صادرات خرمای مغزدار باکیفیت

صادرات خرمای مغزدار باکیفیت که از تنوع و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و بسته بندی و کیفیت محصول تولید شده از استانداردهای جهانی تبعیت می کند، هر ساله برای ایران سود های خوبی دارد.

خرما شکلاتی طعمدار و مغزدار جزء بهترین تولیدات فرآورده های خرمایی ایران به شمار می رود. شاید شما هم این محصول را در فروشگاه های بزرگ دیده باشید. اما با توجه به اینکه این محصول صادراتی است و به میزان کم می توان آن را در بازار دید، سایت های اینترنتی با ساز و کارهایی که ایجاد کردند، باعث ورود آن به بازارهای داخلی شده اند. اگر خریدار عمده خرمای مغزدار صادراتی هستید، با این سایت ارتباط بگیرید.

صادرات خرمای مغزدار

خرما با مغز آجیل

 

بهترین نوع فرآورده های خرمایی که ایران در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است، و در بازاریابی آن در سطح بین المللی نیز موفق بوده، خرما مغزدار است.
این محصول با استفاده از مغز انواع خشکبار و آجیل به همراه خرمای مرغوب مجول یا پیارم تولید می گردد. همچنین به صورت روکش دار و بدون روکش شکلاتی نیز تولید می شود و بیشتر برای مجالس و صادرات کاربرد دارد.

به طوریکه در کمترین زمان تولید، بهترین نتایج از صادرات آن به دست آمده است. در تولید خرما مغزدار از انواع مغزها و میوه های خشک مختلف استفاده می شود.

ارقام خرمای مصرفی برای تهیه خرما مغزدار

اغلب ارقام خرمایی که برای تهیه خرمای مغزدار و نوع شکلاتی استفاده می شود، به شرح زیر است.

  1. خرما مجول
  2. خرمای پیارم
  3. خرما مضافتی
  4. خرما کبکاب
  5. خرما استعمران

این ارقام خرما از باکیفیت ترین نوع خرما های تولیدشده در ایران است.

شرکت تولید کننده خرما مغزدار

بیشتر شرکت های تولیدکننده خرما مغزدار با طعم های مختلف، در بوشهر قرار دارد. این استان با برند خود، این محصولات را توانسته است به بازارهای جهانی وارد کند. خرما مغزدار با برند شاهانی معروف ترین و باکیفیت ترین نوع خرمای مغزدار در ایران به شمار می رود. با توجه به آمار صادرات خرما و فرآورده های آن، می توان گفت استقبال خوبی هم از خرمای مغزدار ایرانی در کشورهای مختلف، به ویژه اروپا شده است. شما نیز می توانید از طریق این سایت بهترین خرمای مغزدار ایران را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

خرما مغزدار شاهانی

صادرات خرمای مغزدار درجه یک

صادرات خرمای مغزدار ایران با بهترین خرما و بهترین مغزهای تولید شده در داخل، تولید و به کشور های عربی و اروپایی صادر می شوند. از آنجاییکه در صادرات خرما و محصولات بر پایه خرما، داشتن مجوزهای استاندارد، بهداشت و سیب سلامت ضروری است، این محصول کاملا مکانیزه و در بسته های بهداشتی و شیک تولید و صادر می گردد. این مجموعه نیز فعالیت در زمینه فروش و صادرات خرما مغزدار به کشورهای مختلف دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما