تولید خرمای شکلاتی درجه یک

تولید خرمای شکلاتی با استفاده از بهترین مواد اولیه و با ماشین آلات پیشرفته و مکانیزه انجام می شود. مجموعه آراد خرما با بهترین کادر اجرایی در ارائه ی محصولی با کیفیت و همه پسند تلاش می کند.

مصرف خرما و سلامتی

خرمای مغزدار

خرما میوه ای است که مصرف آن موجب حفظ سلامت می گردد. این میوه پر از خواص بی نظیر است. در زیر به برخی از مواردی که خوردن خرما در آنها تاثیر بسزایی می گذارد، اشاره می کنیم:

  1. یبوست را درمان می کند.
  2. اختلالات روده را رفع می کند.
  3. مانع از بروز سرطان دستگاه گواشی می شود.
  4. اسهال را بهبود می بخشد.
  5. اختلالات جنسی را رفع می کند.
  6. موجب بهبود اختلالات روده می گردد.
  7. استخوان ها را تقویت می کند.
  8. کم خونی را از بین می برد.

خرمای شکلاتی بجهت همراه بودن خرما و بادام دارای خواص فوق العاده ای است که مصرف آن در طب سنتی بسیار توصیه می شود.

خط تولید خرمای شکلاتی

میوه پرطرفدار و پرخاصیت خرما فقط به شکل میوه مصرف نمی شود، بلکه تولیدکنندگانی وجود دارند که فرآورده های متنوعی از این محصول خوش طعم تولید کردند. از جمله محبوب ترین و لذیذ ترین فرآورده های خرمایی، به خرمای شکلاتی می توان اشاره کرد.

برای تولید خرمای شکلاتی نیازمند تجهیزاتی برای گرفتن هسته ی خرما، خمیری و یا عسلی کردن خرما، مغزدار کردن آن و در نهایت کاور کردن خرما با شکلات است. در تولید این محصول نوع و طرح بسته بندی نیز بسیار پر اهمیت است که جذاب و زیبا باشد. خط تولید خرما شکلاتی شامل تمام دستگاه های لازم برای انجام این مراحل است. صفر تا صد ماشین آلات فرآوری خرما را نیز می توانید از سازندگان این ماشین آلات تهیه کنید.

کارخانه شکلات خرما

خرما شکلاتی کاکائویی

کارخانه تولید شکلات خرما مجهز به ماشین الات پیشرفته برای اماده سازی خرما و تبدیل آن به شکلات خرماست. در این مراکز تولیدی خرما شکلاتی با استفاده از بهترین خرمای تازه و مغز بادام تهیه می شود. بسیاری از برندها برای تنوع در محصول از روکش شکلات طعمدار برای تزیین خرمای مغزدار استفاده می کنند.

یکی از این برندها خرمای شکلاتی تنگسیر است که در کارخانه بوشهر، بندرگاه تولید و بسته بندی می شود. تنوع در وزن بسته ها و طعم این محصول سبب حذب مشتریان و گرفتن جایگاه مناسب در بازار خرما شده است.

قیمت انواع خرمای شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار اغلب به جهت صادرات تولید می شود. بدیهی است که میزان قیمت گذاری بسته به کیفیت و برند تولیدی محصول است. اما متقاضیان می توانند برای آگاهی دقیق از انواع قیمت ها به سایت های مختلف موجود در اینترنت که در راستای توزیع خرما و فراورده های خرما فعالیت می کنند، مراجه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را به طور دقیق و به روز مشاهده نمایند. همچنین با برقراری ارتباط با مدیر فروش مجموعه آرادخرما می توانید با اعلام میزان خرید و نوع درخواست، قیمت دقیق محصول را دریافت نمایید.

تماس با ما