شکلات خرمایی تنگسیر در طعم های جدید

شکلات خرمایی تنگسیر یکی از از تولیدات استان بوشهر است. ترکیبات این شکلات شامل خرمای کبکاب تازه، مغز بادام و روکش شکلات می باشد. استفاده از طعم های جدید برای روکش خرمای مغزدار، سبب متفاوت بودن این محصول گردیده است. این محصول یک پیشنهاد ویژه برای بازار داخل و صادرات است.

شکلات خرمایی

خرما با روکش شکلات طعمدار

یکی از فرآورده های خرمایی پرطرفدار، خرما مغزدار با روکش شکلات است. این محصولات به دلیل کیفیت و تنوع از استقبال خوبی در بازار برخوردار شده اند. خرما جز میوه هایی است که دارای پروتئین و مواد معدنی می باشد. خرما به همراه مغز بادام برای بهبود سیستم گوارش و ایمنی بدن مفید است. خرمای مغزدار با روکش شکلات دارای کالری و انرژی مناسب می باشد. ازین رو خرید خرمای شکلاتی اکثرا توسط ورزشکاران و جوانان صورت می گیرد. استفاده از شکلات های خرمایی توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

خرما مغزدار

تنوع در طعم و کیفیت شکلات های خرمایی تنگسیر یکی از نقاط قوت فروش این محصول در بازار به شمار می رود. میزان کالری این محصول بقدری است که میتواند در میان وعده ها مورد مصرف قرار گیرد.

شکلات خرمایی تنگسیر

یکی از برندهای پرطرفدار شکلات خرمایی، برند تنگسیر بوشهر می باشد. این کارخانه با تکیه بر تجارب چندین ساله خود در تولید خرما توانسته جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد. در نظر گرفتن سلایق مشتریان توانسته مزید بر این علت شود.

دارا بودن استانداردهای بهداشتی در تهیه محصول رضایت خریدارن را به دنبال دارد. این امر سبب معرفی شکلات خرمایی تنگسیر به بازارهای صادراتی نیز شده است.

خرما مغزدار با طرح هوالباقی

شکلات خرمایی تنگسیر در حال حاضر با طعم های زیر تولید و به بازار عرضه میشود:

  1. طعم توت فرنگی
  2. موزی
  3. شیری
  4. کاکائویی
  5. نسکافه
  6. تلخ ۷۰ درصد

این شکلات در بسته بندی با وزن های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی ارائه می گردد. تعداد شکلات خرمایی در هر بسته ۲۵ عدد است. و تعداد ۱۲ بسته ۲۵۰ گرمی در هر کارتن مادر قرار می گیرد. به تازگی بسته بندی های اختصاصی برای مراسم ختم با طرح هوالباقی نیز برای طعم کاکائو و تلخ تولید شده است. این محصول با استفاده از بهترین خرمای نخلستان های بوشهر تهیه می شود. برای تجربه طعم دلچسب این محصول و اطلاع از قیمت شکلات خرمایی با ما همراه باشید.

تماس با ما