سایت خرید خرما شکلات دی عمده

خرید خرما شکلات مغزدار توسط این سایت به صورت عمده امکان پذیر است. خرما شکلاتی محصولی خوشمزه و انرژی زا برای تمام افراد می باشد. دی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع خرما شکلاتی باکیفیت می باشد.

از لذیذترین محصولات خرما و شکلات می توان خرما شکلاتی را نام برد که تنوع بالایی در طعم و مزه دارد و توسط شرکت تولیدی دی به بهترین نحو تولید و عرضه می شود .

انواع محصولات خرمایی

خرما از جمله محصولاتی است که تمام بخش های درخت و میوه آن را برای خوراکی می توان به کار برد. برای مثال از مغز درخت نخل که به پنیل معروف است یا از گرده آن برای مصارف دارویی استفاده می شود. از میوه درخت نخل و یا همان خرما، انواع فراورده ها و محصولات خرمایی تولید می گردد.

حبه قند خرمابرخی از محصولات خرمایی پرطرفدار عبارتند از:

  • خرما شکلاتی
  • خرمای مغزدار
  • حبه قند خرما
  • شیره خرما
  • خمیر خرما
  • رنگینک خرمایی
  • حلوا پذیرایی خرما

خرما شکلاتی دی

خرما به گونه های مختلف در کارخانجات فرآوری می شود که یک نمونه پرطرفدار و خوشمزه آن انواع خرما شکلاتی می باشد.
یکی از برندهای معروف و باکیفیت خرمای شکلاتی، برند پارسان دی یا به اختصار دی است.
خرما شکلاتی به صورت باکیفیت و لذیذ در شرکت تولیدی دی در کرمان تولید می شود که مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب نموده است.
این محصول از خرمای تازه بهمراه مغز بادام و روکشی از شکلات تهیه شده است.
بسته بندی خرما شکلاتی دی به این صورت است:

  • پک های ۱۵۰ گرمی به تعداد ۱۲ بسته در کارتن
  • پک ۲۵۰ گرمی استوانه به تعداد ۹ بسته در کارتن
  • ۲۸۰ گرمی کادویی به تعداد ۶ بسته در کارتن
  • ۳۸۰ گرمی استوانه به تعداد ۶ بسته در کارتن

قیمت خرما شکلاتی

تولید خرما شکلاتی

در کارخانه تولیدی پارسان دی سمبل بهترین و مرغوب ترین نوع خرما شکلاتی ساخته می شود که از بهترین خرما و شکلات به این منظور استفاده می شود.

دستگاه های مدرن و پیشرفته در تولید این محصول به کار می رود و هیچگونه دخالت دستی در آماده سازی و بسته بندی این محصول مشاهده نمی شود. فضای کاملا بهداشتی برای تهیه انواع خرما شکلاتی در شرکت دی ایجاد شده است. خرما استفاده شده از تازه ترین و باکیفیت ترین خرماهای ایران می باشد.

خرید خرما شکلات با قیمت عمده

معمولا تولیدکنندگان برای فروش عمده محصولات خرمایی از جمله خرمای مغزدار شکلاتی، قیمت پایین تری را نسبت به قیمت مصرف کننده های جزیی در نظر می گیرند.
بنابراین اگر قصد خرید و پخش خرماهای شکلاتی را دارید، بهترین گزینه خرید بصورت عمده و از مراکز معتبر فروش است.

این مجموعه بعنوان یکی از مراکز فروش عمده انواع خرما و خرما مغزدار شکلاتی از جمله برند دی می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سفارشات شما خواهد بود.

خرید خرما شکلات

سایت خرما شکلاتی

شرکت خرما مسرسا با راه اندازی سایت خرید، کار را برای مصرف کنندگان خود در هر نقطه ای آسان کرده است و مشتریان از این طریق می توانند انواع خرما شکلاتی را بصرت عمده سفارش داده و در زمان کمی تحویل بگیرند.

خرید عمده خرما توسط کاربران و مشتریان به هر مقداری توسط این سایت انجام می شود و نیازی به مراجعه به بازار یا کارخانه نمی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما