قیمت خرما حبه ای طعم دار ۳۰۰ گرم

قیمت خرما حبه ای با توجه به کیفیت و طعم محصول برآورد می شود. خرما حبه ای طعم دار در بسته های ۳۰۰ گرم در ۵ طعم متنوع در بازار عرضه می شود. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات خرمایی با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

آیا با طرز تهیه خرما حبه ای آشنایی دارید؟

خرید خرما حبه

خرما حبه ای یا همان حبه قند خرما با استفاده از بهترین خرما و رطب تهیه می شود. این فرآورده با استفاده از دستگاه های مکانیزه حبه زن خرما، طی یک فرآیند خرما را به خمیر خرما و سپس به حبه خرما تبدیل می کند. همچنین برای طعمدار کردن خرما حبه ای از افزودنی های گیاهی و مجاز همچون پودر هل، دارچین، زنجبیل و قهوه استفاده می شود که این امر سبب تنوع محصول و جذب مشتریان شده است.

حبه قند خرما تمریران

خرما حبه ای تمریران

یکی از برندهای حبه قند خرما که توانسته با تنوع بخشیدن به طعم محصول و بسته بندی مناسب جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند، برند تمریران است. حبه قند خرما در بسته بندی کوچک ۳۰۰ گرم و همچنین بصورت فله در کارتن های ۱۰ کیلویی به مشتریان عرضه می شود. چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید می توانید از طریق مجموعه آراد خرما، سفارش خود را اعلام کنید و محصول را با قیمت کارخانه تهیه نمایید.

فروش خرما حبه ای آغاز شد

با توجه به شروع فصل برداشت انواع خرما و رطب در جنوب کشور و مناطق استان بوشهر، تولید جدید خرما حبه ای آغاز شده است. در همین راستا، فروش مجدد ابتدای فصل با قیمت های مناسب در این مرکز شروع شده و بزودی لیست قیمت محصولات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

با توجه به تولید جدید و فروش ویژه خرما حبه ای از مهرماه سال جاری، می توانید از همین حالا سفارش های خود را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه، اعلام کنید تا درخواست شما در صف ارسال های آتی قرار گیرد.

فروش انواع خرما حبه طعم دار به صورت عمده بوده و حداقل سفارش ۲ کارتن است. بنابراین برای سفارشات جزئی می توانید به فروشگاه های محصولات ارگانیک مراجعه نمایید.

قیمت خرما حبه ای در طعم های مختلف

 

خرما حبه ای ۳۰۰ گرم

همانطور که اشاره شد حبه قند خرما در طعم های مختلفی تولید می شود. قیمت هریک از این محصولات با توجه موارد زیر تعیین می شود:

  1. نوع بسته بندی
  2. طعم خرما حبه ای
  3. میزان سفارش

برای دریافت لیست قیمت محصولات و اعلام سفارش خرید عمده می توانید با ما در تماس باشید و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را تهیه کنید. قیمت خرما حبه ای برای فروشگاه ها و خریداران عمده با درصد تخفیف در نظر گرفته می شود، برای اطلاع از قیمت های فروش عمده می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

با توجه به درخواست مشتریان برای کاهش قیمتهای بسته بندی، به تازگی نوع بسته بندی های خرما حبه ای تغییر یافته است. در لیست زیر قیمت مصرف کننده انواع حبه قند خرما با بسته بندی سلفونی ذکر شده است. آخرین بروزرسانی : آذر ماه ۱۴۰۱

نوع وزن تعداد در کارتن قیمت مصرف کننده
حبه قند خرما ساده ۳۰۰ گرم ۲۰ عدد ۳۵۰۰۰۰ ریال
حبه قند خرما هلی ۳۰۰ گرم ۲۰ عدد ۴۵۰۰۰۰ ریال
حبه قند خرما دارچینی ۳۰۰ گرم ۲۰ عدد ۴۰۰۰۰۰ ریال
حبه قند خرما زنجبیلی ۳۰۰ گرم ۲۰ عدد ۴۰۰۰۰۰ ریال
حبه قند خرما الویی ۳۰۰ گرم ۲۰ عدد ۴۰۰۰۰۰ ریال

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما