صادرات خرما مغزدار با روکش شکلات ایرانی

صادرات خرما مغزدار به سایر کشور های جهان با هدف گسترش و توسعه بازار خرما، از نوع برتر و ممتاز آن انجام می پذیرد. خرما مغزدار شکلاتی ایران توانسته با دیگر انواع مشابه در بازارهای جهانی رقابت نماید. تنوع بسته بندی خرما مغزدار ایرانی نیز یکی از امتیازهای فروش این محصول می باشد.

صادرات خرما مغزدار

برای انتخاب و خرید خرما مغزدار با کیفیت مناسب صادرات به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا صادرات خرما مغزدار شکلاتی نیاز به مجوزهای خاصی دارد؟ در ادامه پاسخ این پرسشها را میخوانیم.

خرما با روکش شکلات و مغزی بادام درختی

خرماهای مغزدار با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید میشوند. ترکیبات اکثر خرماهای مغزدار از خرما کبکاب و یا خرما مضافتی تازه به همراه مغز بادام درختی است. همچنین برای روکش شکلات آن از پودر کاکائو مرغوب به همراه طعم دهنده های خوراکی استفاده میشود. بدیهی است که به کار بردن ترکیبات باکیفیت سبب طعم دلپذیرتر و بازارپسندتری خواهد شد. همچنین بر نرخ نهایی عرضه محصول در بازار تاثیرگذار میباشد.

تمام مراحل تولید این محصول توسط دستگاه های مکانیزه انجام میگیرد. پس از سورت و شستشوی خرمای تازه، محصول را در باکسهای مخصوص در سردخانه نگهداری میکنند. در طی مراحل تولید خرما وارد خط تولید شده و هسته آن خارج میگردد.

خرما مغزدار

سپس توسط دستگاه مغز بادام به جای هسته خرما قرار داده میشود. در نهایت برای تزیین خرما مغزدار از روکش شکلات استفاده خواهد شد. معمولا برای این منظور شکلات تلخ یا شکلات شیری به کار میرود. البته در تولیدات جدید از طعمهای میوه ای، زعفرانی و گل محمدی هم خبر به گوش میرسد. در سال جدید میلادی با محصولات جدید و متنوعی در کنار شما خواهیم بود. طعم دلچسب و کالری بالای خرما مغزدار شکلاتی سبب شده ورزشکاران و جوانان از طرفداران این محصول باشند.

صادرات خرما مغزدار

خرماهای مغزدار با روکش شکلات به عنوان شاخصی مطمئن در روندهای صادراتی به شمار میروند که اصلی ترین عامل آن را میتوان در بخش جهانی بودن این محصول عنوان نمود. چرا که خرماهای مغزدار شکلاتی با قرار گرفتن در ردیف محصولات صادراتی ایران با بسته بندی مرغوب و باکیفیت، سطح وسیعی از بافت های تجاری و سودآوری را شامل شده اند. همین امر به عنوان نقطه عطفی در حوزه های سودآوری به شمار خواهد رفت.

برای انتخاب خرما مغزدار برای صادرات علاوه بر کیفیت محصول، نوع بسته بندی نیز تاثیرگذار است. از این رو در زمان خرید خرما مغزدار به نوع بسته بندی و علامت بهداشت و استاندارد محصول باید توجه نمایید. از بین برندهای موجود، انواعی که دارای آنالیز و مجوزهای لازم برای صادرات خرما مغزدار هستند به مشتریان پیشنهاد خواهند شد.

صادرات فراورده خرما معمولا کشورهایی همچون ترکیه، امارت متحده عربی و برخی کشورهای آسیایی جز بازارهای هدف صادرات خرما مغزدار هستند. تا به حال به کشورهایی از جمله عمان، قطر، عراق، افغانستان، ارمنستان و آلبانی این محصولات فرآوری شده صادر شده اند. برای تهیه انواع خرمای مغزدار می توانید ضمن برقراری ارتباط با مسئول فروش مجموعه، از محصولات موجود نیز دیدن نمایید.

تماس با ما