خرما شکلاتی ساده 250 گرمی تازه

خرما شکلاتی ساده از محصولات با کیفیت و طعم عالی است. این محصول در بسته بندی 250 گرمی در دو نوع معمولی و طعمدار به بازار ارائه میشود. برای اطلاع از قیمت محصولات و نحوه سفارش با ما در ارتباط باشید.

خرما شکلاتی ساده یا پالمی؟

خرما مغزدار شکلاتی یکی از فرآورده های پرطرفدار است که در مناطق خرماخیز زیادی در جهان تولید میشود. تهیه این محصول با توجه به مواد اولیه به کار رفته متفاوت است. این محصول در دو مدل تولید میگردد:

  • ساده
  • طعمدار

در تهیه انواع پالمی از روغنهای مایع از جمله روغن های گیاهی، کانولا، ذرت و … استفاده می شود. این نوع دارای کالری بالاتری نسبت به انواع ساده است.

خرما شکلاتی ساده از خرما و مغز بادام بهمراه روکشی از شکلات کاکائویی تهیه میشود. در نوع طعمدار با استفاده از افزودنی های خوراکی میتوان محصول را در طعمهای متنوعی تولید کرد:

  • با طعم شیر
  • خرما با طعم توت فرنگی
  • شکلات با طعم موز
  • خرما شکلاتی با طعم نسکافه

هر یک از این طعمها مشتریان خاص خود را دارد و ذائقه های مختلف را جذب می کند.

طرز تهیه دسر خرما

یکی از خوراکی هایی که از خرما بصورت سنتی تهیه می شود، دسر خرما و شکلات است. این دسر را می توان با خرمای بی هسته یا خمیر خرما با استفاده از مغزیجات و شکلات درست کرد.

کارخانجات تولیدکننده فرآورده های خرمایی در جنوب با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان از محصولات خرمایی استقبال می کنند درصدد تولید دسرهای خرما و مغزیجات برآمدند. در این تولیدی ها محصول بصورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست از بهترین خرما و مواد اولیه تهیه می شود.

تزیین خرما با شکلات تخته ای یا سفید

تولید خرمای شکلاتی

خرما با مغز بادام یا گردو جز ترکیبات خوش طعم و پرخاصیت هستند. برای تزیین این ترکیب می توان از روکش شکلات تلخ تخته ای یا شکلات سفید شیری استفاده کرد. هرکدام از این ترکیبات دارای طعمی متفاوت خواهد بود که می تواند ذائقه های بسیاری را جذب کند. تزیین خرما با روکش رنگی نیز متناسب با سفارش مشتریان انجام می شود.

برای خرید مشتقات خرما به کجا مراجعه کنیم؟

چنانچه قصد خرید عمده محصولات خرمایی را دارید. حتی برای صادرات این محصول میتوانید از طریق مجموعه مُرسا سالم ترین فرآورده های خرما را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. کارخانه تولید محصولات خرمایی با تولید شکلاتهای خرمایی طعمدار در بسته بندی متنوع توانسته است جایگاه ویژه ای را در بازار خرمای ایران به دست آورد.

این فرآورده در بسته های 250 گرمی و به تعداد 20 عدد در کارتن به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت محصولات میتوانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

تماس با ما