قیمت خرما مغزدار شکلاتی صادراتی

قیمت خرما مغزدار صادراتی در بازار تهران به نرخ درب کارخانه محاسبه می شود. خرما شکلاتی یکی از فرآورده های خرمایی با کیفیت می باشد. ماندگاری و تنوع خرما مغزدار شکلاتی سبب استقبال محصول در بازار صادرات شده است. برای خرید عمده انواع خرما مغزدار شکلاتی با قیمت روز پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

علت محبوبیت خرماهای مغزدار شکلاتی در بین مشتریان چه می باشد؟ آیا علاوه بر طعم دلنشین و به یاد ماندنی این محصول امری دیگر دخیل می باشد؟ خرماهای مغزدار شکلاتی مناسب صادرات هم هستند؟

قیمت خرما مغزدار صادراتی

قیمت خرما مغزدار

 قیمت خرمای شکلاتی با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. هر چند اگر شما به دنبال تهیه یک محصول اصیل و مرغوب هستید، تفاوت قیمت خرما مغزدار شکلاتی با محصولات مشابه را متوجه خواهید شد. خرمای مغزدار شکلاتی در بحث صادرات به دیگر کشورها نیز از جایگاه خوبی برخوردار است. بسته بندی تک نفره این خرما، به عنوان یک میان وعده و قرارگیری در برنامه غذایی روزانه میتواند پیشنهاد مناسبی باشد.

ترکیبات خرما شکلاتی شامل خرمای تازه و مغز بادام میباشد. تهیه مواد اولیه با کیفیت، اهمیت بالایی دارد. بنابراین همین امر در قیمت نهایی محصول مداخله دارد. تهیه خرمای تازه کبکاب و سایر بهمراه مغز بادام با کیفیت و شیرین همگی در نرخ خرما شکلاتی دخیل هستند. نوع دیگر این محصولات بدون روکش شکلات تولید میشوند. خرمای مغزدار در بسته بندی کادویی ۲۸ یا ۷ عددی که از خرمای مجول با مغز انواع آجیل تشکیل شده است.

با توجه به قابلیت عرضه این محصولات در بازار صادرات، سعی شده ضمن حفظ کیفیت محصول، قیمت ارائه شده به مشتریان مقرون به صرفه باشد. برای خرید عمده و سفارشات کلی درصد تخفیف نیز در نظر گرفته خواهد شد. قیمت خرما مغزدار با توجه به کیفیت و حجم خریئ تعیین میگردد. بنابراین برای اعلام دقیق نوع سفارش خود و دریافت قیمت کافیست با ما ارتباط بگیرید.

خرما شکلاتی با مغز بادام

خرید خرمای شکلاتی

یکی از فرآورده های حاصل از خرما، تهیه نوع مغزدار با روکش شکلات است. این محصول با استفاده از خرمای مرغوب و مغز خشکبار تازه همچون بادام و گردو تهیه می شود. در انتها برای خوش طعم شدن و ساخت یک محصول منحصر به فرد، روی خرما روکش شکلات تلخ یا شیری کشیده می شود. این امر سبب افزایش انرژی خرما و همچنین مزه بی نظیر آن خواهد شد. اما علاوه بر طعم، کیفیت محصول پیش رو و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین بسته بندی مناسب و شیک آن، میتواند در محبوبیت و ماندگاری یک محصول در بازار هدف دخیل باشد. البته قیمت هم یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در انتخاب یک محصول است.

تولید خرماهای مغزدار با روکش شکلات چندی است که در کارخانه های تولید خرما با جدیت انجام می گیرد. استقبال مشتریان از این محصول در بازار داخل و همچنین صادرات چشمگیر بوده است. خرما مغزدار محصولی پرکاربرد در صنعت غذایی است. این فرآورده در جهت مصرف در میان وعده ها، مجالس و صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل فرصتی را فراهم ساخته ایم تا بتوانیم محصولات مورد نیاز شما را با قیمتی مناسب عرضه نماییم.

ارائه محصول با کیفیت به همراه قیمت مناسب سبب شده تا مشتریان بیشتری با ما همکاری نمایند. همچنین بسته بندی متفاوت و استاندارد این فرآورده خرمایی مناسب برای واردات به سایر کشورها می باشد. صادرات خرما مغزدار شکلاتی به اکثر کشورهای عربی و اروپایی رایج است. جهت خرید انواع خرما مغزدار مورد نیاز خود با صرف کمترین زمان و انرژی می توانید محصول مورد نیاز را تهیه کنید. کافی است در جهت تحقق این امر اقدام به برقراری ارتباط و ثبت سفارش نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما