فروش فوق العاده خرمای شکلاتی مغزدار

خرمای شکلاتی تنگسیر در طعم های جدید بصورت فله و بسته بندی عرضه می شود. فروش فوق العاده این محصول در سراسر ایران آغاز شده است. مشتریان می توانند هر کدام با شرایطی که برای خرید های خود دارند در بازار های مختلف اقدام کنند.

خرما از جمله محصولات گرمسیری است که در کشور ما دارای بازار فروش عالی می باشد و می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع خرما در بازار

خرما مضافتی خوشه ای

در کشور ما با وجود شرایط آب و هوای مساعد نخلستان های بزرگی وجود دارد که تولید کننده انواع مختلف خرماها می باشند. خرماهای مورد نظر در نمونه های مختلفی هستند به گونه ای که می توان گفت در کشور ما ۱۰۰ نوع خرما تولید می شود.

در کارخانه های تولیدی این محصولات بسته بندی و سورتینگ می شوند. در ادامه مطلب چند نمونه از این محصولات و فراورده های حاصل از آنها را ذکر می کنیم:

  1. مضافتی خوشه ای
  2. رطب مضافتی
  3. خرما استعمران
  4. پیارم
  5. کلوته
  6. کبکاب
  7. خرمای شکلاتی
  8. حبه خرما
  9. شیره خرما

فروش خرمای شکلاتی تنگسیر

قیمت خرما تنگسیر

از نمونه خرماهای شکلاتی که در دسترس مشتریان ایرانی قرار می گیرد خرمای شکلاتی تنگسیر است که بهترین خرما شکلاتی بوشهر شناخته می شود. فروش این محصولات در بسته بندی های متنوعی انجام می شود که می توان آن ها را با قیمت های متنوعی خریداری کرد. روش های فروش محصولات متنوع است که می تواند شرایطی مناسب برای مشتریان بازارها فراهم آورد. در این جا روش های فروش را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  1. فروش از طریق نمایندگی های خرما شکلاتی
  2. عرضه از طریق سایت چکوپالم
  3. مستقیم از درب کارخانه

بازار خرما شکلاتی

تخفیف عیدنوروز

خرمای شکلاتی تنگسیر دارای بازار فروش عالی است که بیشتر خریداران به سبب وجود مشتریان زیاد به طور عمده این محصول را تهیه می کنند. بسته بندی محصولات متنوع است که در معاملات تاثیر به سزایی می گذارد و می تواند سوددهی را افزایش دهد. زیرا مشتریان ایرانی به نوع بسته بندی خرما اهمیت بسیاری می دهند.

انواع بسته بندی خرما شکلاتی تنگسیر به شرح زیر است:

  1. بسته بندی ۲۵۰ گرم
  2. بسته های ۴۵۰ گرمی
  3. کارتن های فله ۶ یا ۸ کیلوگرمی

فروش فوق العاده انواع فرآورده های خرمایی از جمله شکلات تنگسیر در ایامی از سال برگزار می شود، از جمله:

  1. جشنواره ماه رمضان
  2. فروش ویژه نوروزی
  3. جشنواره یلدا
  4. فروش فوق العاده پاییزی
  5. مناسبت ها و اعیاد

در این ایام می توانید محصولات را با درصد تخفیف بیشتر خریداری نمایید. برای اطلاع از این جشنواره ها کافیست اطلاعات تماس خود را به کارشناسان فروش اعلام کنید تا خبرهای ویژه برای شما ارسال شود. همچنین می توانید در کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما