ما در ارتباط باشید.

خرماهای مغزدار یکی از فرآورده های خرمایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این محصولات به دلیل طعم ویژه و منحصر به فرد در بازار خرما از فروش خوبی برخوردار شده اند. خرید و فروش خرما مغزدار با روکش شکلات معمولا از طریق نمایندگی های فعال و معتبر در سراسر ایران انجام می شود.

بهترین برند خرما مغزدار با روکش شکلات

خرما مغزدار

انواع خرماهای مغزدار تنوع زیادی دارند. نوع خرمای به کار رفته در تهیه این فرآورده بسیار اهمیت دارد. برای تولید خرما با روکش شکلات معمولا از خرما مضافتی یا خرما سایر استفاده می شود. مغز بادام  به کار رفته در خرما نیز در طعم آن بسیار تاثیرگذار است. همچنین نوع شکلات قابل استفاده برای روکش خرما مغزدار در کیفیت آن نقش بسزایی دارد. همه این موارد ملاک انتخاب نوع خرما مغزدار شکلاتی هستند.

برندهای مختلفی در ایران این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه و به صورت مکانیزه تولید میکنند. همواره از برندهای معتبر خرما شکلاتی به مشتریان پیشنهاد میگردد.

  1. خرما شکلاتی دی
  2. چکوپالم
  3. تحفه
  4. خرما شکلاتی تنگسیر
  5. لیمر
  6. بتیس
  7. آی سودا
  8. آیدین

هر کدام از این برندها از تنوع و کیفیت منحصر به فردی برخوردار هستند. خرما مغزدار در جعبه های کادویی ۲۸۰ گرمی می توانند گزینه مناسبی برای مجالس و هدیه باشند. همچنین امکان خرید خرما مغزدار به صورت فله نیز وجود دارد. در تهیه خرما مغزدار معمولا از خرما مضافتی، کبکاب و یا خرما سایر استفاده شده است. همچنین شکلات شیری یا شکلات تلخ برای روکش خرما به کار رفته که سبب استقبال مشتریان زیادی گردیده است.

فروش خرما مغزدار شکلاتی

خرما مغزدار چکوپالم

برای فروش خرماهای مغزدار با روکش شکلات می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش سفارش خود را اعلام و پیگیری نمایید. هم چنین برای دریافت لیست کامل قیمت های پخش عمده و نمایندگی انواع خرما مغزدار می توانید یکی از راه های زیر را انتخاب کنید:

  1. تکمیل فرم ثبت سفارش
  2. ارسال درخواست در واتس اپ
  3. تماس با کارشناسان فروش

کافی است فرم درخواست خود را به همراه نام شهر و حوزه فعالیت خود برای ما ارسال نمایید. دریافت نمایندگی نیازمند داشتن یکسری زیرساخت ها و اعتبار می باشد. بنابراین پس از بررسی لازم جهت همکاری با شما ارتباط خواهیم گرفت. درصد تخفیف برای نمایندگان پخش محصولات در سراسر ایران در نظر گرفته شده است.

قیمت خرما مغزدار با روکش شکلات

فروش خرما مغزدار

قیمت محصولات خرمایی با توجه به تنوع و کیفیت آنها، متفاوت است. همچنین بازار هدف مشتریان نیز در قیمت های خرید اثرگذار بوده و برای صادرات این محصولات قیمت های رقابتی در نظر گرفته شده است. خرماهای مغزدار را می توانید به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. قیمت خرما مغزدار شکلاتی دی در بسته بندی مختلف در لیست ها اعلام شده است. جهت دریافت قیمت عمده و سفارش کلی می توانید از طریق راه ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما