تولید حبه قند از خرما در ۵ طعم متنوع

تولید حبه قند از خرما یکی از تولیدات جدید کارخانه های تهیه فرآورده های خرمایی است که در برندهای مختلف به بازار عرضه  می شود. حبه قند خرما تمریران در ۵ طعم متنوع و در بسته بندی کاملا بهداشتی، توانسته از فروش چشمگیری در ایران و بازارهای صادراتی برخوردار شود.

چقدر با طرز تهیه خرمای حبه ای آشنا هستید؟

قیمت حبه قند خرما

یکی از محصولات تولیدی از خرما، حبه قند خرمایی است که بسیار پرطرفدار و مقوی می باشد. آیا می دانستید این فرآورده بدون هیچگونه افزودنی و مواد نگهدارنده و فقط از خرما تهیه می شود؟

تولیدکنندگان محصولات خرمایی با استفاده از بهترین خرماهای جنوب و در نظر گرفتن ذائقه مشتریان، توانسته اند محصولی منحصر به فرد و مفید را تولید کنند.
تمامی مراحل تهیه خرمای حبه ای بصورت مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می گیرد. خمیر خرما توسط دستگاه مخصوص به حبه های کوچک قند مانند تبدیل می شود و برای چسبندگی آن از پودر هسته خرما که خواص بسیاری دارد، استفاده می شود. این امر سبب شده تا خواص خرما حبه ای دوچندان شود و کیفیت و ماندگاری آن نیز افزایش یابد.

قند حبه خرما چه خواصی دارد؟

خرما حبه رژیمی

همانطور که اشاره شد با توجه به اینکه مواد اولیه این فرآورده خرماست، خواصی مشابه این میوه را دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. دارای مواد معدنی بالا
  2. حاوی مقادیر بالای آهن
  3. یک مکمل رژیمی برای افراد کم خون
  4. انرژی زا
  5. از بین برنده احساس رخوت و سستی بدن
  6. ضد سرطان

حبه قند خرما می تواند به عنوان یک قند رژیمی برای افراد دیابتی و دچار کم خونی در نظر گرفته شود. مصرف این فرآورده معمولا در کنار چای یا دم نوش، لذت نوشیدن آنها را دوچندان می کند.

طعم های حبه قند خرما

تنوع در ایجاد یک محصول به بازارپسندی و فروش بیشتر آن کمک خواهد کرد. اینکه در تولید یک فرآورده خرمایی، علاوه بر در نظر گرفتن خواص مواد اولیه، به ذائقه مصرف کنندگان نیز توجه شود؛ بسیار حائز اهمیت است.

یکی از برندهای پرطرفدار و پرفروش خرمای حبه ای که در تولید محصولات خود به این مورد توجه نموده است، برند تمریران است. تولیدکنندگان این برند، حبه قند خرمایی را در طعم های زیر تولید و به بازار عرضه کرده اند:

  1. خرما حبه ای ساده
  2. حبه خرما طعم هل
  3. خرما حبه دارچینی
  4. خرما حبه ای زنجبیلی
  5. حبه قند خرما آلویی

هر یک از این طعم دهنده های طبیعی دارای خواص دارویی منحصر به فردی هستند که در کنار خرما می توانند برای بدن مفید باشند.

تولید حبه قند از خرمابرای مثال خرما حبه ای دارچین دارای خواص زیر است:

  1. ضد سرطان
  2. کاملا طبیعی
  3. مقوی و انرژی زا
  4. تب بر
  5. آرامش بخش
  6. ضد دیابت
  7. کنترل قند و کلسترول خون
  8. بهترین دارو برای دردهای عضلانی

اگر به دنبال یک طعم متفاوت برای چاشنی چای عصرانه خود هستید، پیشنهاد می کنیم حبه قندهای طعم دار تمریران را امتحان کنید.

تولید حبه قند از خرما به صورت بهداشتی

تولید حبه قند از خرما یا همان خرمای حبه ای به صورت مکانیزه و کاملا بهداشتی انجام می شود. خط تولید حبه قند از خرما با توجه به اینکه چه مواد اولیه ای برای تولید محصول در نظر گرفته شود، شامل دستگاه های سورت، هسته گیر، خمیرزن، حبه زن و نهایتا بسته بندی می باشد. کارکرد این دستگاه بصورت اتوماتیک است، که می تواند با تنظیمات اپراتور، خرما را به حبه های مساوی مکعب یا استوانه ای شکل در آورد.

تمامی مراحل آماده سازی محصول از سورت و هسته گیری خرما گرفته تا مرحله بسته بندی حبه قند تولید شده، توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود. حاصل این فرآیند محصولی بهداشتی، ارگانیک و خوش طعم است. کافیست یکبار این فرآورده را امتحان کنید تا دیگر قند و شکر را به خانه خود راه ندهید!

مرکز خرید انواع فرآورده های خرمایی

خرید خرما حبه

مجموعه آراد خرما مفتخر است با دسترسی به نخلستان های خرما و تولیدکنندگان جنوب کشور، انواع خرما و فرآورده های خرمایی را به مشتریان عرضه نماید. این مرکز ضمن حمایت از تولیدکنندگان ایرانی، آماده همکاری با فروشگاه ها و مراکز پخش محصولات خرمایی در سراسر کشور می باشد. برای دریافت لیست قیمت محصولات و اعلام سفارشات می توانید با مشاورین فروش مجموعه ارتباط بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم اعلام کنید.

خرید محصولات بر پایه خرما با تخفیف همراه بوده و شما هم می توانید سود کنید. فروش این فراورده ها به صورت عمده و حداقل سفارش ۲ کارتن در نظر گرفته شده است. بنابراین برای خریدهای جزیی حبه خرما می توانید به قنادی ها و فروشگاه های ارگانیک در سراسر کشور مراجعه نمایید.

4

  1. بسیار عالی دوست دارم خط تولید در بلوچستان راه اندازی کنم نیاز به مشاوره دارم

  2. مدتی هست که از قند خرما استفاده میکنم ولی دوستانم همکارانم و حتی خانواده تمایلی ندارند و معتقدند این حبه های خرما از مواد اضافی و خرمای ترشیده درست شده. خودم که میخورم و خیلی راضیم مهمترین اثرش رو که به چشمم میبینم زیاد تر شدن انرژی روزانم و بهبود وضع مو و پوستم هست. این تبلیغ نیست ولی چیزی که مفید هست رو آدم باید بگه تا انسانیت رو رعایت کرده باشه. متاسفانه دیگرانی که اطرافم هستند تمایلی به قند خرما ندارند. به عنوان یک بازرگان میگم باید روی شفاف سازی نحوه تولید کار کنید تا کارتون توسعه پیدا کنه خیلی مهمه که مردم بدونند همچین محصولی وجود داره و خیلی مهمه که خواصشو بدونند. شفاف سازی و معرفی محصولاتتون رو در اولویت کار قرار بدید البته بعد از کیفیت.

    • سلام. خوشحالیم که شما جز آن دسته از افراد هستید که به سلامتی خودتون اهمیت میدید و از محصولات خرمایی سالم مصرف میکنید. تشکر از حسن انتخاب شما دوست گرامی.
      در این مطلب و بسیاری از مقاله های موجود در سایت پیرامون نحوه تولید، خواص و کاربردهای خرما حبه ای و سایر محصولات تولیدشده از خرما صحبت شده است که علاقه مندان میتوانند با یک جستجوی ساده اطلاعات لازم را کسب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما