نرخ باورنکردنی خرما شکلاتی بوشهر

خرما شکلاتی بوشهر با نرخ باورنکردنی وارد بازارهای معاملاتی می شود تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نظر را با رضایت کامل خریداری کنند. این محصولات با طعم عالی که دارند در بازار از فروش خوبی برخوردارند.

بوشهر از جمله شهرهای منطقه گرمسیری در کشور ما است که از جمله تولیدکنندگان عمده خرما محسوب می شود و می تواند بخش عمده ای از نیاز بازارها را پاسخگو باشد.

آشنایی با انواع خرما بوشهر

خرمای تازه

 

خرما نیز همانند دیگر محصولات کشاورزی برای رشد و پرورش به شرایط آب و هوایی خاصی نیاز دارد. شرایط خرما آب و هوای گرم و خشک است که در برخی مناطق ایران حکم فرما می باشد. از جمله شهر های مورد نظر بوشهر است که جز تولید کنندگان عمده خرما به حساب می آید. در این شهر انواع و اقسام خرما برای فروش آماده می شود که چند نمونه از آن ها عبارتند از:

  1. خرما شکلاتی بوشهر
  2. خرما کبکاب
  3. رقم خاصه بوشهر
  4. رطب عسلی دشتستان
  5. خرما شهابی
برای تهیه فرآورده ها نیز اکثرا از همین ارقام و به ویژه خرمای کبکاب استفاده می شود. به دلیل بافت نرم، طعم شیرین و قیمت مناسب، این محصول بهترین انتخاب خواهد بود.

اطلاع از نرخ خرما شکلاتی بوشهر

خرما شکلاتی تنگسیر

همانطور که اشاره شد، از نمونه محصولاتی که در شهر بوشهر تولید می شود خرما شکلاتی بوشهر است. این محصول در کارخانه های تولیدی به طور عمده و بصورت مکانیزه آماده می شود. این خرماها اغلب با روکشی از شکلات پوشیده می شوند که طعمی بسیار عالی به خود می گیرند. همین امر سبب جذب مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

نرخ خرما شکلاتی بوشهر در بازارها مشخص شده می باشد که در این جا جهت تکمیل اطلاعات، پارامترهای تاثیرگذار را ذکر می کنیم:

  1. هزینه تهیه مواد اولیه
  2. وزن خرما شکلاتی
  3. بسته بندی محصول
  4. شرکت تولید کننده
  5. میزان عرضه و تقاضای فرآورده های خرمایی
  6. نحوه فروش خرما مغزدار شکلاتی
برای اطلاع از قیمت های بروز و همچنین لیست های صادراتی، می توانید درخواست خود را به مشاورین فروش ما اعلام کنید.

طعم باورنکردنی خرما شکلاتی

بسته بندی کودک خرما شکلاتی

نرخ باورنکردنی خرما شکلاتی را اگر بخواهیم به دست آوریم بهترین کار مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می باشد که در دنیای پیشرفته امروزی کار راحتی است. به مناسبت ماه مبارک رمضان، محصولات موردنظر در انواع و اقسام مختلفی در مجموعه آراد خرما به فروش گذاشته می شود تا افراد بتوانند با اطمینان آنها را خریداری کنند. فروش عمده خرما شکلاتی تنگسیر با در نظر گرفتن درصد تخفیف نیز یکی از این موارد است.

طعم بی بدیل خرما و شکلات، آن هم با طعم میوه هایی مثل موز و توت فرنگی بی شک برای بچه ها حس خوبی را به دنبال دارد. این محصول در بسته بندی های ویژه کودکان در دو طرح زیر نیز عرضه می شود:

  1. خرما شکلاتی باب اسفنجی
  2. بسته بندی کودک بانی خرگوشه

در ایامی از سال مانند روز دختر، روز کودک و همچنین جشن های دیگر خرمای شکلاتی با بسته بندی کودک با تخفیف ویژه ارائه می شود. این بسته ها به تعداد ۴۴ عدد در مادر کارتن قرار دارند.

تماس با ما