معجون خرما و گردو

معجون خرما و گردو یکی دیگر از فرآورده های خرمایی پرانرژی و خوشمزه است که از خرما بهمراه مغزهای گردو، بادام، بادام هندی، پسته، کنجد و عسل تهیه می شود. همچنین معجون خرما کنجدی یکی از فرآورده های پرطرفدار است که با بسته بندی تک نفره و بهداشتی در بازار عرضه می شود.

فرآورده های خرمایی بر پایه کنجد

date cofection

خرمای جنوب خصوصا منطقه بوشهر از جمله ارقام تر و شیره دار است که برای تهیه بسیاری از فرآورده های خرمایی مناسب است. از جمله:

  1. معجون خرما
  2. خمیر
  3. شیره خرما
  4. ترافل
  5. حبه قند خرما
  6. حلوای خرما

خرما کبکاب بوشهر دارای طعم شیرین و انرژی زیادی است. بسیاری از تولیدکنندگان جنوب با استفاده از این خرما محصولات زیادی را تهیه می کنند. از جمله محصولات خرمایی بر پایه خرما و کنجد که در بصورت بهداشتی تولید شده و توانسته محصولاتی ناب و بازارپسند را به مشتریان عرضه کند می توان به انواع زیر اشاره کرد :

  1. معجون خرمای کنجدی
  2. حلوا ارده
  3. حلوای خرما تکدانه
  4. رنگینک خرما
  5. خرما شکلاتی
  6. خرما مغزدار

این محصولات دارای بسته بندی شیک و اختصاصی هستند که علاوه در بازار داخلی، برای ارائه در بازارهای صادراتی نیز مناسب هستند. اکثر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، اینگونه محصولات خرمایی را می پسندند.

طرز تهیه معجون خرمایی هفت مغز

خرما مغزدار

خرما سرشاز از انرژی و مواد معدنی مفید برای بدن است. به افرادی که دچاز کم خونی یا لاغری هستند توصیه می شود که از خرما در برنامه غذایی خود استفاده کنند. ترکیب خرما با مغزهای آجیل مثل بادام، پسته، فندق و بادام هندی بسیار مقوی و پرکالری است. برای تهیه این معجون فوق العاده از مواد اولیه زیر استفاده می شود:

  1. خرما
  2. مغز بادام
  3. گردو
  4. پسته
  5. بادام زمینی
  6. بادام هندی
  7. کنجد
  8. عسل

می توان معجون را بصورت میکس مواد فوق تهیه کرد و یا بصورت ردیفی در ظروف مخصوص چیده شود. شرایط نگهداری این محصول در دمای خنک و به دور از نور آفتاب است.

خرید و قیمت معجون خرما

معجون خرما و کنجد

بسته بندی های قابل عرضه برای معجون خرما اغلب ظروف پلاستیکی IML و یا ظروف فلزی با طرح خاتم می باشند که برای پذیرایی نیز مناسب هستند. وزن این بسته بندی ها ۳۰۰ و ۴۵۰ گرم است که به تعداد ۳۶ عدد در هر کارتن قرار دارد. اما به تازگی یک نوع بسته بندی منحصر به فرد و بهداشتی برای معجون های خرمای کنجدی و کاکائویی ارائه شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

بسته بندی تک نفره معجون کنجدی خرما با وزن ۲۰ گرم و به تعداد ۲۴ عدد در جعبه است که در سه نوع زیر تولید شده است:

  1. معجون خرما کنجدی
  2. تزئین شده با شیره ای طبیعی
  3. معجون خرما عسلی

چنانچه قصد خرید انواع فراورده های خرمایی را دارید، کافی است از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط گرفته و لیست قیمت محصولات را دریافت کنید. حداقل میزان سفارش برای نمونه یک کارتن است که با قیمت مصرف کننده ارائه می شود. برای خریدهای عمده درصد تخفیف در نظر گرفته شده و سفارشات از سریع ترین راه ممکن برای مشتریان ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما