شکلات خرمایی چکوپالم

شکلات خرمایی چکوپالم ترکیبی بی نظیر از خرما، مغز بادام و روکش شکلات است. تنوع این محصول در مغزهای به کار رفته در ترکیبات و همچنین نوع بسته بندی آن دیده می شود. برای آشنایی بیشتر با چکوپالم با ما همراه باشید.

خرما شکلاتی یا چکوپالم

شکلات خرمایی چکوپالم

چکو پالم : ترکیب دو کلمه Chocolate (شکلات) و Palm (درخت خرما) به معنای خرمای شکلاتی است. یک فرآورده پرطرفدار که از خرمای مضافتی یا استعمران تازه به همراه مغز بادام یا فندق تهیه شده و طعمی دلچسب دارد.

تنوع این محصول با توجه به ترکیبات آن بسیار بالاست و در بین انواع مشابه به دلیل برخورداری از طعم و کیفیت بالا، جز فرآورده های پرفروش ثبت شده است. انواع شکلات خرمایی چکوپالم عبارتند از :

  1. شکلات مغزدار بادامی
  2. با مغز بادام زمینی
  3. شکلات خرمایی بدون مغز
  4. با مغز پسته
  5. حاوی مغز گردو
  6. خرما شکلاتی با مغز فندق

قیمت خرما شکلاتی چکوپالم تک عددی

خرما شکلاتی چکوپالم

یک مزیت خرماهای شکلاتی نسبت به دیگر فرآورده ها این است که امکان بسته بندی به صورت تک نفره و بهداشتی را دارند. این امر سبب مصرف راحتتر این محصول در شرایط مختلف اعم از مراسم، سمینار ها، پذیرایی در مکان های عمومی و غیره شده است.

خرما مغزدار با روکش شکلات در بسته بندی متنوع زیر به بازار عرضه می شود:

  1. شکلات ۱۵۰ گرمی چکوپالم
  2. شکلات خرمایی ۲۵۰ گرمی چکوپالم
  3. بسته بندی ۳۵۰ گرمی چکوپالم
  4. بسته بندی بانکه ای ۱۵۰ گرمی
  5. شکلات خرمایی بانکه میکس ۳۵۰ گرمی
  6. خرما شکلاتی چکوپالم فله ۵ کیلویی
  7. شکلات ولنتاین کادویی

 

تنوع در مغز و نوع بسته بندی محصولات چکوپالم بسیار بوده و با توجه به هر سلیقه و ذائقه ای تولید شده است. قیمت خرما شکلاتی تک عددی با توجه به حجم سفارش برای مصرف کننده و نمایندگان فروش تعیین می شود. برای دریافت قیمت و ثبت سفارش کافیست با کارشناس فروش مجموعه ارتباط گرفته و میزان سفارش و نوع بسته بندی مدنظر خود را اعلام کنید.

خرید محصولات چکوپالم

فرآورده های خرمایی چکوپالم علاوه بر شکلات خرمایی، شامل انواع چیپس خرما هم می شود. چیپس خرما یا همان خرمای قطعه قطعه شده، گزینه مناسبی برای جایگزین قند و شکر در کنار نوشیدنی های گرم به شمار می روند. انواع خرمای چیپسی با طعم های مختلف در بسته بندی متفاوت نیز در این مرکز عرضه می گردد:

  1. چیپس خرمای ساده فله ۱۰ کیلویی
  2. چیپس فله خرما با طعمدار (دارچین و زنجبیل)
  3. بسته بندی فله چیپس خرمای کاکائویی
  4. چیپس خرما بسته بندی ۲۵۰ گرمی

فروش محصولات چکوپالم به صورت عمده انجام پذیر می باشد و حداقل سفارش ۵ کارتن در نظر گرفته شده است. برای خرید جزئی این محصولات، می توانید به فروشگاه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها مراجعه کنید.

خرید اینترنتی خرما شکلاتی

با توجه به نیاز بشر در شرایط گوناگون، دسترسی راحت به مواد غذایی حرف اول را می زند. خرید از طریق اینترنت و فروشگاه های معتبر امری آسان و به صرفه است. با توجه به نوع بسته بندی تک نفره خرما مغزدار شکلاتی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات و دورهمی ها، انتخاب این محصول همواره از سوی مشتریان رضایت بخش بوده است.

جهت سفارش و دریافت به موقع خرما شکلاتی، می توانید از یک الی دو روز قبل درخواست خود را به بخش فروش مجموعه اعلام کنید تا از خریدی مطمئن بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما