حبه خرما با طعم دارچین تمریران

حبه خرما با طعم دارچین یکی دیگر از تولیدات شرکت تمریران است که در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی به بازار عرضه می شود. خرما حبه ای دارچینی را می توانید بصورت فله نیز در کارتن های ۱۰ کیلویی خریداری کنید. ترکیب خرما در کنار دارچین بسیار برای بدن مفید است.

خرما و دارچین

تولید حبه قند از خرما

خرما یکی از میوه های پرخاصیت برای بدن انسان است. خرما سرشار از انرژی و قند بوده و مصرف روزانه ۳ عدد از آن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ترکیبات خرما و دارچین یا زنجبیل نیز دارای خواص دارویی فراوانی است. از این ترکیب برای تولید برخی از فرآورده های خرمایی نظیر حبه قند خرمایی و یا کلوچه دارچینی خرما استفاده شده است.

خرما به دلیل طبع گرمی که دارد به همراه موادی که خاصیت مصلح بودن دارد، مصرف می شود. یکی از این مواد دارچین است که در ادامه به خواص ان بیشتر اشاره می کنیم.

مصلح خرما دارچین است

برخی از خواص دارچین به شرح زیر است:

  1. افزایش اشتها
  2. پایین آوردنده گلیسمی
  3. تقویت قوای جنسی
  4. مقابله با پیری
  5. از بین برنده نفخ
  6. کاهش تری گلیسیرید و کلسترول

خرما حبه ای تمریران

حبه قند خرما دارچینی

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در جهان به شمار می رود که علاوه بر خرما در زمینه صادرات دیگر فراورده های خرمایی نیز موفق بوده است. یکی از محصولات مناسب در زمینه بازار صادرات خرما، خرمای حبه ای است که اکثرا از سوی کشورهای عربی مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از شرکت های تولیدکننده خرما حبه صادراتی، برند تمریران است که توانسته با ایجاد تنوع در طعم این محصول، جوابگوی ذائقه های مختلف باشد. حبه خرما با طعم دارچین را می توانید بصورت فله و یا بسته بندی شده خریداری کنید. قیمت این محصول برای فروش عمده و پخش با درصد تخفیف در نظر گرفته می شود.

خرما زنجبیلی

خرما حبه زنجبیلی

یکی دیگر از طعم های حبه قند خرما، طعم زنجبیل است که به دلیل طبع گرم آن، در فصل سرما می تواند جایگزین قند قرار گیرد. خرما حبه ای زنجبیلی نیز دارای خواص بسیاری می باشد که برای بدن مفید است.

دلیل استفاده از طعم دهنده های گیاهی، علاوه بر تنوع در طعم فرآورده، در نظر گرفتن خواص دارویی آن و دوچندان شدن انرژی و خاصیت خرمای حبه ای می باشد. حبه قند زنجبیل در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی در بازار عرضه می شود.

برای اطلاع از قیمت هر یک از محصولات تمریران و اطلاع از مراکز فروش حبه خرما، می توانید با مشاورین فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما