شکلات خرمایی پارسان با قیمت عمده

شکلات خرمایی پارسان در بسته بندی متنوع و به صورت فله نیز به فروش می رسد. شرکت پارسان دی تولیدکننده انواع خرما و شکلات خرمایی با تنوع و کیفیتی متفاوت می باشد. شما می توانید برای خرید خرما شکلاتی و اطلاع از قیمت عمده محصولات با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شکلات خرمایی پارسان

شکلات خرمایی

تولیدکنندگان بسیاری در مناطق مختلف ایران،  مشغول به تولید انواع شکلات های خرما و فرآورده های مشابه می باشند. از این میان شرکت پارسان دی با تکیه بر تجارب چندین ساله خود و توجه به نیاز مشتریان، نوعی از خرما شکلاتی را روانه بازار نموده است. در این محصول از بهترین خرما خشک تازه و مغز بادام استفاده شده است. همچنین برای تولید روکش شکلات آن از پودر کاکائو مرغوب استفاده می شود.

مواد اولیه باکیفیت تاثیر بسیاری در طعم و درجه کیفی محصول خواهند داشت. این شرکت با درنظر گرفتن خواص و کالری محصول تولید شده، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست بیاورد. شکلات خرمایی پارسان با قیمت عمده برای نمایندگان پخش در سراسر کشور عرضه می شود.

بسته بندی شکلات خرمایی

یکی از مراحلی که در ارائه یک محصول به بازار هدف بسیار حایز اهمیت می باشد، مرحله بسته بندی است. خصوصا در بحث صادرات خرما مغزدار، علاوه بر داشتن کیفیت، بسته بندی نقش بسزایی در فروش محصول دارد. شکلات خرمایی از آن دسته فرآورده های خرمایی به شمار می رود که در زمینه صادرات هم توانسته موفق عمل کند.

شکلات خرمایی پارسان

بسته بندی شکلات های خرمایی پارسان، بسیار متنوع و متناسب با بازار هدف می باشند. بسته بندی کادویی خرما شکلاتی دارای ۲۸۰ گرم وزن، ۲۸ عدد خرمای مغزدار بهمراه یک کیف کادویی می باشد. این نوع برای پذیرایی و مجالس رسمی بسیار پرکاربرد است. قیمت شکلات خرمایی برای فروش عمده نیز مناسب در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از نحوه سفارش و دریافت محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما