نمایندگی خرید و فروش خرما شکلاتی تنگسیر

فروش خرما شکلاتی تنگسیر در سراسر ایران از طریق نمایندگی های فعال یا مستقیم از کارخانه انجام می پذیرد. محصولات خرمایی در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تر از قیمت بازار جهانی و به صورت عمده در حال عرضه می باشند.

فروش عمده خرما شکلاتی تنگسیر

خرما شکلاتی tangesir

فروش عمده خرما شکلاتی تولید شده در شرکت تنگسیر لیان، در این سایت به صورت مستقیم در حال انجام می باشد. قیمت فروش خرما شکلاتی تنگسیر در مناطق مختلف یکسان می باشد و ناگفته نماند، که کیفیت و طعم دلپذیر خرما شکلاتی تاثیر مثبتی روی قیمت آن دارد. به عبارت دیگر نرخ مواد اولیه و هزینه های تولید اینگونه محصولات، بر قیمت نهایی آنها در بازار اثرگذار هستند.

محصولات خرمایی در این مرکز به صورت عمده فروش می رود و حداقل سفارش ۲ کارتن می باشد. بنابراین ارسال سفارشات جزیی در برخی موارد خاص از انبار تهران انجام پذیر خواهد بود. یکی از محصولاتی که به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت در بوشهر تولید میشود، شکلات مغزدار خرماییست. این فرآورده با حفظ ارزش و خواص خرما، با تغییر در طعم روکش شکلات بخش اعظم بازار را به دست گرفته است. آمار فروش خرما شکلاتی تنگسیر در سالهای اخیر بیانگر این مطلب است.

خرما و فرآورده هایش

زمانیکه نام خرما بر سر زبانها جاری می شود، مناطقی همچون شهرستان های جنوبی کشور، هم در پشت آن خود را به نمایش می گذارند. در ایران با توجه به آب و هوای حاکم بر مناطق مختلف هر محصولی در ناحیه ای خاص  قابل تولید و برداشت خواهد بود. خرما جزو محصولات پر درآمد و پرفروش استان های جنوبی کشور است.  در این مناطق محصول خرما به صورت عمده و با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف برداشت می شود. ارقام تولیدی در مناطق استان بوشهر نیز بسیار با کیفیت بوده و برای تولید فرآورده های خرمایی از جمله خرما با روکش شکلات، حبه خرمایی و خمیر خرما مناسب هستند. کیفیت و تازگی مواد اولیه خرما شکلاتی حرف اول را می زند.

خرما دارای خواص و فواید درمانی بسیار زیادی است. این محصول از نظر طب سنتی و قدیمی ایران در تقویت حافظه موثر می باشد. همانطور که اشاره شد از این محصول در تولید بسیاری از شیرینی ها، شکلات ها و دیگر تنقلات به صورت عمده استفاده می شود. بنابراین برای استفاده از خرما و خواص آن می توان از فرآورده های خرمایی را نیز مصرف نمود. مهم ترین خاصیت خرما که برای عموم مردم آشکار است استفاده از این محصول در تامین انرژی بدن می باشد.

انواع بسته بندی خرمای شکلاتی مغزدار

انواع بسته بندی خرما شکلاتی

این محصول برای پوشش بازارهای مختلف علاوه بر تنوع در طعم، در بسته بندی هم تفاوت ایجاد کرده است. صنف های مختلف از جمله قنادی ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های عرضه محصولات خرمایی و سوپری ها براحتی می توانند انواع بسته بندی و فله خرمای شکلاتی را به فروش برسانند. تنوع خرما شکلاتی تنگسیر به شرح زیر است:

  1. خرما شکلاتی تنگسیر موزی ۲۵۰ گرمی
  2. خرما تنگسیر توت فرنگی ۲۵۰ گرمی
  3. نسکافه ۲۵۰ گرمی
  4. شیری ۲۵۰ گرمی
  5. خرما شکلاتی کاکائویی ۲۵۰ گرمی
  6. موزی ۵۰۰ گرمی
  7. توت فرنگی ۵۰۰ گرمی
  8. نسکافه ۵۰۰ گرمی
  9. شیری ۵۰۰ گرم
  10. کاکائویی نیم کیلویی
  11. خرما شکلاتی مخلوط نیم کیلویی
  12. مخلوط فله ۶ کیلویی
  13. بسته بندی کادویی، چوبی و کودک
  14. خرما شکلاتی تلخ بدون مغز ویژه قهوه خانه و کافی شاپ
  15. شکلات خرمایی بدون مغز کاکائویی ویژه مراسم ترحیم

قیمت عرضه و فروش هریک از این مدل نمونه های خرما بسته به نوع کیفیت و نحوه بسته بندی آنها متفاوت است. همچنین برای نمایندگان پخش و فروشگاه ها درصد تخفیف از قیمت مصرف کننده در نظر گرفته می شود. بنابراین برای دریافت لیست بروز محصولات کافیست فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

صادرات خرما با روکش شکلات به اروپا

خرما و مغز بادام

اروپا قاره ای عظیم و رو به رشد است که همواره ارتباط خود را با دیگر کشورهای دنیا برای واردات محصولات غذایی حفظ می نماید. از آنجاییکه خرما مختص مناطق گرمسیری همچون ایران است، تقاضا برای این میوه و فرآورده های حاصل از آن از سوی این قاره وجود خواهد داشت. بنابراین تمرکز بر تولید محصولات متنوع و باکیفیت اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

فعالیتهای بازاریابی مجموعه ما با مقاصد صادراتی گوناگونی دنبال میشود. صادرات انواع محصولات خرمایی به کشورهای اروپایی از جمله ارمنستان، المان، روسیه و ترکیه یکی از اهداف تجاری مُرسا دیت بوده است و گسترش سطح همکاری با مشتریان این کشورها پیگیری میگردد.

هنگامی که از صادرات یک محصول یا گروهی از محصولات خوراکی صحبت به میان می آید، سه شاخصه زیر جلب توجه میکنند :

  1. توانایی تولید رقابت پذیر در کیفیت تولید یا قیمت در کشور مبدا
  2. نیازهای بازار مقصد
  3. شرایط روابط تجاری و مزیت های ارتباطی میان کشور مبدا و مقصد

لیست صادراتی مشتقات خرمایی

با نگاه بر همین نکات بود که سلسله برنامه های مارکتینگ و مدیریت ارتباطات با بازارهای مختلف اروپایی را آغاز نمودیم و دسته محصولات زیر را در فهرست پیشنهادی قرار دادیم :

  1. خرما با مغز بادام و روکش شکلات
  2. خرما با بسته بندی تک عددی
  3. چیپس خرما یا خرمای قطعه شده
  4. شیره خرما
  5. خرما با مغز انواع آجیل
  6. ترافل های خرمایی
  7. خرما بار یا معجون خرما و کنجد

تمامی فرآورده های یاد شده در بالا و دیگر محصولات مورد تقاضای مشتریان ارجمند، مطابق استانداردهای معتبر و بهداشتی تولید، تست و تایید میگردند. این مجموعه پاسخگوی درخواست های مشتریان بوده و با کمال میل اماده همکاری با تولیدکنندگان و تجار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما