شرکت پخش خرما شکلاتی مغزدار

شرکت پخش خرما شکلاتی به سراسر ایران ارسال دارد. اینگونه میتوان بخش بزرگی از نیازهای بازار خرما را برطرف نمود. این امر سبب میشود تا سفارشات جزیی مشتریان نیز برای آنها ارسال شود.

خرما شکلاتی محصولی پرفروش در بازار کشور ما است که در شرکت های تولیدی بسیاری به طور عمده برای فروش آماده می شود. هر کدام از محصولات باتوجه به کیفیت با قیمت مشخص شده ای در بازار توزیع شده اند.

خرما شکلاتی

شرکت پخش خرما

در میان انواع مختلف از فرآورده هایی که از خرما وارد بازار می شوند، خرما شکلاتی را مشاهده می کنیم که شرکت های تولید کننده بسیاری برای تولید آن فعالیت می کنند. لازم به ذکر است که این محصول را می توان در بسته بندی و طعم های متنوعی خریداری کرد که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم:

  1. خرما شکلاتی در بسته بندی ۲۵۰ گرمی
  2. خرما شکلاتی بسته بندی ۴۵۰ گرمی
  3. کارتن ۸ کیلویی فله
  4. خرما شکلاتی مغزدار شیری
  5. طعم توت فرنگی
  6. نسکافه ای
  7. کاکائویی
  8. طعم موزی
  9. تلخ ۷۰ درصد
فروش این محصول به صورت عمده و حداقل سفارش ۲ کارتن می باشد. سفارشات جزیی و کمتر از این حجم از انبار تهران و با پیک یا پست ارسال خواهند شد.

شرکت تولید خرما شکلاتی

کارخانه تولید محصولات در بوشهر واقع شده و با استفاده از دستگاه های مکانیزه و بهترین مواد اولیه انواع خرما شکلاتی را در طعم های مختلف تولید مینماید. محصولات خرمایی با سطح کیفی عالی که دارند مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و زمینه برای صادرات آنها نیز فراهم میباشد. با توجه به تنوع طعم این محصول، مشتریان با ذائقه های مختلف از کشورهای گوناگون تقاضای خرید خرما شکلاتی را ثبت کرده اند.

سفارشات صادراتی معمولا زمان بیشتری برای تولید نیاز دارند، از این رو برای دریافت به موقع سفارشات میبایست درخواست خود را از یک هفته زودتر ثبت نمایید.

شرکت پخش خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی نسکافه ای

از جمله روش های فروش خرما شکلاتی در بازار، فروش سنتی است که از طریق خدمات گسترده ای انجام می شود. شرکت ها یا نمایندگی های پخش خرما شکلاتی از جمله این موارد هستند که تولید کننده آنها را ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که شرکت پخش خرما به شهرهای متعددی تاکنون ارسال بار داشته است:

  1. شهر کرمان
  2. استان شیراز
  3. اصفهان
  4. مشهد
  5. تبریز
  6. شهر کرج
  7. صفاشهر
  8. استان تهران

برای دسترسی به لیست و خرید محصولات می توانید با ما ارتباط بگیرید. همچنین برای دریافت لیست کامل محصولات، کافیست فرم مربوطه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و یک همکاری متقابل و بر پایه اعتماد، آغاز شود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما