شرکت خرما شکلاتی بسته بندی

شرکت خرما شکلاتی، انواع فرآورده های خرمایی را در بسته بندی و طعم های متنوع به بازار عرضه می نماید. آراد خرما یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع خرما مغزدار شکلاتی و حبه قند خرما به سراسر ایران است.

خرما شکلاتی بوشهر

تولید فرآورده های خرمایی در بوشهر که یکی از مناطق خرماخیز کشور به شمار می رود، به وفور انجام می شود. خرمای کبکاب بوشهر یکی از ارقام خوش طعم و مقوی است که بسیاری از محصولات خرمایی از آن تولید می گردد. برای مثال خرما شکلاتی بوشهر یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار داخل و خارجی می باشد. این محصول از خرمای تازه به همراه مغز بادام و روکش شکلات توسط دستگاه های مکانیزه و بصورت کاملا بهداشتی تهیه می شود.

خرما شکلاتی بوشهر

کارخانه تولید خرما شکلاتی

کارخانه های تولید خرمای شکلاتی اکثرا در شهرهای جنوبی کشور مثل بوشهر، کرمان و هرمزگان دائر شده اند. محصول تولیدی آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. چنانچه قصد خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار را دارید می توانید با برقراری ارتباط با مدیران فروش مجموعه سفارش خود را با قیمت کارخانه و در اسرع وقت تحوی بگیرید.

خط تولید خرما با روکش شکلات

همانطور که اشاره شد امروزه خرما با روکش شکلات با دستگاه های مکانیزه و بدون دخالت دست تولید می شود. خط تولید خرمای شکلاتی شامل دستگاه های زیر است:

  1. دستگاه سورتینگ خرما
  2. دستگاه شستشو و خشک کن خرما
  3. هسته گیر خرما
  4. شکلات زن خرما
  5. نوار سرد کن
  6. دستگاه بسته بندی دانه ای خرما (پیلوپک)

چنانچه قصد راه اندازی خط تولید خرما مغزدار شکلاتی و یا فراورده های خرمایی دیگر را دارید، می توانید از سازندگان این خطوط مشاوره مربوطه را دریافت نمایید.

آشنایی با شرکت خرما شکلاتی در ایران

خرما شکلاتی توت فرنگی

کشور ایران پتانسیل زیادی برای فعالیت در زمینه محصولات کشاورزی خاصه خرما دارد. زیرا از شرایط آب و هوایی مساعدی برخوردار است. از این رو در مناطق خرماخیز تولیدکنندگان کمر همت بسته و علاوه بر بسته بندی خرما، کارخانه های تولید فرآورده های جانبی خرما را نیز برپا کرده اند. این امر سبب شده تا بتوانیم در عرضه محصولات خرمایی بسیاری در بازارهای بین المللی با کشورهای دیگر رقابت نماییم.

امروزه شرکت ها و سایت های زیادی برای عرضه انواع محصولات خرمایی در اینترنت وجود دارد، اما اکثر مشتریان ترجیح می دهند برای انتخاب یک محصول باکیفیت و مناسب، از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند. مجموعه آراد خرما با سابقه فعالیت در بازار خرما در ایران و داشتن تیم تولید و بازاریابی فعال و زبده، توانسته است با ارائه محصولات درجه یک و باکیفیت رضایت مشتریان را به دست آورد.

چنانچه قصد خرید عمده شکلات خرمایی و یا صادرات خرما شکلاتی را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا تجربه خرید و تجارتی مطمئن را به دست آورید.

2

  1. سلام خسته نباشیدبه نظر مردم بااین محصول زیاداشنایی ندارندوبهتر است بیشتر تبلیݝ شود

    • سلام جناب ابراهیمیان. بله همینطوره
      ما هم سعی داریم که افراد بیشتری رو با این محصولات خرمایی سالم آشنا کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما