مرکز تولید بهترین حبه قند خرما دارچینی

حبه قند خرما دارچینی با طعمی خاص و منحصر به فرد به بازار آمد. خرما حبه ای طعمدار با طعم های دارچین، زنجبیل و هل در این مرکز به فروش می رسد. تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و در بسته بندی بهداشتی انجام می شود.

چرا حبه قند خرمایی؟

خرما حبه ای زنجبیل

خرما حاوی فیبر زیاد، ویتامین ها و مواد معدنی زیادی می باشد. قند موجود در خرما که فروکتوز نامیده می شود. فیبر زیاد موجود در خرما سبب کندی جذب قند آن می گردد. در نتیجه هنگام مصرف خرما از نوسانات قند خون جلوگیری می کند. از این جهت خرما به عنوان جایگزین قند، برای افراد دیابتی در نظر گرفته می شود. همچنین فرآورده های خرمایی، مثل حبه قند خرما جز شیرین کننده های مناسب در کنار چای و دمنوش به شمار می روند.

خرما حبه ای یا حبه قند رژیمی خرما، دارای خواص بسیاری است که افراد دیابتی و سالخوردگان می توانند با خیالی آسوده تر از آن استفاده نمایند.

چرا حبه قند خرمایی؟

حبه خرما دارچینی تمریران

تولید حبه قند از خرما

تولیدکنندگان متعددی در جنوب کشور، مشغول تولید انواع فرآورده های خرمایی هستند. برخی از این برندهای موجود در بازار به شرح زیر است:

  1. تمریران
  2. ایوان
  3. برنا
  4. هاما
  5. حبه ریزه
  6. یانا

خرما حبه ای تمریران با تنوع در طعم محصول تولیدی و بسته بندی مناسب جز پرفروش ترین برندهای موجود در بازار است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. این شرکت تولیدی، حبه قند خرمایی را در ۵ طعم متفاوت با توجه به ذائقه مردم کشور تولید می کند و همجنین برای عرضه این محصول در بخش صادرات نیز اماده همکاری با تجار می باشد.

یکی از طعم های پرطرفدار حبه خرما، طعم دارچین آن است که خواص بسیاری دارد و برای کنترل قند و کلسترول، ضد دیابت و برای سوء هاضمه و نفخ مفید می باشد.

خواص خرما حبه ای با طعم های متفاوت

حبه قند خرما دارچینی

همانطور که اشاره شد خرما حبه ای در طعم های دارچین، زنجبیل، هل، آلو و ساده تولید می شود. بسته بندی عمده این محصول در ظروف ۳۰۰ گرمی وکیوم شده است که برای فروش در فروشگاه ها و مصارف پذیرایی بسیار مناسب می باشد.

به برخی از خواص خرما حبه ای دارچینی اشاره کردیم. به طور اجمالی می توان به خاصیت دارچین و خرما اینگونه اشاره کرد:

  1. ضد سرطان
  2. کاملا طبیعی
  3. مقوی و انرژی زا
  4. تب بر
  5. آرامش بخش
  6. ضد دیابت
  7. کنترل قند و کلسترول خون
  8. بهترین دارو برای دردهای عضلانی
  9. بهبود سیستم گوارش

طعم دارچین در کنار چای می تواند یک عصرانه دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد. پیشنهاد ما برای عصرهای سرد زمستان، تجربه یک طعم متفاوت و به یادماندنی است. هریک از طعم های خرما حبه ای تمریران به شما حسی تازه و فراموش نشدنی خواهد داد. برای خرید این محصول و اطلاع از نحوه سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.

عرضه حبه قند خرما زنجبیلی

خرید خرمای حبه ای

حبه قند خرما زنجبیلی را افراد با طبع سرد می توانند مصرف کنند. زنجبیل از جمله طعم دهنده های گیاهی پرمصرف م پرخاصیت بوده که در تولید خرما حبه ای نیز از آن استفاده شده است.

برخی از خواص زنجبیل را در ادامه با هم مرور می کنیم:

  1. تقویت کننده قلب
  2. ضد سرفه
  3. محرک هضم غذا
  4. محرک جریان گردش خون
  5. ضد تهوع
  6. پایین اورنده کلسترول خون
  7. آنتی اکسیدان

حبه قند خرما با طعم زنجبیل را می توانید در کارتن های ۱۰ کیلویی بصورت فله خریداری کنید و بصورت کیلویی در فروشگاه ها به فروش برسانید. همچنین بسته های ۳۰۰ گرمی این محصول و یا بسته های ۵۰۰ گرمی کیسه ای، جز پرفروش ترین انواع بسته بندی های خرما حبه ای هستند.

عرضه حبه خرما به صورت عمده و با قیمت کارخانه در این مرکز انجام می شود. ارسال سفارشات دو روز در هفته و از انبار اصفهان برای مشتریان انجام می شود.

فروش خرما حبه ای به صورت عمده

حبه قند خرما

یکی از دغدغه خریداران محصولات خرمایی این است که چطور میتوانند روی بازاریابی محصول کار کنند و آیا فروش این محصول برای آنها سودی هم بهمراه دارد یا خیر؟

خرما حبه ای یکی از فرآورده های خرمایی پرطرفدار در کشور است که توانسته فروش خوبی را داشته باشد. شما می توانید برای شروع کار، یک کارتن از طعم های مختلف خرما حبه ای تهیه کرده و روی معرفی محصول کار کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که خرید عمده محصولات هم از نظر قیمت و درصد تخفیفات برای شما به صرفه خواهد بود، و هم از نظر هزینه های حمل و ارسال.

این مرکز به عنوان یکی از فروشنده های انواع محصولات خرمایی از جمله حبه قند خرما، آماده همکاری با فروشگاه ها و هایپرمارکت های سراسر کشور می باشد و محصول را با قیمت عمده برای انها ارسال می نماید. همچنین در ایامی از سال، فروش ویژه محصولات برگزار می شود که می توانید از فرصت جشنواره ها استفاده نموده و در هر خرید از اشانتیون و درصد تخفیف بیشتر هم برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما