خرید ست پذیرایی خرما مغزدار

ست پذیرایی خرما مجموعه ای از فرآورده های خرمایی با بهترین کیفیت است. بسته پذیرایی از بهترین مواد اولیه با تنوع بالا تهیه شده اند. این محصول شامل خرما مغزدار گردویی، حلوا خرمایی، رولت خرما، شکلات خرمایی و خرمابار میباشد.

این فرآورده یکی دیگر از محصولات عرضه شده در شرکت آرادخرما بوده که خرید عمده آن در سراسر ایران نیز امکان پذیر شده است. محصولی مقوی و سرشار از انرژی برای دوستداران خرما و افرادی که به سلامتی خود اهمیت میدهند.

ست پذیرایی خرما

ست پذیرایی خرما

شکلات های خرمایی مغزدار، ترکیبی از خرما، مغز بادام و شکلات خوشمزه هستند. طعم ویژه خرما شکلاتی بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. از این رو مجموعه آراد خرما باز هم مثل همیشه بهترین و باکیفیت ترین خرماهای مغزدار خود را عرضه نموده است. بسته بندی ویژه این محصول به گونه ای است که انواع محصولات در کنار هم در یک ظرف شیشه ای چیده شده اند.

چیدمان زیبای خرما مغزدار گردویی، حلوا خرما کنجدی، رولت خرما و شکلات خرمایی در ست پذیرایی خرما بسیار مناسب است. این نوع بسته بندی مورد استقبال ارگان های دولتی و ادارات قرار گرفته و در ایامی از سال با حجم بالایی از سفارشات روبرو هستیم. بسته های پذیرایی خرما یکی از سوغات مرغوب استان بوشهر نیز محسوب میشوند.

خرید خرما مغزدار گردویی

خرید ست پذیرایی خرما

مراکز پخش خرما و نمایندگان فعال در سراسر ایران آماده ارائه انواع خرما و فرآورده های آن هستند. خرما مغزدار گردویی که بسیار طرفدار دارد در بسته بندی های متنوع و زیبا ارائه میشود. به دلیل خواص زیاد خرما توانسته ایم محصولی جدید به همراه مغز خشکبار تولید نماییم. فراورده تولیدی دارای کالری و کیفیت مناسب برای مصارف روزانه است. جهت خرید انواع خرما مغزدار و ست های پذیرایی خرما کافی است با مسئولین فروش سایت ارتباط برقرار نمایید.

فروش عمده این محصولات پذیرایی، در کنار دیگر مشتقات خرما همچون انواع خرما با روکش شکلات طعم دار(موزی، توت فرنگی، تلخ، شیری و کاکائو) و حبه های خرما انجام میشود. اکثر تولیدکنندگان خرماهای مغزدار، برای افزایش ماندگاری محصول مغز بادام درختی را انتخاب میکنند. اما در واقع میتوان از سایر مغزها مثل پسته، گردو، فندق و بادام زمینی هم در تهیه خرما شکم پر استفاده نمود.

خرما شکم پر و خرما بار؛ محصولات جدید خرمایی بوشهر

بوشهر قطب خرمای جنوب ایران است. کشاورزان و بانوان جنوبی همواره به تهیه خوراکی های حاصل از خرما مشغول هستند. برخی از محصولاتی که می ارزد یکبار هم آنها را امتحان نمایید:

  1. رنگینک خرما
  2. خرما بار
  3. رولت خرمایی
  4. حلوا انگشت پیچ بوشهری با خلال بادام
  5. حلوا خرما با روکش شکلات

اگر سفری به بوشهر و کرانه خلیج فارس داشته باشید حتما با مهمان نوازی جنوبی های عزیز روبرو شده اید. آنها در کنار ماهی های خوش طعم، خرما و محصولات خرمایی را نیز سرو میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما