خرید خرما شکلاتی مغزدار در بوشهر

خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار در طعم های مختلف با قیمت درب کارخانه برای مشتریان امکان پذیر گشته است. کارخانه تولید انواع خرمای مغزدار با روکش شکلات که در بوشهر به تازگی محصولات جدید خود را با شرایط ویژه فروش به بازار ارائه داده است.

برای آشنایی با تنوع محصولات و اطلاع از نحوه سفارش و خرید خرماهای شکلاتی کافی است با مسئولان فروش مجموعه در ارتباط باشید. اما شاید این سوال برای شما مطرح گردد که آیا این محصول را با قیمت عمده هم می توان خریداری نمود یا خیر؟ و آیا امکان دریافت نمایندگی فروش خرماهای شکلاتی در سایر شهرهای ایران هم وجود دارد؟

قبل از پاسخ به این پرسش ها شما را با انواع خرما شکلاتی و ترکیبات به کار رفته در تهیه این فرآورده آشنا خواهیم کرد.

انواع خرما شکلاتی طعم دار

انواع بسته بندی خرما شکلاتی

  1. خرما مغزدار با روکش شکلات تلخ
  2. خرما مغزدار با روکش شکلات شیری
  3. خرما مغزدار با روکش شکلات موزی
  4. خرما مغزدار با روکش شکلات توت فرنگی
  5. خرما مغزدار با روکش شکلات کاکائویی
  6. خرما مغزدار شکلاتی با طعم قهوه

انواع محصولات نام برده شده از بهترین خرماهای جنوب مانند خرما کبکاب، خرما سایر و مضافتی تهیه می شوند. پس از هسته گیری خرما توسط دستگاه، مغز بادام تازه در میانه خرما قرار می گیرد. سپس روکشی از شکلات برای تزئین فرآورده تولیدی به کار برده می شود. طعم های شکلات به کار رفته برای روکش خرمای مغزدار توانسته علاوه بر ایجاد یک محصول منحصر به فرد، رضایت مشتریان را نیز به دست آورد.

این محصول سرشار از انرژی و مقوی بوده و برای تمام سنین مناسب است. بعلاوه امکان صادرات آن به دیگر کشورها مهیا بوده و مجوزهای صادراتی در اختیار تجار قرار خواهد گرفت. کافیست با مشخص نمودن کشور مقصد و نوع سفارش، از کارشناس بازرگانی مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تنوع بسته بندی خرما شکلاتی

انواع بسته بندی خرما شکلاتی موزی

فرآورده خرمایی تولید شده با روکش شکلات، در بسته های تکی و با استفاده از کاغذهای متالایز و بهداشتی بسته بندی می گردد. سپس در جعبه های کادویی، پاکت های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی و همچنین ۱ کیلوگرمی با ظاهری شیک و منحصر به فرد برای فروش ارائه می شوند. این محصول تمامی مجوزها و ایزوهای لازم برای صادرات و توزیع در بازار داخل را نیز دارا میباشد.

معمولا برای عمده فروشی ها و قنادی ها انواع فله پرفروش تر است. زیرا مشتریان برای تست میتوانند مقدار جزیی از محصول را خریداری کنند. خرید عمده خرما شکلاتی برای این خریداران با تخفیف ویژه در نظر گرفته خواهد شد. همچنین برای سفارشات بالای ۵ کارتن هزینه حمل و بیمه به صورت رایگان محاسبه میگردد.

نحوه خرید خرما شکلاتی

برای خرید خرما شکلاتی در طعم ها و بسته بندی های مختلف میتوانید از طریق برقراری ارتباط با واحد فروش، میزان سفارش خود و بازار هدف را اعلام نمایید. در ادامه شما سفارش خود را در اسرع وقت تحویل خواهید گرفت. نرخ فروش خرما مغزدار شکلاتی برای صادرات و سفارش های تناژ بالا، به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه بوشهر محاسبه میشود.

همچنین برای نمایندگان شهرهای دیگر که تمایل به همکاری و دریافت نمایندگی فروش خرماهای شکلاتی را داشته باشند پس از بررسی توانایی تبلیغ و فروش محصول توسط آنها، قرارداد نمایندگی و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته میشود تا بتوانند از سود مناسب نیز بهره مند گردند. ثبت سفارشات به دو طریق تلفنی و اینترنتی قابل انجام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما