قیمت عمده قند حبه خرما طعم دار و ساده

قند حبه خرما طعم دار و ساده یکی از میان وعده های مفید و خوشمزه به شمار می رود. چنانچه قصد خرید عمده خرما حبه ای را بصورت فله و بسته بندی داشته باشید، می توانید محصول را با قیمتی مناسب از طریق این مرکز فروش تهیه کنید.

خرمای حبه ای

تولید حبه قند خرما نیازمند چه مراحلی است؟

تولید یک محصول باکیفیت از خرما نیازمند طی شدن یکسری مراحل است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده از خرمای تازه
  • بکار بردن مواد اولیه باکیفیت
  • عدم استفاده از افزودنی های غیرمجاز
  • استفاده از دستگاه های مکانیزه
  • بسته بندی زیبا و بهداشتی

توجه به مراحل تولید یک فرآورده در بازارپسندی آن بسیار تاثیرگذار است. همچنین در نظر گرفتن ذائقه مشتریان و ایجاد تنوع در محصول می تواند باعث جلب توجه آنها گردد.
وجود دستگاه های پیشرفته برای تهیه حبه قند خرما که یکی از فرآورده های پرطرفدار در بازار خرماست، توانسته به کیفیت برتر این محصول کمک کند.
بسته بندی و نحوه ارائه خرما حبه ای نیز در فروش بیشتر و بهتر آن اثر دارد.

خمیر خرما حبه قند خرما

آشنایی با طرز تهیه حبه خرما

بسیاری از تولیدکنندگان فرآورده های خرمایی با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و توجه به درخواست مشتریان، توانسته اند در تهیه حبه خرما تنوع ایجاد کنند.
همانطور که اشاره شد برای تهیه این محصول از خرما و رطب تازه استفاده می شود که پس از هسته گیری به خمیری نرم تبدیل شده و برای حبه شدن وارد دستگاه می گردد.
در کارگاه های کوچک از خمیر خرما بعنوان مواد اولیه استفاده می شود.
برخی از تولیدکننده ها برای رفع چسبندگی خرما یا خمیر خرما از ارد برنج استفاده می کنند. اما از آنجایی که پودر هسته خرما دارای خواصی مشابه خرماست، می تواند جایگزین مناسبی برای این امر باشد.
توجه به خواص محصول و در نظر گرفتن ارزش غذایی مواد اولیه، توسط تیم متخصص و کارشناس امری مهم و جدانشدنی از صنعت تولید فرآورده های خرمایی است.

مرکز فروش خرما حبه ای

 

انواع حبه قند خرما

امروزه با توجه به گسترش تجارت الکترونیک و وجود سایت های اینترنتی، مشتریان و تجار می توانند محصولات مدنظر خود را براحتی از طریق جستجو در فضای اینترنت خریداری کنند.
یکی از مراکز فروش محصولات خرمایی که توانسته با در نظر گرفتن نیاز مردم و داشتن تیم تولید و فروش قوی، قدمی مثبت در رونق بازار خرمای ایران بردارد، مجموعه آراد خرما می باشد.
این مرکز با دسترسی به نخلستان های جنوب و همچنین تولیدکنندگان مطرح در کشور، قادر است انواع فرآورد های خرمایی از جمله حبه قند خرمایی را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد.
دسترسی به مراکز معتبر و تهیه سریع محصولات دو پارامتر مهم در نظر مشتریان است که در صورت رعایت شدن می توان همکاری مداومی با آنها داشت.

خرما حبه ای تمریران؛ پیشنهاد ویژه آراد خرما

مجموعه آراد خرما با توجه به سابقه چندساله خود توانسته به ذائقه و نیاز مشتریان در بازار داخلی و همچنین بازارهای صادراتی دست پیدا کند. از این رو با در نظر گرفتن ملاک های انتخاب یک محصول خود روزانه پیشنهادات ویژه ای برای مشتریان خود دارد.
خرما حبه ای تمریران یکی از این پیشنهادات است. این محصول به دلیل کیفیت و داشتن تنوع در طعم و بسته بندی نسبت به برندهای دیگر، جایگاه بهتری در میان مشتری ها داشته است.
این برند با استفاده از طعم دهنده های طبیعی و با توجه به همخوانی غذایی با میوه خرما، حبه قند خرمایی طعم دار را تولید نموده است.

طعم های حبه قند خرمایی

قند حبه خرما طعم دار

انواع طعم های موجود حبه قند خرمایی به شرح زیر است:

  • طعم ساده
  • طعم هل
  • طعم دارچین
  • طعم زنجبیل
  • طعم آلو جنگلی

همچنین انواع بسته بندی این محصول به شرح زیر است:

  • قند حبه خرما ساده

(بسته بندی ۳۰۰ گرم با تعداد ۱۸ عدد در کارتن/ فله کارتن ۱۰ کیلویی)

  • قند حبه خرما طعم دار

(بسته بندی ۳۰۰ گرم با تعداد ۱۸ عدد در کارتن/ فله کارتن ۱۰ کیلویی)

خرید قند حبه خرما طعم دار بصورت عمده

چنانچه قصد ارتقای محصولات پیشنهادی فروشگاه خود را دارید و یا می خواهید در زمینه پخش محصولات خرمایی فعالیت کنید، حبه قند خرما یکی از محصولات پرفروش و همچنین پرسود است.
بنابراین می توانید از طریق این مرکز فروش، طعم های مدنظر خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه کنید. برای خرید عمده این محصول درصد تخفیف در نظر گرفته ایم تا بتوانیم با گروه های بیشتری در سراسر ایران و همچنین در بازارهای بین المللی همکاری کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت محصولات کافی است با دپارتمان آراد خرما و کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما