لیست قیمت خرما شکلاتی در بازار

لیست قیمت خرما شکلاتی در بازار داخلی از طریق ارتباط با واحد فروش و یا تکمیل فرم، قابل دریافت می باشد و شما می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید.

یکی از محصولات فوق العاده که بسیار مقوی و البته خوش طعم می باشد و در بازار با فروش خوبی همراه بوده، خرما شکلاتی است. این خرما دارای مغز بادام و روکسی از شکلات است که به دلیل مقوی بودن آن یکی از بهترین محصولات غذایی به شمار می رود. لیست قیمت خرما شکلاتی با توجه به بازار هدف (داخلی یا صادراتی) تعیین و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرما شکلاتی چیست؟

خرمای چکوپالم

 

خرما شکلاتی، از بهترین و مقوی ترین نوع محصولات خرمایی در بازار ایران است که دارای مغز بادام، شکلات و خرما می باشد. این خرما به جای داشتن هسته، دارای مغز بادام بوده و به همین دلیل از قیمت بیشتری نسبت به خرمای معمولی برخوردار است.

از ویژگی های خرما شکلاتی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  1. دارای میزان زیادی فیبر
  2. برخورداری از پروتئین
  3. دارای میزان زیادی منگنز
  4. دارای منزیم و آنتی اکسیدان
  5. بهترین محصول کاهش وزن
  6. جلوگیری از سرطان
  7. قدرت بخشیدن به مغز

لیست قیمت خرما شکلاتی

لیست قیمت خرما شکلاتی

خرما با توجه به این که دارای خواص بیشماری می باشد، در رده محصولات غذایی بسیار مقوی و با ارزش به شمار می رود. این محصول دارای قیمت نسبتاً مناسبی برای فروش در بازارهای هدف است. امروزه خرما با انواع شکلات ترکیب می شود و با نام خرما شکلاتی طعمدار در بازار به فروش می رسد.

قیمت شکلات خرمایی با توجه به موارد زیر مشخص می شود:

  1. نوع خرما شکلاتی
  2. برند تولیدکننده
  3. کیفیت محصول
  4. نحوه فروش خرمای شکلاتی

لیست قیمت خرما شکلاتی مربوط به بازار هدف خود را می توانید از کارشناسان فروش مجموعه آراد خرما دریافت کنید.

فروش خرما شکلاتی در کشور

dates chocolate

فروش خرما شکلاتی در کشور به طور قابل توجهی با استقبال روبرو بوده است. به دلیل اینکه در خیلی از مناطق خرماخیز مردم به دنبال فرآورده های متنوع خرما هستند، این محصول به یکی از گزینه های مناسب برای پذیرایی و مصرف روزانه تبدیل شده است. یکی از راه های بسیار عالی خرید خرما شکلاتی با قیمت مناسب، به صورت اینترنتی است. شما مشتریان می توانید هر کجای ایران که هستید، بهترین محصول خرمایی را به صورت اینترنتی از طریق تکمیل فرم و اعلام درخواست خود، خریداری فرمایید.

بازارهای هدف خرما با روکش شکلات

صادرات به افغانستان

مجموعه آراد خرما به دلیل تعاملات تجاری خود با کشورهای همسایه، توانسته این محصول را در بازار افغانستان و عراق معرفی و به فروش برساند. خرما شکلاتی در طعم های مختلف و به صورت فله در چندین پارت، به افغانستان ارسال و با استقبال خوبی روبرو شد. بسته بندی تک عددی و بهداشتی این فرآورده، تنوع در کیفیت و طعم آن سبب دریافت تقاضای خرید از کشورهای اروپایی نیز بوده است.

بنابراین با توجه به متنوع بودن این محصول نسبت به نمونه های مشابه در بازارهای عربی، می توان برای عرضه و صادرات آن به کشورهای زیادی اقدام کرد. برای اطلاع از قیمت های صادراتی می توانید فرم زیر را تکمیل و بخش صادرات را مشخص فرمایید تا کارشناسان مجموعه، شما را برای این مهم راهنمایی نمایند.

تماس با ما