قیمت حبه قند خرمایی در تهران

قیمت حبه قند خرمایی برای خریدهای عمده در فروشگاه ها با درصد تخفیف در نظر گرفته می شود. خرما حبه ای در ۵ طعم متنوع و به صورت فله و بسته بندی در تهران نیز با قیمت عمده قابل تهیه می باشد.

حبه قند خرما

تولید حبه قند خرما

خرید خرما حبه

برای تولید انبوه انواع حبه قند خرما نیاز به خط تولید و دستگاه های مکانیزه دارید. فرآیند آماده سازی خمیر خرما و تبدیل آن به حبه قند با استفاده از دستگاه حبه زن خرما بصورت اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت می گیرد.
همچنین برای بسته بندی محصول تولیدشده نیز از دستگاه های وکیوم و سیل وکیوم می توان استفاده نمود تا ماندگاری محصول در ظروف بیشتر شود.
زیرا در تولید حبه قند خرما از هیچ گونه ماده نگهدارنده استفاده نمی شود و از این جهت نیازمند بسته بندی مناسب و بادوام است.

خواص خرما حبه ای

بسیاری از افرادی که مبتلا به دیابت هستند یا رژیم غذایی خاصی دارند به دنبال جایگزین های مناسبی برای قند و شیرینی در برنامه غذایی خود هستند.

قند خرماخرما از جمله محصولات پرخاصیت و مفید است که همواره در طب سنتی مصرف روزانه آن به همه افراد توصیه می شود. اما چنانچه قصد دارید خرما را با کنترل قند بیشتری مصرف کنید، می توانید از فرآورده های جانبی خرما از جمله خرما حبه ای استفاده کنید.

خواص خرما حبه ای همانند خرما به شرح زیر است:

  • خاصیت ضد سرطان
  • مفید برای درمان کم خونی
  • حاوی کالری و انرژی مناسب
  • بهبود سیستم ایمنی و گوارشی بدن
  • طبیعی و بدون شکر

قیمت‌ حبه قند خرمایی طعم دار

قیمت فرآورده های خرمایی از جمله حبه قند خرما، با توجه به کیفیت و طعم های تولید شده متفاوت است. خرما حبه ای طعم دار را می توانید برای خرید عمده با قیمت مناسب تری از کارخانه تهیه کنید.
همچنین با توجه به فله یا بسته بندی بودن محصول، قیمت ها متفاوت است. چنانچه قصد فروش عمده یا پخش خرما حبه ای را در استان خود دارید، خرید حبه قند خرما فله ای برایتان بصرفه خواهد بود.
فروش فله این محصول در کارتن های ۱۰ کیلویی و انواع بسته بندی در اوزان ۲۵۰، ۳۰۰ و ۴۵۰ گرمی می باشد. برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

قیمت حبه قند خرما

خرید عمده انواع فرآورده های خرما

بسیاری از کارخانه های تولیدکننده خرما حبه ای در ساعات اداری فقط پاسخگوی مشتریان هستند و خریدهای جزیی را به نمایندگی ها ارجاع می دهند.
این مرکز فروش انواع فرآورده های خرمایی را بصورت عمده و جزیی به بازار عرضه می کند.
شما می توانید در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و میزان سفارش خود را اعلام نمایید.
برای خرید عمده این محصول درصد تخفیف در نظر گرفته شده تا مشتریان و فروشندگان گرامی از درصد سود مناسبی برخوردار شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما