صادرات انواع خرما مغزدار شکلاتی مرغوب

انواع خرما مغزدار شکلاتی در بسته بندی جدید تولید شده است. این محصول با توجه به مواد اولیه درجه یک از کیفیت مرغوب برخوردار می باشد. اگر به دنبال یک محصول منحصر به فرد جهت ارائه به بازارهای جهانی هستید و میخواهید صادرات متفاوتی را تجربه کنید، ما به شما انواع خرما مغزدار را پیشنهاد میکنیم.

انواع خرما مغزدار

انواع خرما مغزدار

خرماهای مغزدار با توجه به ترکیبات به کار رفته در تهیه محصول، تنوع زیادی دارند. معمولا برای تولید خرما مغزدار از خرماهای نیمه خشک یا خرما خشک تازه استفاده می شود. این ارقام به دلیل قیمت مناسب و قابلیت جداسازی آسان هسته بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگری از خرماهای مغزدار با استفاده از خرمای پیارم و مغز گردو یا بادام تولید می شود. این محصول معمولا جهت صادرات و با توجه به سفارش مشتریان تولید می گردد. هزینه تولید و آماده سازی انواع خرما مغزدار با در نظر گرفتن نوع خرما و مراحل تولید برآورد می گردد.

خرما شکلاتی مغزدار

یکی از انواع پرطرفدار خرما مغزدار در بازار صادرات، نوع شکلاتی آن است. خرما مغزدار با روکش شکلات علاوه بر طعم دلچسب، ظاهر متفاوت و کالری بیشتری دارد. خرما مغزدار شکلاتی را در بسته بندی های متنوعی برای فروش آماده می کنند. شما می توانید متناسب با بازار هدف خود خرما مغزدار مورد نیاز ار خریداری نمایید.

صادرات خرما مغزدار شکلاتی

انواع خرما مغزدار

یکی از محصولات مرغوب بر پایه خرما، انواع خرماهای مغزدار هستند. این فرآورده با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین خرماها و خشکبار تهیه میگردد. در تهیه این خرما با توجه به ذائقه مشتریان از مغزهای تازه انواع خشکبار همچون گردو و بادام استفاده شده است. همچنین برای دوچندان شدن مزه و خاصیت آن، روکشی از شکلات بر روی خرما قرار داده میشود. این امر طعمی به یاد ماندنی را برای مصرف کننده به جا می گذارد.

بسته بندی شکیل خرماهای مغزدار یکی دیگر از گزینه هایی است که می توان با اطمینان این محصول را برای صادرات به بازار هدف ارائه داد. وجود استانداردهای لازم در تهیه این محصول، منجر به ماندگاری و برند شدن آن در سراسر دنیا خواهد شد. جهت اعلام سفارش و برخورداری از مشاوره در خصوص صادرات خرما مغزدار می توانید با ما در ارتباط باشید.

خرما شکلاتی کاکائویی با مغز بادام ۲۵۰ گرم

خرما و مغز بادام

یکی از پرطرفدارترین طعم های خرما شکلاتی، روکش کاکائو و تلخ است. این محصول برای پذیرایی و مجالس گزینه مناسبی بوده و تقریبا با ذائقه های متفاوت همخوانی دارد. بسته بندی رایج این فرآورده وزن ۲۵۰ گرم خرما شکلاتی با مغز بادام می باشد. این نوع بسته بندی را براحتی در فروشگاه ها و قنادی ها برای فروش می توانید معرفی کنید.

مغز بادام به کار رفته در تولید این فرآورده بادام درختی شیرین است. بنابراین نرخ نهایی خرما مغزدار با توجه به نوع خرمای مورد استفاده و نرخ روز بادام درختی محاسبه می شود. برای سفارشات عمده و صادراتی معمولا قیمت روز اعلام می شود و قرارداد بسته خواهد شد تا از نوسانات موجود جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما