خرما مغزدار با روکش شکلات

خرما مغزدار با روکش شکلات یکی از فرآورده های جدید خرمایی است. این محصول به تازگی با کیفیت بالا و بسته بندی جدید وارد بازار شده است.کارخانه های بسیاری در جنوب کشور اقدام به تولید خرمای شکلاتی در بسته بندی متنوع نموده اند. در همین راستا خرید خرما مغزدار شکلاتی از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی نیز امکانپذیر گشته است.

با وجود تنوع برندهای خرماهای شکلاتی در بازار، آیا می دانید کدام برند مرغوب تر است؟ آیا با مراحل تولید و بسته بندی خرمای مغزدار آشنایی دارید؟

خرما مغزدار چگونه تهیه میشود؟

 

خرما مغزدار چگونه تهیه میشود؟

تولید خرما مغزدار در مجهزترین کارخانه های جنوب با استفاده از دستگاه های مکانیزه و بهداشتی انجام می شود. برای تهیه این فرآورده از خرماهای مضافتی، کبکاب و یا خرما استعمران استفاده می شود. در این ارقام به دلیل بافت مناسب خرما، قابلیت جداسازی هسته توسط دستگاه وجود دارد.

در ادامه از مغزهای خشکبار همچون مغز بادام، فندق و گردو برای مغز خرما استفاده می گردد. گاهی خمیر خرما نیز برای تهیه این فرآورده به کار می رود. خرما مغزدار به دو صورت ساده و تزیین شده با شکلات تولید می شود. در نوع روکش دار از شکلات های تلخ، شکلات سفید و یا شکلات های طعم دار برای تزیین خرما استفاده می گردد. در نهایت خرمای مغزدار یا در جعبه های مخصوص چیده شده و یا به صورت تکی در بسته بندی مجزا آماده می شود.

تزیین خرما با کاکائو

 

همانطور که اشاره شد یکی از مواد مورد استفاده برای روکش خرمای مغزدار، استفاده از کاکائو و شکلات های تلخ است. به دلیل طعم دلنشین کاکائو، ترکیب آن با طعم بادام و خرما، بسیار لذیذ و مشتری پسند می شود. همچنین از نظر ترکیبات غذایی و ماندگاری محصول نهایی، با یکدیگر همخوانی دارند.

همچنین برای تزئین ترافل های خرما یا خرما توپی نیز از پودر کاکائو برای برطرف شدن چسبندگی محصول استفاده می شود. برای جایگزین پودر کاکائو در تهیه ترافل، پودر نارگیل یا مغزهای پودرشده هم به کار می روند.

بسته بندی خرما مغزدار

همانطور که اشاره شد خرماهای مغزدار را معمولا در ظروف مخصوص و شیک قرار می دهند. همچنین بسته های تکی خرما مغزدار شکلاتی را هم به صورت فله ای و هم در بسته های بزرگتر برای فروش آماده می کنند.  بسته های ۲۵۰ و ۴۵۰ گرمی معمولا دارای ۲۰ تا ۳۰ عدد خرما مغزدار با روکش شکلات هستند. سپس تعداد ۱۲ تا ۱۵ بسته در کارتن های اصلی برای ارائه به بازار قرار داده می شود.

خرما مغزدار

تنوع در بسته بندی و برندهای خرما مغزدار تولید شده در ایران زیاد است. اینکه کدام برند از مرغوبیت بهتری برخوردار است و از مواد اولیه باکیفیت تری استفاده می کند بسیار حائز اهمیت می باشد. خصوصا اگر قصد صادرات این محصول را داشته باشید، این مژده را به شما می دهیم که مجوزها و استانداردهای لازم در تهیه آن به کار می رود. همچنین بسته بندی با برند و طرح مشتری نیز امکان پذیر گشته است.
برای آشنایی بیشتر با انواع خرما مغزدار موجود و نحوه سفارشات اختصاصی، ضمن دنبال کردن مطالب سایت می توانید بطور مستقیم با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

چرا خرما شکلاتی بوشهر؟

خرما شکلاتی بوشهر

استان بوشهر از قطب های تولیدکننده خرما در کشور است. خرمای کبکاب رقم معروف این منطقه به شمار می رود که به دلیل دارا بودن شیره، برای تهیه فرآورده های خرمایی مورد استفاده قرار می گیرد.
تولیدکنندگان بسیاری در این استان، اقدام به تولید خرما شکلاتی نموده اند. هر یک از برندهای تولید شده دارای یک کیفیت و طعمی مجزا می باشد. در کل خرما شکلاتی بوشهر نسبت به نمونه های تولید شده با خرماهای دیگر، طعمی لذیذ و کیفیت مناسب تری دارد.
ضمن اینکه ترد بودن خرمای شکلاتی و مغز بادام به کار رفته در تهیه آن، در طعم و ماندگاری محصول تاثیر دارد که محصولات تولیدی بوشهر، از این حسن برخوردار هستند.

خرید خرما مغزدار

 

برای خرید بهترین خرما شکلاتی مغزدار لازم است در زمان انتخاب محصول به مواد به کار رفته در تهیه آن توجه نمایید. ضمن اینکه در نظر گرفتن پروانه بهداشت و استاندارد محصول نیز یکی از نشانه های کیفیت و سلامت آن خواهد بود.

جهت خرید خرما مغزدار با روکش شکلات با قیمت درب کارخانه، کافی است از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت سفارش خود را اعلام نمایید. خرید و فروش این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برای شروع فعالیت نمایندگی های پخش در سایر استان ها باشد. خصوصا که تولیدکنندگان این محصولات برای نمایندگی های فروش درصد تخفیف و شرایط ویزه ای در نظر گرفته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما