خرمای مغزدار شکلاتی طعم دار

خرمای مغزدار شکلاتی طعم دار با قیمت عمده به بازار آمد. بورس خرماهای مغزدار با روکش شکلات با قیمتی باورنکردنی در سراسر ایران آغاز شده است. خرما مغزدار شکلاتی طعم دار یکی از محصولات پرطرفدار در بین نوجوانان و کودکان می باشد.

خرمای مغزدار شکلاتی

شکلات مغزدار شیری خرما

همانطور که اشاره شد برای تنوع در تولید خرماهای مغزدار، استفاده از روکش شکلات طعم دار امتحان شده است. این محصول با استقبال خوبی از جانب مشتریان روبرو شد. خرما شکلاتی طعم دار به دلیل تنوع مزه توانسته ذائقه های زیادی را به خود جذب نماید.

انواع خرماهای مغزدار با روکش طعمدار شامل:

  1. خرما مغزدار با طعم توت فرنگی
  2. با طعم موز
  3. روکش نسکافه
  4. با طعم شکلات کاکائویی
  5. خرما مغزدار با طعم شکلات شیری
  6. روکش شکلات تلخ

شکلات خرمایی در مجهزترین کارخانه های بوشهر تولید می گردد. این فرآورده با بسته بندی منحصر به فرد خود توانسته بازار صادرات را نیز پوشش دهد. جهت اطلاع از قیمت شکلات خرمایی و صادرات خرما مغزدار می توانید با مسئولین فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

بورس خرما شکلاتی

خرمای مغزدار شکلاتی

همیشه انتخاب یک میان وعده مناسب می تواند در تامین انرژی بدن در طول روز موثر باشد. برای مثال مصرف سه عدد خرما به همراه مغز بادام یا گردو بسیار توصیه می گردد. این نیم چاشت بسیار مقوی و دارای کالری مناسب جهت فعالیت روزانه است. در همین راستا تولیدکنندگان انواع خرما، با در نظر گرفتن ذائقه مشتریان و نیاز بازار دست به تولید انواع خرمای مغزدار زده اند.

استفاده از مغز خشکبار مرغوب بهمراه خرما خشک تازه می تواند یک محصول فوق العاده را ایجاد کند. همچنین قرار گرفتن روکشی از شکلات در طعم های مختلف سبب لذیذتر شدن این خوراکی و افزایش انرژی آن می گردد.

بورس انواع خرماهای مغزدار شکلاتی در طعم های مختلف، در مراکز پخش انواع خرما آغاز گشته است. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را در بسته بندی های متنوع و با قیمت خرید عمده تهیه نمایید. خرید خرمای شکلاتی در بسته بندی صادراتی و شکیل امکان پذیر می باشد.

عرضه مستقیم خرما مغزدار شکلاتی طعم دار

خرما یک میوه بسیار مقوی و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که مصرف روزانه آن برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و همچنین دستگاه عصبی توصیه می گردد. تهیه محصولات بر پایه خرما و بسته بندی تک نفره و نیم چاشتی آنها، می تواند گزینه ی مناسبی برای قرار دادن خرما در سبد غذایی کودکان و جوانان باشد. یکی از انواع محصولات تولیدی توسط کارخانجات تهیه خرما، عرضه اینگونه فرآورده های خرمایی میباشد.

این محصول با استفاده از بهترین خرمای جنوب و مغز خشکبار تهیه گشته و برای تنوع طعم از روکش شکلات و طعم دهنده های طبیعی برای مزه دار کردن آن استفاده می گردد. تمام مراحل تولید این محصولات مکانیزه بوده و با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشد. عرضه مستقیم خرما مغزدار طعم دار با روکش شکلات در نمایندگی های فروش خرما در سراسر ایران امکان پذیر گشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما