فروش ویژه خرمای حبه ای طعم دار

خرما حبه ای طعم دار در بسته بندی ۳۰۰ گرم و ظروف وکیوم شده تولید می گردد، این امر سبب ماندگاری بیشتر محصول می‌شود هرچند از هیچ افزودنی و مواد نگهدارنده در تولید حبه قند استفاده نمی شود. فروش ویژه خرمای حبه ای از طریق این سایت انجام می پذیرد.

تولید خرمای حبه ای طعم دار با ماندگاری بالا

حبه قند خرما

برای تهیه حبه قند خرمایی از خرما و رطب تازه استفاده می شود. برش خمیر خرما در ابعاد کوچک و شبیه قند بدون اضافه نمودن هیچگونه افزودنی یا مواد نگهدارنده انجام می شود. همچنین در زمان بسته بندی این محصول در ظروف ۳۰۰ گرمی، هوای داخل آنها توسط دستگاه خارج می شود و همین امر به ماندگاری حبه خرما کمک می کند. با این حال شرایط نگهداری مناسب این فرآورده، در دمای خنک و یخچال است.

برای طعم دار کردن خرما حبه ای از طعم دهنده های طبیعی و گیاهی مانند هل، دارچین، نعناع و زنجبیل استفاده می شود.

قند خرما بسته بندی شده

خرما حبه ای طعم دار

قند خرما حبه ای در بازار به دو طریق عرضه می شود:

  1. فله
  2. بسته بندی شده

خرما حبه ای در کارتن های ۱۰ کیلویی به صورت فله و در ظروف ۳۰۰ گرمی به تعداد ۱۸ عدد در کارتن بسته بندی می شود. معمولا بسته بندی های این محصول بصورت ظروف کوچک یا پاکت های کرافت در حجم های کم است تا مناسب استفاده در اداره جات و پذیرایی ها باشد.

فروش خرما حبه ای فله

حبه قند خرمایی تمریران

چنانچه قصد خرید عمده حبه خرما را دارید، می توانید این محصول را به صورت فله خریداری نمایید. زیرا از لحاظ قیمت و نحوه فروش در فروشگاه ها راحتتر خواهید بود. اکثر مشتریان ترجیح می دهند برای اینکه طعم محصول را امتحان کنند و برای پذیرایی راحت، خرید فله انجام دهند. هرچند ظروف بسته بندی تمریران به گونه ای طراحی شده که برای پذیرایی شیک و مناسبند.

قیمت فروش فله خرما حبه ای نسبت به نوع بسته بندی مناسب تر است و میزان سود بیشتری برای فروشندگان در بر خواهد داشت.

لیست قیمت حبه خرما طعم دار

انواع حبه خرما بر اساس طعم و نوع بسته بندی قیمت گذاری می شوند. معمولا برای فروش عمده محصول از قیمت مصرف کننده بین ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می شود تا فروشندگان نیز بتوانند از طریق خرید و فروش قند رژیمی به سود برسند. برای دریافت لیست قیمت انواع فرآورده های خرمایی از جمله چیپس خرما، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

صادرات فرآورده های خرمایی به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و ترکیه انجام شده است. چنانچه قصد ورود به بازار صادرات این محصولات را دارید، می توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما