خرید عمده انواع حبه خرما ساده و طعم دار

انواع حبه خرما را با طعم های متنوع و ساده می توانید به صورت عمده از این مرکز خرید کنید. خرما حبه ای طعم دار در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی و یا بصورت فله با قیمت کارخانه برای شما ارسال می شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات با ما همراه باشید.

خرید خرما حبه ای با قیمت مناسب

خرمای حبه ای

خرما حبه ای یا همان قند رژیمی خرما یکی از محصولات خوش طعم و پرطرفدار است که جز فرآورده های خرمایی پرفروش نیز به شمار می آید. این محصول به دلیل اینکه از خرمای تازه و بدون افزودنی دیگری تهیه می شود، دارای خواص مشابه خرماست. که می توانید به عنوان جایگزینی مناسب برای قند و شکر در کنار نوشیدنی های گرم خود از آن استفاده کنید.

اکثر مشتریان به دنبال بسته بندی های مناسب خرما حبه ای هستند تا بتوانند علاوه بر مصرف آسان، از محصول برای پذیرایی و یا در محیط های کاری هم استفاده کنند. بسته بندی انواع حبه خرما با برند تمریران در ظروف ۳۰۰ گرمی وکیوم شده و بهداشتی به بازار عرضه می شود. که برای این منظور مناسب هستند.

دسته دیگری از مشتریان که قصد معرفی و فروش محصول را بصورت کیلویی و در مغازه های خواربار فروشی دارند، ترجیح می دهند خرما حبه ای را بصورت فله خرید کنند. سلیقه این گروه از مشتریان نیز در نظر گرفته شده و محصول را در کارتن های ۱۰ کیلویی بهداشتی به فروش می رسانیم.

مشخصات انواع حبه خرما

خرید خرمای حبه ای

برای آشنایی بیشتر با انواع حبه قند خرمایی در ابتدا به طعم های موجود آن اشاره می کنیم:

  1. حبه قند خرما ساده
  2. قند خرما هلی
  3. دارچینی
  4. زنجبیلی
  5. خرما حبه ای آلویی

هر یک از این طعم دهنده های طبیعی دارای یکسری خواص هستند که در کنار خواص خرما، محصولی کاملا مقوی و مفید را تولید کرده اند. برای مثال از خواص زنجبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد سرطان
  2. مقوی و انرژی زا
  3. مقوی قلب
  4. ضد سرفه
  5. محرک هضم غذا
  6. محرک جریان گردش خون
  7. ضد لخته شدن خون
  8. دارای آنتی اکسیدان

بنابراین می توان از این حبه های قند رژیمی برای نیم چاشت و برای بیماران دیابتی یا دارای رژیم غذایی خاص، استفاده کرد.

طرز تهیه خرما حبه ای

خرما حبه ای زنجبیل

خرمای حبه ای همانطور که اشاره شد از خرما تهیه شده است و نگهدارنده ای به محصول اضافه نمی شود. لذا شرایط نگهداری آن در دمای خنک و یخچال است تا طول عمر محصول بیشتر شود. برای طعمدار کردن این محصول هم از طعم دهنده های گیاهی و طبیعی استفاده می شود تا علاوه بر طعم دلپذیر، خواص دارویی آن نیز زیاد شود.

بسیاری از تولیدکنندگان از خمیر خرما و یا افزودنی های خوراکی برای تهیه حبه قند خرما استفاده می کنند. این امر در کیفیت محصول تولید تاثیرگذار است و اگر تجربه فروش و مصرف خرما حبه ای را داشته باشید، حتما متوجه این امر هستید که نرمی، خوش خوراکی و طعم آن بسیار حائز اهمیت است.

توجه به نکات بازارپسندی و بسته بندی محصول می تواند فروش موفقی را برای تولیدکنندگان به دنبال داشته باشد.

مرکز خرید و فروش انواع حبه خرما

با توجه به پیشرفت بازار خرمای ایران در زمینه بازاریابی و معرفی اینترنتی محصولات، مراکز زیادی در زمینه معرفی و فروش محصولات خرمایی وجود دارند که بصورت جزیی و عمده می توانند محصول را به دست شما برسانند.

مجموعه آراد خرما بعنوان یکی از مراکز خرید و  فروش انواع حبه قند خرما، آمادگی خود را برای فروش و عرضه محصولات بصورت عمده و با قیمت مناسب اعلام می دارد. شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما، از لیست قیمت محصولات و نحوه دریافت سفارش مطلع گردید.

قیمت ترافل خرمایی

خرما شکلاتی قالبی

محصولات خرمایی با توجه به وجود ذائقه های متفاوت، تنوع بالایی دارند و در مناطق خرماخیز کشور تولیدکنندگان بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید انواع فرآورده ها فعالیت داشته و برای تولید محصولات جدید تلاش می کنند. یکی از محصولات خرمایی که می تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی و عصرانه ها باشد، ترافل خرمایی است.

این فرآورده خرما با استفاده از خمیر خرما و مغز گردو بهمراه پودر نارگیل یا کنجد تهیه می شود. در بعضی از انواع ترافل خرمایی از روکش شکلات نیز برای طعم دار کردن محصول استفاده می شود. قیمت ترافل های خرما با توجه به تنوع طعم و نوع بسته بندی متفاوت است که معمولا برای فروش عمده با قیمت کارخانه به مشتریان عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما