لیست قیمت حبه قند خرما در طعم های مختلف

حبه قند خرما در طعم های مختلف بصورت بسته بندی شده و فله تولید می شود. این فرآورده خرمایی را می توان به عنوان قند رژیمی در برنامه غذایی ورزشکاران یا افراد دیابتی قرار داد. برای دریافت لیست قیمت انواع خرما حبه ای و اعلام سفارش با ما همراه باشید.

 چرا حبه قند خرمایی؟

حبه قند خرما

خرما دارای خواص درمانی بسیار زیادی است که مصرف آن به طور روزانه از سوی متخصصین تغذیه نیز توصیه می شود. منتهی قند موجود در این میوه به صورت گلوکز است که به دلیل وجود فیبر در خرما، روند گوارش را کند می کند و از این رو قند خرما به تدریج وارد جریان خون می گردد. بنابراین پس از مصرف خرما، افزایش ناگهانی قند خون را تجربه نخواهید کرد.

قند خرما چیست؟ قند موجود در خرما گلوکز نامیده میشود و میزان آن در هر ۱۰۰ گرم خرما برابر ۶۳/۳۵ گرم است.

یکی از فرآورده هایی که از خرما تهیه می شود، حبه قند خرمایی است. این محصول از خرمای تازه و بدون اضافه کردن شکر یا مواد دیگری تهیه می شود. در نتیجه می تواند گزینه مناسبی برای افراد دیابتی باشد. از این رو به این محصول، قند رژیمی خرما هم گفته می شود. همچنین فلاونوئید موجود در خرما باعث تحریک ترشح انسولین در بدن خواهد شد و می تواند میزان قند خون را کنترل کند.

چنانچه شما جز افراد دیابتی و با رژیم غذایی خاص هستید، برای مصرف خرما و فرآورده های آن می بایست با پزشک خود مشورت کنید. قندهای رژیمی خرما می توانند گزینه مناسبی برای جایگزینی شکر و قند در برنامه غذایی شما باشند.

کارخانه تولید حبه قند خرما

انواع حبه خرما

تولید محصولات خرمایی اکثرا در مناطق خرماخیز کشور و به صورت سنتی از دیرباز انجام می شده است. اموزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا در بازار، کارخانجات زیادی در زمینه آماده سازی خرما و محصولات وابسته به آن در این مناطق دایر شده اند.

تولید حبه قند خرمایی نیز در استان بوشهر برای اولین بار آغاز شد و با استفاده از خرما و رطب مرغوب بوشهری، کیفیت های مختلف این فرآورده روانه بازار گردیده است. در این مرکز انواع خرما حبه ای به صورت عمده و با قیمت کارخانه به فروش می رسد. برای اعلام سفارش و خرید محصول می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر درخواست خود را اعلام کنید:

  1. تماس تلفنی
  2. پیامک
  3. ارتباط از طریق واتساپ
  4. ارسال ایمیل
  5. تکمیل فرم درخواست سایت

یک خرما معادل چند قند است؟ ۲ حبه قند معادل یک عدد خرما ست.

مراکز خرید حبه قند خرمایی

خرید حبه قند خرما به صورت تکی و عمده انجام می شود. در بسیاری از سایت های اینترنتی از جمله دیجی کالا، انواع محصولات خرمایی به صورت جزیی به فروش می رسد. از طریق این مراکز می توانید محصولات را به سبد خرید خود اضافه و بصورت پستی آن را دریافت کنید.

اما برای خریدهای عمده و فله، می بایست از نمایندگی های فروش یا مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید. کارشناسان فروش مجموعه، در تمامی روزهای هفته در دسترس هستند و شما می توانید با برقراری ارتباط با آنها، سفارش خود را در کوتاهترین زمان تهیه کنید.

مراکز خرید حبه قند خرمایی

ارسال سفارشات با توجه به حجم خرید، به یکی از روش های زیر انجام می شود:

  1. زمینی از طریق باربری
  2. پست هوایی
  3. تیپاکس
  4. کالارسان (اتوبوس)

میزان قند یک عدد خرما چقدر است؟

همانطور که اشاره شد، قند خرما از نوع گلوکز است و به دلیل وجود ترکیبات معدنی دیگر در این میوه، میزان جذب قند خرما در بدن به کندی انجام می شود. در ادامه آنالیز غذایی خرما را بررسی می کنیم:

مواد مغذی میزان در هر ۱۰۰ گرم مواد مغذی میزان در هر ۱۰۰ گرم
انرژی ۲۸۲ کیلوکالری ویتامین ب۶ ۱۳ %
کربوهیدرات‌ها ۷۵٫۰۳ g اسید فولیک ۵ %
قندها ۶۳٫۳۵ g ویتامین C ۱ %
فیبر ۸ g ویتامین E ۰ %
چربی ۰٫۳۹ g ویتامین K ۳ %
پروتئین ۲٫۴۵ g کلسیم ۴ %
آب ۲۰٫۵۳ g آهن ۸ %
ویتامین آ ۱۰ IU منیزیم ۱۲ %
– بتاکاروتن ۰ % منگنز ۱۳ %
ویتامین ب۱ ۴ % فسفر ۹ %
ویتامین ب۲ ۴ % پتاسیم ۱۴ %
ویتامین ب۳ ۸ % سدیم ۰ %
ویتامین ب۵ ۱۲ % روی ۳ %

فروش حبه خرما به صورت فله و بسته بندی

خرما حبه ای تمریران یکی از برندهای پرفروش و باکیفیت است که از طریق این مرکز می توانید آن را سفارش دهید. فروش حبه خرما به صورت فله ای در کارتن های ۱۰ کیلویی و یا در ظروف۳۰۰ گرمی و پاکت های کرافت ۵۰۰ گرمی انجام می شود. این محصول در ۵ طعم مختلف تولید شده که با توجه به بازار هدف و ذائقه مشتریان، می توانید انواع مورد نیاز را خریداری نمایید.

خرما حبه ای با طعم دارچین به دلیل خواص ضد دیابتی گیاه دارچین، برای افراد دچار بیماری قند خون مناسب است. برای اطلاع از خواص این محصول و اعلام سفارش عمده، می توانید فرم مربوطه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش این محصول به صورت عمده و حداقل سفارش، ۱ کارتن می باشد و شما می توانید به عنوان نمونه، طعم های مختلف خرماهای حبه بسته بندی شده را به صورت میکس در یک کارتن سفارش دهید.

لیست قیمت انواع حبه قند خرما

قیمت طعم های مختلف حبه قند خرمایی بسته بندی شده در جدول زیر ذکر شده است. برای اطلاع از قیمت های فله و درصد تخفیف خرید عمده، می توانید با اعلام میزان سفارش و بازار هدف خود، لیست جدید را دریافت کنید.(بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۲)

نوع وزن تعداد در کارتن قیمت مصرف کننده
حبه قند خرما ساده ۳۰۰ گرم ۱۸ عدد ۴۵۰٫۰۰۰ریال
حبه قند خرما هلی ۳۰۰ گرم ۱۸ عدد ۵۵۰٫۰۰۰ریال
حبه قند خرما دارچینی ۳۰۰ گرم ۱۸ عدد ۵۰۰٫۰۰۰ریال
حبه قند خرما زنجبیلی ۳۰۰ گرم ۱۸ عدد ۵۰۰٫۰۰۰ریال
حبه قند خرما الویی و قهوه ۳۰۰ گرم ۱۸ عدد ۵۰۰٫۰۰۰ریال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما