شرکت پخش خرما شکلاتی طعمدار در بازار

پخش خرما شکلاتی طعمدار در بازار توسط شرکت آراد خرما به صورت عمده در انواع خرمای مغزدار و شکلاتی، در تمامی نقاط کشور به خریداران عرضه می گردد. خرما شکلاتی درجه یک و صادراتی را با قیمت های ارزان بخرید.

خرما یا رطب که دارای میوه ای شیرین بوده، در ایران به یکی از مهمترین محصولات کشاورزی تبدیل شده است. به طوریکه سالانه این محصول برای بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می شود. بیشتر مناطق گرمسیری ایران در زمینه تولید خرما فعالیت می کنند. اما هر منطقه دارای یک نوع خرمای متفاوتی است.
امروزه از خرما برای تهیه فرآورده های مختلفی نیز استفاده می کنند.

خرما شکلاتی چیست؟

خرما شکلاتی مغزدار

خرما در گذشته به شکلی که برداشت میشد،روانه بازار می شد. اما امروزه از خرما برای تهیه فرآورده های بسیاری استفاده می کنند، تا انتخاب اقشار مختلف جامعه باشد. خرما شکلاتی نوعی از خرما است، اما با روکش شکلاتی. این فرآروده خرمایی، به صورت بسته بندی شده در بازار عرضه می گردد.

خرما شکلاتی یا همان chocodate، ترکیب دو ماده خرما و شکلات است که در انواع طعم ها و با مغزهای مختلف تولید می شود:

  1. با مغز بادام
  2. گردو
  3. فندق
  4. بادام زمینی
  5. پسته

فرآورده ای خرمایی با طعم متفاوت

قیمت خرما تنگسیر

امروزه با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین افراد متخصص، تولید فرآورده از خرما، افزایش یافته است. به طوریکه شاهد انواع محصولات خرمایی در بازار هستیم. برخی از محصولات خرمایی پرطرفدار عبارتند از:

  1. خرما شکلاتی طعمدار
  2. ترافل خرما
  3. خرما مغزدار
  4. شکلات صبحانه خرمایی
  5. حبه قند خرما
  6. کرم خرما
  7. نان خرمایی

هر کدام از این محصولات تولید شده توسط کارخانه جات مختلف، با بسته بندی های بسیار شیک در بازار عرضه میشوند. استفاده از طعم دهنده های خوراکی برای تنوع این محصول سبب جلب ذائقه افراد زیادی شده، بطوریکه همه این محصول را می شناسند.

انواع خرما شکلاتی طعمدار

تقریبا می توان گفت از انواع مختلف خرما خصوصا خرما مضافتی، کبکاب و استعمران برای تولید فرآورده های شکلاتی و طعمدار استفاده می شود. طعم های گوناگونی که برای تولید این محصول استفاده می شود، به شرح زیر است:

  1. خرما شکلاتی موزی
  2. نارگیلی
  3. تلخ
  4. نسکافه
  5. شیری
  6. توت فرنگی
  7. کاکائویی

و پرطرفدارترین ها معمولا طعم های تلخ، شیری و توت فرنگی هستند. این محصولات در بسته بندی های متنوع با توجه به نیاز بازار تولید می شوند. برای مثال از انواع کادویی می توان برای مجالس و پذیرایی، هدیه دادن، جایزه و تبلیغات استفاده کرد.

شرکت پخش خرما شکلاتی با تخفیف ویژه

بسته بندی کادویی

شرکت های پخش در زمینه فروش و عرضه عمده انواع خرماهای شکلاتی و سایر فرآورده های خرمایی فعالیت می کنند. مجموعه آراد خرما نیز عرضه انواع خرما شکلاتی طعمدار و فرآورده های خرمایی را به صورت عمده و با قیمت کارخانه را بر عهده دارد. این مرکز برای فروشگاه ها و نمایندگی ها درصد تخفیف مناسب در نظر گرفته است.

پخش خرما شکلاتی در اکثر شهرهای کشور انجام می شود. سفارشات تهران توسط پیک براحتی قابل تحویل است. بنابراین از لذت خوردن خرما شکلاتی و خواص بی نظیر آن غافل نشوید. فقط یک تماس با سفارش این محصول فاصله دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما