فروش خرما مغزدار پذیرایی چکوپالم دی

خرما مغزدار پذیرایی در بسته بندی شیک و با تنوع طعم به فروش میرسد. خرما مغزدار پذیرایی شکلاتی در بسته بندی کادوئی برای مجالس و هدیه به دوستان بسیار مناسب است.

از برندهای معروف این محصول، خرما مغزدار شکلاتی چکوپالم و دی هستند. این برندها با استفاده از بهترین مواد اولیه و ایجاد تنوع در بسته بندی محصول توانسته اند در بازار داخل و صادرات جایگاه ویژه ای به دست آورند.

خرما مغزدار پذیرایی

خرما مغزدار پذیرایی

انواع خرماهای مغزدار با روکش شکلات که کیفیتی بالا و پرطرفدار دارند، با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و عرضه میشوند. این شکلات خرمایی، دارای بسته بندی و محصولات متنوعی بوده که هر یک از زمینه های مصرفی متفاوتی نیز برخوردار می باشند.

خرما مغزدار در نمونه های بسته بندی کادویی، ۲۸۰ و ۳۵۰ گرمی، فله و بدون مغز ارائه میشود. بسته بندی کادویی خرما مغزدار شکلاتی بسیار شیک و مناسب پذیرایی در مجالس است. همچنین این نوع بسته بندی در بازارهای صادراتی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است.

بسته بندی کادویی شامل ۲۸ عدد خرما مغزدار شکلاتی بسته بندی شده است. وزن بسته ۲۸۰ گرم و تعداد ۱۲ عدد در مادر کارتن اصلی برای ارائه به مغازه ها قرار میگیرد. قیمت فروش عمده خرما شکلاتی معمولا با تخفیف ۷ درصدی از قیمت مصرف کننده میباشد. همچنین برای خرید بالای ۱۰ کارتن، اشانتیون نیز در نظر گرفته شده است. انواع بسته بندی غبارتند از:

  1. بسته بندی کادویی
  2. بانکه های ۱۵۰ گرم با مغز بادام، بادام زمینی، گردو، فندق و پسته
  3. فله ۵ کیلویی مغزدار و بدون مغز
  4. بانکه ۳۵۰ گرم با مغز انواع اجیل
  5. خرما شکلاتی میکس انواع مغزها

فروش خرما با روکش شکلات و مغز

فروش خرما مغزدار پذیرایی در نمایندگی های معتبر در سراسر کشور با قیمت درب کارخانه انجام میشود. در واقع تولیدکنندگان خرما مغزدار با روکش شکلات برای نمایندگان فعال خود تخفیف فروش در نظر گرفته اند. این امر سبب میشود تا در سراسر ایران بتوان خرما را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه داد. سود حاصل از فروش خرما مغزدار با در نظر گرفتن مقدار سفارش لحاظ خواهد شد.

قیمت انواع خرما با مغز آجیل و روکش شکلات نیز با توجه به نوع مغز و مدل بسته بندی متفاوت است. برای مثال خرما با مغز پسته ارزش بالاتری نسبت به خرمای شکلاتی بدون مغز یا با مغز بادام دارد.

خرما مغزدار پذیرایی

مجموعه آراد خرما، محصولات خود را در بهترین کیفیت و متنوع ترین بسته بندی ارائه مینماید. این شرکت به خوبی توانسته در بازار ایران بهترین جایگاه را از آن خود نماید. در حال حاضر صادرات فرآورده های خرمایی نیز به کشورهای دیگر به صورت مجوزدار و رسمی، موقعیت های پخش و فروش عمده آن را فراهم کرده است. شما تجار و خریداران محترم می توانید برای دریافت قیمت فروش خرما مغزدار و همچنین ورود به دنیای صادرات، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما