خرید خرما شکلاتی تنگسیر بصورت عمده

خرید خرما شکلاتی به صورت عمده از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. خرما شکلاتی تنگسیر یکی از بهترین برندهای فرآورده های خرمایی است که در طعم ها و بسته بندی های متنوع به فروش می رسد.

از محصولات فرآوری شده خرما می توان خرما شکلاتی را نام برد که انواع گوناگونی دارد . تنگسیر یکی از برندهای معروف انواع خرما شکلاتی می باشد که محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند.

خرید خرما شکلاتی

فروش عمده خرما

انواع خرما شکلاتی تنگسیر را می توان از طریق مجموعه آراد خرما به صورت عمده خریداری کرد . خرید عمده خرما شکلاتی از کارخانه تنگسیر برای مصرف کنندگان صورت می گیرد و خریداران می توانند به هر مقدار این محصول را خریداری کنند. یکی از راه های خرید عمده خرماهای شکلاتی از طریق سایتهای فروش است. چنانچه قصد خرید عمده و با قیمت نمایندگی را دارید می توانید میزان سفارش خود را به کارشناس فروش مجموعه اعلام نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن محصول موردنظرتان را دریافت کنید.

انواع محصولات خرمایی

با توجه به اینکه ایران از کشورهای خرماخیز جهان می باشد، سالانه انواع مختلفی از خرما در مناطق مختلف برداشت شده و از بسیاری از آنها محصولات خرمایی تهیه می گردد. اغلب در جنوب کشور کارخانه های تولید فرآورده های خرمایی دائر شده و محصولات متنوعی را روانه بازار می کنند. از انواع محصولات خرمایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرما شکلاتی
  2. خرما مغزدار
  3. خمیر خرما
  4. شیره خرما
  5. سرکه خرما

خرما شکلاتی

خرما شکلاتی تلفیقی از خرما و شکلات می باشد به صورتی که خرمای با مغز بادام دارای روکشی از شکلات است . تنوع خرما شکلاتی زیاد است و انواع گوناگونی دارد. این محصول یکی از خوشمزه ترین محصولات خرمایی می باشد که به صورت فرآوری شده تولید می شود. خرمای شکلاتی مغزدار از معروف ترین این محصول است که در بسته بندی و برندهای متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

خرما شکلاتی مغزدار

تنگسیر نام برندی در تولید انواع خرما شکلاتی است که خرما را با بهترین مواد اولیه و در عم های متنوعی فرآوری می کند. از تولیدات این کارخانه می توان چند نمونه را ذکر کرد:

  1. خرمای موزی
  2. خرما شکلاتی توت فرنگی
  3. خرما شکلات شیری
  4. شکلات خرما ساده بدون مغز
  5. شکلاتی مغزدار کاکائویی
  6. خرما شکلاتی مغزدار نسکافه ای

محصولات دیگری نیز در این کارخانه تولید می شود که در بسته بندی های صادراتی چوبی و کادویی به مصرف کنندگان بازارهای خارجی عرضه میشود.

سایت خرما

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و برای تسریع در انجام سفارشات، سایت های اینترنتی بسیاری دائر شده اند. به عبارتی تجارت الکترونیک در دنیا حرف اول را می زند و بسیاری از تجار و مشتریان ترجیح می دهند برای تهیه سفارشات خود آسانترین روش را انتخاب کنند.

سایت خرما برای فروش عمده انواع خرما و محصولات خرمایی یکی از گزینه های موجود برای انتخاب و خرید این محصولات است. سایت خرید خرما شکلاتی وابسته به مجموعه آرادخرما، همواره سعی در بروزرسانی مطالب و لیست های محصولات دارد و تیم فروش مجموعه در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما