فروش خرما حبه ای تمریران

خرما حبه ای تمریران محصولی طبیعی تهیه شده از خرمای تازه است. این محصول به صورت فله و در بسته بندی ۳۰۰ گرمی در بازار عرضه میشود. فروش ویژه خرما حبه ای به دو روش جزئی و عمده امکان پذیر میباشد.

خرما حبه ای تمریران

قند خرما

خرما حبه ای محصولی جدید از خرما و رطب زرد فرآوری شده است که دارای خواص فراوانی بوده و می تواند جانشین قند یا شکر در میان وعده ها باشد. این محصول برای افراد دیابتی هم توصیه شده و دارای خواصی مشابه خرماست که در ادامه به برخی از انها اشاره می شود:

  • انرژی زا
  • ضد سرطان
  • بهبود سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سیستم گوارشی
  • مناسب برای درمان کم خونی

طرز تهیه خرما حبه ای

مراحل تولید حبه قند خرما بسیار ساده است و مواد به کار رفته در این محصول فقط خرما میباشد. در واقع پس از هسته گیری خرما و تبدیل آن به خمیر، با استفاده از دستگاه مخصوص خمیر را به حبه های کوچک قند مانند تبدیل میکنند که همان خرما حبه ای گفته میشود. چنانچه قصد طعمدار کردن خرما حبه ای را داشته باشید، میتوانید از طعم دهنده های طبیعی مانند هل، دارچین، زنجبیل و آلو به آن اضافه کنید.

انواع طعمهای خرما حبه ای

قند حبه ای خرما

یکی از برندهای خرما حبه ای که به دلیل تنوع و کیفیت محصول خود از جایگاه ویژه ای در بازار خرما در ایران برخوردار می باشد، برند تمریران است. این شرکت با استفاده از فناوری های روز دنیا و بررسی ذائقه مشتریان توانسته حبه قند خرما با کیفیت و ماندگاری بالا تولید نماید.

انواع طعم های خرما حبه ای تمریران به شرح زیر است:

  • حبه قند خرما ساده
  • حبه هلی
  • خرما حبه دارچینی
  • حبه زنجبیلی
  • خرما حبه با طعم آلو جنگلی
  • طعم جدید قهوه

شرکت تمریران

شرکت تولیدکننده فرآورده های خرمایی تمریران در بوشهر یکی از قطب های تولید خرما در ایران واقع شده است که با دسترسی به رطب و خرمای تازه بوشهر توانسته بهترین خرمای حبه ای را تولید نماید. این شرکت محصول تولید را در بسته بندی شیک در وزن های ۲۵۰ و ۳۰۰ گرمی کوچک و همچنین بصورت فله در کارتن های ۱۰ کیلویی بزرگ به بازارعرضه می کند.

چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید، خرما حبه ای فله با توجه به حجم و قیمت آن به صرفه تر خواهد بود. اگر قصد استفاده از خرما حبه ای را برای پذیرایی یا در جلسات خود دارید، انواع بسته بندی شده حبه قند خرما تمریران این ویزگی را دارند که در همان بسته بندی تولیدی مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش ویژه فرآورده های خرمایی

مجموعه مُرسادیت یکی از فروشندگان عمده انواع خرما و فرآورده های خرمایی در سراسر ایران است. این مجموعه به دلیل استقبال مشتریان و برای تشکر از خریدهای متداوم آنها، همزمان با مناسبت های مهم سال اقدام به برگزاری جشنواره های فروش محصولات خود می نماید.

برای مثال جشنواره عید قربان تا عید غدیر با فروش ویژه انواع شکلات های خرمایی همراه می باشد. مژده دیگر اینکه با تولیدات فصل جدید و با نزدیک شدن به شب یلدا فروش ویژه خرما حبه ای را در پیش رو خواهیم داشت. بنابراین از طریق راه های ارتباطی با ما همراه باشید تا از جشنواره ها و آفرهای فروش مطلع گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما