کارخانه تولید خرمای حبه ای طعم دار

خرمای حبه ای در طعم های مختلف توسط تولیدکنندگان بوشهر تولید می شود. این محصول به دلیل تنوع و کیفیت متفاوت توانسته جایگاه ویژه ای را در بین فرآورده های خرمایی به دست آورد. جهت خرید عمده انواع خرما حبه با قیمت کارخانه می توانید با ما در ارتباط باشید.

خرمای حبه ای

حبه قند خرما

در تولید خرمای حبه با افزودن طعم دهنده های گیاهی و خوراکی می توان تنوع ایجاد کرد. طعم هایی که برای این فرآورده موجود است به شرح زیر می باشد:

  1. خرمای حبه ساده
  2. طعم دارچینی
  3. خرما حبه با طعم زنجبیل
  4. خرمای حبه با طعم هل
  5. قند حبه خرما آلو جنگلی

تولیدکنندگان زیادی در ایران به تهیه و عرضه این فرآورده مشغول هستند. کیفیت و نوع بسته بندی ارائه شده توسط هریک از کارخانه ها متفاوت است و متناسب با ذائقه مشتریان از جایگاه منحصر بفردی برخوردار است.

تولید حبه قند خرما

تولید فرآورده های خرمایی از دیرباز در مناطق جنوبی کشور بصورت سنتی در حال انجام است. همانطور که خرما دارای خواص بسیاری برای بدن می باشد، محصولات خرمایی حاصل از آن نیز به دلیل ترکیب با مواد مغذی دیگر، خواص مشایه یا بالاتری دارند.

برای مثال حبه قند خرمایی که یکی از فرآورده های پرطرفدار است که به دلیل عدم افزودنی ها، خواصی مشابه خرما دارد. این محصول می تواند بعنوان قند رژیمی در برنامه غذایی ورزشکاران و بیماران دیابتی هم قرار گیرد. تولید خرمای حبه ای با استفاده از بهترین خرمای جنوب انجام می شود. امروزه این محصولات با دستگاه های مکانیزه و بصورت بهداشتی تهیه می شوند.

بهترین برند خرما در ایران کدام است؟

خرما حبه ای تمریران

همانطور که اشاره شد کارخانجات زیادی به تولید خرمای حبه ای روی آورده اند. هریک از این برندها با توجه به مواد اولیه به کار رفته در محصول، کیفیتی متفاوت را به بازار عرضه می کنند.

در ادامه به برخی از برندهای تولیدکننده حبه قند خرما اشاره می کنیم:

  1. خرما حبه ای تمریران
  2. ایوان
  3. خرما حبه برنا
  4. هاما
  5. قند خرما حبه ریزه
  6. یانا

داشتن کیفیت و نوع بسته بندی مناسب برای ارائه به بازارهای جهانی نیز یکی از ملاک هایی است، که اکثر مشتریان برای انتخاب یک محصول در نظر دارند.
بنابراین چنانچه به دنبال یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، می توانید با مدیران فروش مجموعه آراد خرما ارتباط بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، بتوانید خرمای حبه ای با برند مناسب را متناسب با بازار هدف خود خریداری کنید.

هزینه ساخت خط تولید قند خرما

در بسیاری از شهرهای جنوبی از جمله بوشهر و کرمان که جز تولیدکنندگان مطرح خرما در کشور هستند، توسعه صنایع تبدیلی خرما و ایجاد کارخانجات تولید فرآورده های خرمایی اهمیت ویژه ای دارد. از این رو مدیران مربوطه درصدد یاری و حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان سنتی برآمدند. به نحوی که با بررسی منطقه های خرماخیز کشور نیاز به تاسیس سردخانه های با ظرفیت بالا، کارگاه ها و کارخانجات بسته بندی انواع خرما و تولید فرآورده های خرمایی با روش های جدید، احساس گردید.

بنابراین اختصاص وام و تسهیلات برای راه اندازی خط تولید محصولات خرمایی به تولیدکنندگان صورت گرفت. از جمله دستگاه های طراحی شده برای خطوط فرآوری خرما میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خط تولید خرما حبه ای
  2. تولید شیره خرما
  3. خط تولید خمیر خرما پاستوریزه
  4. دستگاه تولید چیپس خرما
  5. تولید عسل خرما
  6. دستگاه پودرکن هسته خرما

هر یک از این موارد میتوانند گزینه مناسبی برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی باشند، برای مثال طراحی و ساخت یک خط تولید قند حبه ای خرما با توجه به دستگاه های به کار رفته در خط تولید، متفاوت است. برآورد هزینه های ساخت با توجه به ظرفیت تولید دستگاه و مواد و لوازم استفاده شده برای ساخت آنها انجام می شود.

مراکز خرید و فروش حبه خرما

قیمت حبه قند خرما

چنانچه قصد خرید عمده حبه قند خرما را دارید و به دنبال مرکزی مطمئن برای این منظور هستید، می توانید ضمن مشاهده سایت مجموعه آراد خرما، با مشاورین ما در تماس باشید. این مرکز با دسترسی راحت به اکثر تولیدکنندگان فرآورده های خرمایی از جمله خرما حبه، قادر است کیفیت و طعم های مختلف این محصول را با قیمت کارخانه و بصورت فله یا بسته بندی به مشتریان ارائه دهد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و دریافت لیست قیمت کافی است از طریق یکی از راه های زیر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید:

  1. تماس تلفنی
  2. پیام در واتساپ یا تلگرام
  3. ارسال درخواست از طریق ایمیل
  4. تکمیل فرم درخواست محصول

در هر حالت، در اولین فرصت بعد از دریافت سفارش شما، موارد درخواستی بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما