عرضه خرما شکلاتی قالبی با نرخ روز

خرما شکلاتی قالبی با نرخ روز بازار در کشور عرضه میشود. این محصول دوستداران بسیار زیادی داشته و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. ترافل خرما به صورت عمده و خرده مطابق سفارش در بسته بندی های مختلف تولید میشود. خرما از بهترین و مغذی ترین میان وعده هایی است که افراد می توانند آنها را در بسته بندی های مختلف خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

خرما شکلاتی قالبی یا ترافل خرما

شکلات خرمایی با مغز انواع خشکبار از جمله بادام، فندق، گردو و بسیاری از خشکبار دیگر تولید میگردد. هر یک از این مواد از خواص بسیار زیادی برخوردار بوده و برای سلامتی انسان و عملکرد صحیح سیستم بدن انسان بسیار مفید و ضروری هستند. این محصول در واقع همان ترافل خرمایی است که مطابق سفارش مشتریان در قالب و بسته بندی های مختلف تولید میگردد. عرضه خرما شکلاتی قالبی با قیمت و نرخ روز در فروشگاه ها و مراکز خرید سراسر کشور انجام میشود.

مزایای مصرف خرما

خرما مغزدار

بیشتر انواع خرما به صورت مغزدار تولید میشوند و مصرف این محصول مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مزایا و خواص مصرف این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مفید برای تقویت ذهن و مغز
  2. بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن
  3. ایده آل برای عملکرد سیسم عصبی
  4. میان وعده ای مناسب برای نوجوانان

خواص خرما شکلاتی تنها به موارد ذکر شده اطلاق نمیگردد. بلکه خواص بسیار زیاد دیگری نیز داشته و همین مزایا سبب افزایش فروش محصول و مصرف آن در کشور شده است.

عرضه مستقیم خرما شکلاتی در ایران

خرما شکلاتی در انواع بسته بندی ها در مراکز خرید مختلف دارای فروش بالایی بوده و به صورت عمده، خرده و کاملا مستقیم به دست خریداران میرسند. انواع ترافل از بهترین انواع خرما تهیه شده و در سراسر کشور با قیمت روز عرضه میگردند. خرمای شکلاتی در ایران از بهترین میان وعده هایی است که خریداران میتوانند به عنوان یک خوراکی سالم و مغذی آن را خریداری کرده و در هر سنی به میزان مشخص از آن مصرف نمایند.

صادرات ترافل خرما قالبی | از رویا تا واقعیت

خرما شکلاتی قالبی

خرما شکلاتی قالبی به دلیل محبوبیت و طعم عالی که دارد و از خواص بی نظیری که بهره مند است نه تنها در کشور ایران بلکه در کشورهای خارجی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. تولیدکنندگان و نمایندگان مختلف این محصول با کیفیت را به صورت مرغوب و مستقیم به کشورهای مختلف با قیمت مناسب صادر می نمایند.

از این رو صادرات این محصول از ایران به کشورهای همسایه و بازارهای هدف امکان پذیر شده است. ترافل ها و خرما شکلاتی از جمله فرآورده های خرمایی پرطرفدار خصوصا در کشورهای عربی همچون قطر و امارات است. برای خرید این مشتقات خرمایی با قیمت مناسب میتوانید به بخش فروش مجموعه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

تماس با ما