قیمت خرمای تنگسیر شکلاتی در بازار

قیمت خرمای تنگسیر شکلاتی در بازار که از فرآورده های خرمایی بوشهر است به نرخ روز محاسبه میشود. جهت خرید انواع خرما با شکلات و تهیه سفارش با ما در ارتباط باشید. نرخ این فراورده برای بازار داخلی و صادرات متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت و درصد تخفیف ها می توانید فرم را تکمیل کنید.

قیمت خرمای تنگسیر شکلاتی

خرما تنگسیر با توجه به تنوع محصول از قیمت ثابتی برای هر طعم برخوردار است. بسته های ۲۵۰ گرمی شامل ۲۲-۲۴ عدد خرما شکلاتی و بسته های ۴۵۰ گرمی شامل ۴۴-۴۵ عدد خرمای شکلاتی با بسته بندی تک نفره هستند. قیمت فروش خرما شکلاتی برای فروشگاه ها و نمایندگی های پخش در سراسر ایران از ۲۵ تا ۲۷ درصد تخفیف از قیمت مصرف کننده ارائه می شود.

هزینه تولید هر فراورده خرمایی با توجه به نرخ مواد اولیه و مراحل تولید برآورد می شود. بنابراین معمولا در سال دو مرتبه با نوسان قیمت خرما و مواد اولیه روبرو خواهیم شد. همین امر در نوسان قیمت خرمای شکلاتی تاثیرگذار خواهد بود. ما در این مجموعه سعی کرده ایم محصولات باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را به بازار معرفی کینم.

آشنایی با خرما شکلاتی بوشهر

تولید خرمای شکلاتی

به دلیل اینکه بوشهر یکی از قطب های تولید خرما در ایران است، بسیاری از کارخانه های تولیدکننده فرآورده های خرمایی از جمله خرما شکلاتی در این منطقه قرار گرفته است. خرما شکلاتی که جزو مواد غذایی با ارزش مغزدار است که بسیار خوشمزه و خوش طعم میباشد. ترکیبات خرمای شکلاتی شامل: خرمای بدون هسته، انواع مغز آجیل، شکلات ساده یا تلخ و طعم دهنده های خوراکی میباشد.

با توجه به مزاج یا سلایق مختلف تولید خرما شکلاتی بوشهر در طعم ها و تنوع بالایی انجام می گیرد. تولیدات این نوع خرما قدم بسیار مناسبی در توسعه اقتصادی و فروش خرما در کشور می باشد.

انواع خرما شکلاتی مغزدار

خرما مغزدار در انواع مختلف تولید می شود که با سلیقه خود می توانید هر کدام را که باب میلتان است خریداری کنید.

  1. خرما شکلاتی طعم دار تنگسیر
  2. مغزدار شیری
  3. شکلاتی قهوه
  4. خرما گردویی
  5. خرما با مغز بادام
  6. مغزدار فندقی
  7. خرما پسته ایی

انواع خرمای شکلاتی با مغزهای موجود در بازار به صورت بسته بندی شده و فله عرضه و آماده فروش نیز میباشند. البته که خرماهای مغزدار شکلاتی نیز وجود دارد که علاوه بر مغزهایی که در آن وجود دارد برای آن از روکش شکلات تلخ یا طعم دار نیز استفاده کرده اند.

محصولات خرمایی تنگسیر

قیمت خرما تنگسیر

همانطور که گفته شد خرماهای شکلاتی نیز یکی از انواع محصولات خرمایی تولید شده سال های اخیر میباشد. با توجه به این که بسیار مورد استقبال مردمان و بازارهای خارجی و داخلی قرار گرفته است در حال حاضر امروزه تولید آن در کشور در حال افزایش میباشد. محصولات خرمایی تنگسیر یکی از برندهای معروف خرما شکلاتی است که در بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این کارخانه خرما شکلاتی را در ۵ طعم متنوع و در بسته بندی ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی تولید می کند. از آنجایی که خرمای شکلاتی با کیفیت های مختلف به بازار عرضه میشود، این سایت نیز یکی از مراکز فروش خرماهای شکلاتی تنگسیر با قیمت کارخانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما