خرید خرما حبه طعم دار به صورت آنلاین

خرید خرما حبه در طعم های مختلف و بسته بندی متنوع در مجموعه مُرسا دیت به صورت عمده انجام می شود. جهت آشنایی با تنوع محصولات می توانید ضمن مشاهده انواع خرما حبه ای به صورت آنلاین در سایت، از مشاوره رایگان خرید نیز برخوردار شوید.

تولید حبه قند خرما

حبه قند خرما الویی

قند حبه قند خرما به قند رژیمی نیز معروف است. سه عدد حبه خرما معادل ۱۲ گرم وزن دارد و حاوی ویتامین های A، B1 و B2 و همچنین آهن، کلسیم، منیزیم و پتاسیم میباشد. تولید این فرآورده در کارخانه های جنوب با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت دست انجام می شود.

این محصول دارای سیب سلامت، مجوز اساندارد و بهداشت بوده و علاوه بر بازار داخل، برای صادرات به سایر کشورها نیز تولید می شود. نوع بسته بندی این محصول معمولا در ظروف ۳۰۰ گرمی انجام میشود این فراورده حاوی هیچگونه افزودنی و مواد نگهدارنده نیست.

حبه خرما با طعم آلو جنگلی تمریران

اکثر مشتریان حبه قند خرما، افرادی هستند که از بیماری دیابت رنج می برند و مصرف مواد قندی برای آنها محدود شده است. اما مژده ما به این عزیزان محصولی جدید بر پایه خرما و با طعم طبیعی است که میزان قند کمتری نسبت به شکر و قند معمولی دارد.

یکی از طعم های حبه قند خرما که طرفداران زیادی در بازار داشته است، خرما حبه ای با طعم آلو جنگلی است. این محصول به دلیل طعم متنوع و کیفیت ویژه ای که دارد می تواند جایگزین مناسبی برای قند در برنامه غذایی باشد.

خرید آنلاین فرآورده خرما

بوشهر یکی از مناطق خرماخیز ایران است که سالانه بخش عظیمی از خرما کبکاب بازار را تولید می کند. رطب و خرمای کبکاب از جمله ارقام پرطرفدار در بین ایرانیان و همچنین کشورهای همسایه است.

از خرما کبکاب به دلیل دارا بودن شیره طبیعی، بسیاری از فراورده های خرمایی تولید می شود از جمله:

  • شیره خرما
  • خمیر خرما
  • حبه قند خرما
  • خرما شکلاتی
  • سرکه خرما و سرکه بالزامیک
  • شیرینی و کلوچه خرما
  • قند مایع خرما

چنانچه قصد خرید عمده خرما کبکاب را دارید می توانید از طریق وب سایت پیش رو و یا برقراری ارتباط با مجموعه آراد خرما، سفارش خود را اعلام کنید. برداشت و فروش خرما کبکاب تازه از اوایل شهریور ماه اغاز می گردد.

خرید خرما حبه

 مرکز فروش خرما حبه در تهران

بازار تهران و میادین تره بار یکی از گزینه های خرید عمده انواع خرما و فرآورده های خرمایی هستند. اما با اینکه خرید و فروش در این مراکز به صورت عمده انجام می شود باز هم قیمت ها با خرید مستقیم از نخلستان و کارخانه قدری تفاوت دارد.

چنانچه قصد خرید عمده خرما یا حبه قند خرما را دارید و به دنبال مرکزی هستید که بتوانید سفارش خود را در کوتاهترین زمان و با قیمت مناسب تهیه کنید ما به شما مُرسا دیت را پیشنهاد میکنیم. این مرکز با ارائه انواع فرآورده های خرمایی در طول سال پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز خواهد بود.

2

    • سلام خانم کریمی. وقتتون بخیر
      همکاران بخش فروش برای ثبت درخواستتان، در ساعات اداری با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما